Jakou máte zkušenost s e-shopem Sportcarp Vápeník a Šaravec?

Já jsem objednal 500m nanofilu a dostal jsem 200m FIRE LINE CRYSTAL.Reklamace neuznána.
Autor diskuse: Bedak - Profil , 7.3.2012 všeobecné - náčiní, doplňky

Dulf - Profil | Pá 9.3.2012 18:05:37

Dle mých zkušeností spokojenost.Za ty léta žádnej problém,pokud něco chci konkrétně projednat,tak doporučuji p.Odvárku.Vždy na pohodu.

Pokki - Profil | Čt 8.3.2012 21:03:28

S E-Shopem Sportcarpu mám velmi dobré zkušenosti (oproti jiným)
Myslím si, že na ty stovky a stovky.. objednávek je to slušné.
Tady budou nejspíš psát lidé, které trefila nějaká ta chybka, ale těch spokojených zákazníků je určitě víc o tom jsem presvědčen. Je to podle mně jeden z top e-shopů u nás!

Erva - Profil | Čt 8.3.2012 20:52:10

fous2 - Nechci kluky ze Sportcarpu omlouvat ,ale když jsem dnes na výstavě viděl jak kmitají ,tak se ani nedivím že občas něco spletou, kor v období výstav a prezentací , chápu dokáže to naštvat ,ale jsme jen lidi .

fous2 - Profil | Čt 8.3.2012 20:48:25

Bedak - >>
Pro mě katastrofa."UŽ" osmý den od objednávky poslali balík s obsahem a fakturou jiného kolegy. Po okamžité rëklamaci jim trvalo další tři dny než jsem se dočkal své objednávky. /objednána doprava PPL, která doručí do 24 hodin/ To vše bez jediného slova omluvy. Jako provokaci-dárek mi poslali katalog na rok 2011. Pro příště už vím, kde neutratím svoje peníze.

P.R.E.D.A.T.O.R - Profil | Čt 8.3.2012 20:29:27

mipa >> jj,to máš pravdu,taky mě to celkem zarazilo... :-)

arnošt - Profil | St 7.3.2012 23:15:23

Bedak - >> Za sebe můžu říct,že jsem byl vždycky nadmíru spokojenej,jak s e-shopem,tak na prodejně,která bych řekl že je jedna z opravdu top v Čechách.Z e-shopu jsem od nich objednával vícekrát a nikdy se mi nic podobného nestalo.Naopak,pokud něco nebylo,ozvali se a řešili situaci po telefonu,kdy věc dorazí a podobně.Na prodejně jsem byl jen jednou,ale super jednání a je vidět,že o zboží,co mají na prodejně,něco ví.Takže za mě jen ta nejlepší zkušenost,nic víc,nic míň...

foxxx - Profil | St 7.3.2012 20:12:47

S nákupem bez problému...reklamaci jsem nikdy u nich neřešil,tak nevím.
Jednou jsem "bez udání důvodu" v zákonné době 14 dnů vracel bivak,vše proběhlo v pohodě a peníze mi vrátili.

dosec - Profil | St 7.3.2012 20:08:42

Bedak - >> zkušenosti velmi dobré.Loni jsem objednával víc jak dvacet kilo kuliček dodány rychle a bez problémů.Letos objednány boty opět dodáno do tří dnů a s prezentem jen jsem objednal malou velikost tak jsem je poslal,na výměnu za větší do dvou dnů byly zpět větší.
Za mne za jedna s hvězdou

Kuban - Profil | St 7.3.2012 19:52:55

Při poslední objednávce mi poslali jedno balení koulí,který jsem nechtěl.
Psal jsem jim to a hned,že se u mě zas staví přepravce,dá mi to správný a to co nechci si vezme.
Za mě teda bez problémů.

ondra-voj - Profil | St 7.3.2012 19:52:43

za mě dobrý přístup, odborná porada, dobrý pokec, dárek k nákupu (nečekaný), takže vše jak má být...... a to se cení :-) rád se tam vrátím, až budu něco potřebovat.... nejdříve teď v sobotu v Brně :-))))

mipa - Profil | St 7.3.2012 19:48:09

P.R.E.D.A.T.O.R >> Však to nepopírám ... jen na krámě vše OK ... nic víc !!! A v e-shopech se čas od času stane, že se pomotá objednávka ( jsou tam jen lidi ), ale náprava by měla být automatická a bezproblémová ... což mne podle reakcí na Vápeníka dost zaráží :-)))))

P.R.E.D.A.T.O.R - Profil | St 7.3.2012 19:40:21

mipa >> jojo,kamená je ale něco jiného než e-shop...tam si zkontroluješ co si kupuješ,víš co to bude,jestli tam je vše,vyzkoušíš si zboží... :-)

mipa - Profil | St 7.3.2012 19:15:54

Bedak - >> Nevím jak na e-shopu, ale přímo na krámě supr ... ochota a odbornost :-))) Jsem tam několikrát do roka, jelikož to mám opravdu co by kamenem dohodil ... nestěžuji si !

TWIN 69 - Profil | St 7.3.2012 16:16:36

siri >> přesně tak,do 14 dnů bez udání důvodu.

Starting-carp - Profil | St 7.3.2012 16:14:47

Hunter 1 >> asi jo no

siri - Profil | St 7.3.2012 16:14:15

Bedak - >> Nakup z e-shopu muzes myslim ze zakona vratit nejak do 14 dnu bez udani duvodu...

P.R.E.D.A.T.O.R - Profil | St 7.3.2012 16:13:26

Bedak - >> mno taky dobrý,tak to by mě asi pěkně naštvalo,ale nevím jak,nedávno jsem si objednal batoh a neposlali mi k němu ztužící tyč,naštěstí už je doma...

Hunter 1 - Profil | St 7.3.2012 16:12:23

Starting-carp >> asi mají dost zákazníků že si to můžou dovolit

Čík - Profil | St 7.3.2012 16:06:25

Za mne dávám 1.Dělal jsem cca 10 objednávek a vždy dodáno to co jsem objednal.Pokud něco není skladem,volají a dohodneme se na náhradě.

Starting-carp - Profil | St 7.3.2012 16:02:21

Bedak - >> jsme na tom stejně objednával jsem vlasec od sufixe a místo toho mi přišla šnůra od safixe( návazcová)

Demon81 - Profil | St 7.3.2012 16:01:56

Jaká reklamace? Pokud jsi to dostal z e-shopu a není to co chci tak to pošlu zpátky bez udání důvodů.

don Ferrari - Profil | St 7.3.2012 15:56:24

Bedak - >> párkrát jsem objednával a vše podle objednávky a v naprostém pořádku,