MRK.cz - stále na rybách - ryby a rybaření

MRK - Stále na rybách
Otázky a diskuse Seznam Diskuse

PVC × Neopren

Nemůžete zapisovat do této diskuse, protože nejste zaregistrován nebo přihlášen.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 1 | Starší >> | Konec ]

N Majakovsky - ® Po 11.8.2014 18:28:35
Mate nekdo prosim zkusenosti s temito kalhotami do pasu od firmy Goodyear?

http://www.tropicliberec.cz/goodyear-brodici-kalhot​y-trousers-sport-velikost-42/

Diky za reakce.
N Pstruh27 - ® St 29.2.2012 9:05:04
kratiknot - >> Záleží na tom, v akom období chodíš k vode - pokiaľ najviac v lete, tak určite PVC, pokiaľ z jara, v lete občas a chodievaš aj na jeseň, tak neoprén. Osobne by som šiel do tých PVC. Myslím že tie SPRO vyzerajú za tú cenu veľmi slušne. Ja mám Simmsi - je iná cenová kategória, ale som maximálne spokojný. Neoprénové prsačky som mal raz a stačilo - v lete sa v tom nedalo žiť a ja chytávam hlavne jar, leto.
N Slavíček - ® St 29.2.2012 8:46:05
Měl jsem neoprény od firmy camor v žádném případě nebrat! Ty čínské kurvy dělají dutou patu a po půl roce jsem boty vyhodil . Popraskali v patě nejde to opravit .Byla to samozřejmě moje chyba někde jsem zasel záruční list . Teď mám pvc demar jsou levnější zatím drží ale nechci to přechválit .Nevýhoda proti neoprénu při delším pobytu ve studené vodě víc cítit chlad .
N nofish - ® St 29.2.2012 8:32:47
Vodník Kebule >> tak záleží na tom po jak častém nošení se začaly trhat. Já zas znám pár lidí co ty boty nosí každodenně do práce (v zimě) a dva, tři rky jim vydržely. Těžko říct jak to teda je.
N Vodník Kebule - ® Út 28.2.2012 23:59:50
nofish >> Promiň, ale demar nebrat. Mám ve svém okolí spoustu známých, kteří vsadili na Hunter, bohužel po dvou letech jsou na vyhození - začly se trhat ve švech...
N magito88 - ® Po 13.2.2012 11:35:22
GTdpcfix >> za ty peníze slušné. mezi pvc a neoprenem minimální rozdíl
N voz - ® Po 13.2.2012 11:26:30
Zalepit neopren neni zas takova veda. Zeptej se v kvalitnich obchodech pro potapece nebo surfare. Lepidlo stoji do 100,-. Aby ti neopren dlouho vydrzel, skladuj jej v pytli nebo tak nejak dobre ususeny. Obsahuje zmekcovadla a kdyz ti z nej vyprchaji , zmeni se na drevopren.
N GTdpcfix - ® Po 13.2.2012 11:26:21
kratiknot - >> ted tady koukam na vyprodeje a ejhle...treba se ti to bude libit....http://rybar.braunstar.cz/akcni-slevy/neoprenove-pr​sacky-beaver-creek-4mm-s-gumovou-podrazkou
N magito88 - ® Po 13.2.2012 11:15:46
nofish >> souhlas, ale dnešní doba taková je je to jako s tou hláškou v básníkách když jde na ten konkurz na ředitele a oni mu všichni radí včetně toho vietnamce co má říkat : levně nakoupit, draze prodat- taková politika je v současné době v kurzu a to nejen v rybařině. Včera jsem dostal do rukou nový katalog na rok 2012 a zběžně jsem do něj nahlédnul, když nebude ten švidl kurz tak ty ceny jsou úplně někde jinde, akorát s tím rozdílem, že tam se ceny drží v tom co prodejce dostane od dodavatele. Při zběžném nahládnutí jsou tam věci které se u nás používají a jsou daleko levnější než na našem trhu. Pak je na zvážení jestli si objednat nebo si tam dojed jestli se to vyplatí ?
N nofish - ® Po 13.2.2012 11:07:47
magito88 >> souhlas. Nejhorší je, že co sleduju testy zboží tak se k nám vozí vesměs nekvalitní levné věci, nebo kvalitní, ale občas i předražené.
Vezmi si neopreny. Neopren holinky co prodávala kdysi novesta byly držáky. Novesta skončila a neoprénové holiky co se prodávají ve stejné ceně nevydrží ani půlku toho co ty naše. Tak je to i s těma prsačkama. Osobně mám zálusk na ty spro, na léto. Ale rozhodně bych levné pvc nekupoval přes internet bez možnosti si materiál osahat a prohlédnout zpracování. Úplně bych pvc nezatracoval, ale bude to chtít hledat.

edit: Možná by nebylo od věci omrknout značku demar. Co jsem viděl a dohledal na netu tak není drahá a věci jsou pěkné. Přece jen je to výrobce oblíbených loveckých "holinek do zimy" a pokud drží nějaký standard výrobků tak by nemusely být špatné.
N magito88 - ® Po 13.2.2012 10:45:59
nofish >> ono ikdyž se na to podíváš vcelku z jiné stránky a navštívíš stránky rabářská v číně a porovnáš neopreny a brodáky z pvc co se zde prodávají tak zjistíš že asi vělšina z této produkce jde na evropský trh a potažmo i mezi naše obchodníky, kteří to dovezou třeba z toho polska. Pak si myslým že je to i trochu o štěstí na co akorát kápneš a co koupíš, přirovnal byh to třeba i k autu nebo k televizi koupíš je to dobré a vydrží nebo sáhneš do h...a máš problémy s kvalitou a pak ti nezbývá než reklamovat a dohadovat se třeba s obchodníkem o reklamaci jestli ji uzná nebo neuzná
N nofish - ® Po 13.2.2012 10:39:20
kratiknot >> hoj. čověče tohle nebude asi o impregnaci. Něco mám v PVC odchozeno a připadá mi to že ty levné (ne všechny) prostě strašně rychle zpuchří. Je pravda že byly používány na práci ve vodě i na ryby takže mechanické namáhání si užily daleko víc než při brodění na rybách. Pvc je jakási alternativa k původním gumovým (myslím že kajky?) které byly slabé, ale pořád poctivá guma a ne plast.
Pvc jsou dobrá věc, ale otázka je jakou budou mít trvanlivost. Mě vydržely stylem do bláta i na ryby asi rok. Ale tak moc jim asi zabrat nedáš. Když už jsme u toho tak http://www.rybarskysvet.cz/z3458-prsacky-gumove-cer​ne-fagum-stomil ale to neznamená že ti tyhle doporučuji. Je to jen reakce na tvůj omezený rozpočet :-)
N magito88 - ® Po 13.2.2012 10:37:02
kratiknot >> začali propouštět v rozkroku, kde jsou nejvíce namáhány a pak u těch od Behr mě začali praskat v holince z boku na pravé straně nártu. Když to shrnu tak nejoprény v této cenové skupině byli lepší od Balzra
N kratiknot - ® Po 13.2.2012 10:32:21
A pokud jde o propouštění u neoprenů, tak sem na internetu našel impregnaci na potápěčské neopreny a na PVC by se určitě taky něco našlo... :)
N kratiknot - ® Po 13.2.2012 10:27:42
magito88 >> mam na to do cca června, tak to ještě pořádně promyslim :)
N nofish - ® Po 13.2.2012 10:22:27
magito88 >> Ahoj. Jak ti ty neopreny začaly propouštět? Tohle je nemoc nekvalitních PVC (hlavně levných z polska- ve velkoobchodu cca 500Kč+). Ty po čase únavou materiálu doslova propouští po celé ploše. Co ty neoprény?
Jinak neopren je fajn, ale že by v tom bylo ve studené vodě zrovna teplo si nemyslím, utíkal jsem pro gumové zateplené novesty hned jak to jen šlo :-)
N magito88 - ® Po 13.2.2012 10:14:38
kratiknot >> trak to potom jo, možná by bylo lepší nežli to uspěchat tak chvíli ještě počkat a řádně si to promyslet, aby jsi svého rozhodnutí potom nelitoval
N kratiknot - ® Po 13.2.2012 9:54:08
magito88 >> Jasně, ale já sem bohužel finančně celkem dost omezenej...
N magito88 - ® Po 13.2.2012 9:36:42
kratiknot >> ještě se vrátím k těm neoprenům, když projedeš eschopy tak se najdou i neopreny okolo 2000,- tisíc nebo jen málo něco přes 2000 tisíce, ale jak jsem psal níže tak to záleží na tobě co si vybereš. Já měl první cca za 6000,- vydržely jen jednou jsem měnil punčochu, byly z agamy zlín, pak jsem si koupi 5ové neoprény od firmy Balzer vydržely asi 7 let než do nich začalo téc nyní mám neoprény od fir. Behr a ty vydržely asi jen 3 roky a začali propouštět ale to se dá vždy opravit. Vždy jsem kupoval ne to nejdražší ale šel jsem zlatou střední cestou, vždy se to vyplatilo a nikdy nebyl problém, ano měl jsem na rybařinu i dražší značkové věci, ale letama jsem přišel na to že není zlato jen to co se třpytí a zlatá střední cesta se mě vždy osvědčila a ta mě nikdy nezklamala
N Mrknato - ® Po 13.2.2012 8:53:50
kratiknot - >> V létě se potíš ve vobou, ale v zimě ti v neoprenech nebude zima. Stačí trenýrky a nepotřebuješ 5 funkčních vrstev na 15000,., nebo 10 jégr nefunkčních....
N kratiknot - ® Po 13.2.2012 8:38:36
magito88 >> na to zdraví sem ani nepomyslel... :)
N nofish - ® Po 13.2.2012 8:13:53
kratiknot >> no z těch co vybíráš bych řekl spíš ten neopren, už kvůli jeho síle. Nejodolnější je klasická guma ale na ryby jsou obtížně použitelné.
N magito88 - ® Po 13.2.2012 8:04:32 - SKVĚLÝ ZÁPIS, DĚKUJI!
nechci ti radit ale také mám něco odchozeno jak v pvc tak i v neoprenu, když to tak shrnu ze zkušeností tak do obojího se musíš umět obléci. Když se oblečeš do PVC na podzim špatně je ti zima a v létě je ti horko a neoprén tak při špatném oblečení je ti horko. U nás i v létě když se všichni koupají v řece tak nasebe natáhnu neopren a jdu na ryby, pokud je horko tak klasicky odepnu kšandy a ohrnu ho. Nevím kolik je ti let ale leta pomalu přibývají a musíš také trochu myslet na zadní vrátka.S přibívajícím věkem to vše poznáš na svém zdraví jak jsi chodil ve vodě a jak si se v ní coural. Proto já jsem raději volil ten neoprén ne kvůli tomu že mě v něm není zima, ale kvůli zdraví. To ale záleží především na tobě co si zvolíš sice na PVC ušetříš ale může se ti to vrátit ve špatném zdraví, proto si myslým že lepší je něco přidat a koupit neoprán a vybírat podle toho kam chodíš chytat a kde se pohybuješ a jak dlouho se tam budeš pohybovat, vždyť i neopreny se dělají v různých sílách podle toho za jakého počasí a v jakém období chceš chodit na ryby. Já třeba profituje neoprén 4-5 síle. Ale to musíš vše zvážit sám jestli koupíš PVC a vrátí se ti to třeba ve stáří ve špatném zdraví
N kratiknot - ® Po 13.2.2012 7:03:24
nofish >> tak které jsou teda odolnější?
N nofish - ® Ne 12.2.2012 22:33:29
kratiknot >> Já si budu kupovat ty pvc. Ale protože vím, že neopreny nepotřebuju :-) Neboj se, že v těch pvc a v patřičném oblečení se nedá v zimě vydržet. Ale ten neopren je taková jistota pokud chceš koupit jenom jedny a spolehnout se že ti chvilku vydrží na všechno. (na výlovy mám zas jiné, proto chci na léto pvc)
Časem uvidíš co koupíš pak :-)
N kratiknot - ® Ne 12.2.2012 22:19:33
nofish >> Tak tak... ale sem takovej magor že v zimě bych tam zůstal a neutíkal :D
N nofish - ® Ne 12.2.2012 21:46:39 - SKVĚLÝ ZÁPIS, DĚKUJI!
kratiknot >> tak na výlovy jsou nejlepší klasické. Ale za prvé stojí okolo třech tisíc, za druhé se blbě shání, za třetí na ryby jsou nic moc. 
Já zas měl na výlovu neopreny jednou, na běžnou práci víckrát a zlaté pvc. Jsou volnější, lépe se v nich pohybovalo když stojíš po pas v blátě, ale to zase ty jako výpomoc dělat asi nebudeš. Do těch pvc se dá obléct i do mrazu a jde to v nich. Ale jak psali chlapi dole. Pokud jedny tak spíš ten neoprén. Lepší v létě horko a potit se, než na podzim utíkat domů protože je ti zima.
N kratiknot - ® Ne 12.2.2012 21:40:22
nofish >> Chci je jednak na chytání (vláčení) a na výlovy, kde budu celej den defakto ve vodě... Nejspíš to budou ty neopreny a to hlavně z toho důvodu, že sem celkem levej a když někde uklouznu tak do PVC se vejde víc vody a timpádem je větší ryziko že pudu pod vodu... :)
N nofish - ® Ne 12.2.2012 21:21:43
kratiknot >> jen ti sem dodám jednu věc. V pvc mám odchozeno hodně. JIných značek ale. Jsou fajn na léto a na podzim když se pod to umíš obléct, sám si ty spro budu kupovat. Ale pokud chceš ve vodě trávit víc času a přitom mít jenom jedny tak asi ten neopren.
Pvc mají většinou oproti neoprenu výhodu v tom že jsou lehčí, je v nich obvykle víc místa.
Rozhodně bych pvc nezatracoval, používal jsem je i v rybářském provozu, ale mají jisté mouchy jako že některé po čase mírně propouští, taky se moc dobře nelepí a nejsou tak odolné na oděr. Na léto jsou fajn. Ale pokud chceš koupit jedny a většinu lovu odchytat od jara do zimy po pas ve vodě tak spíš neopren, i když je dražší.
N kratiknot - ® Ne 12.2.2012 21:11:24
MKplzen >> ok...
N MKplzen - ® Ne 12.2.2012 21:10:06
kratiknot >> neopren...jak píše nymfa, na podzim ti nebude zima a v létě se budeš stejně potit i v PVC, nebo použiješ šortky
N kratiknot - ® Ne 12.2.2012 21:05:07
nymfa >> Jde mi hlavně o podzim... 90% lidí, kterejch sem se ptal mi rozmlouvali neopreny, protože když je roztrhneš prej nejdou zalepit... ale nadruhou stranu, jak říkáš, neni v nich taková zima, jako v PVC...
N nymfa - ® Ne 12.2.2012 16:04:54 - SKVĚLÝ ZÁPIS, DĚKUJI!
co je lepší...To záleží na tom, kdy a kde to chceš využívat.Pokud se brodíš už na jaře a pak i na podzim, nebo chytáš na nějaké studenější řece tak rozhodně neopren. Pokud se chceš ale brodit jen jednou za čas v teplé vodě tak ti ty PVC taky postačí. Já osobně používám 4mm neopren po celý rok-Ohře je i v létě k...a studená :)
N GTdpcfix - ® Ne 12.2.2012 15:56:51
kratiknot >> ja neopren mam a nepouzivam jej.spise by me zajimalo jestli nekdo nema zkusenost s tema sprockama vypadaji dobre
N kratiknot - ® Ne 12.2.2012 15:21:49
GTdpcfix >> Jde mi hlavně o to, které jsou "lepší"
N GTdpcfix - ® So 11.2.2012 11:36:05
taky nad tema sprockama uvazuji....kez by napsal nekdo s nejakou zkusenosti

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 1 | Starší >> | Konec ]

[ otázky | všeobecné | náčiní, doplňky ]

Co je nového - všeobecné
Oznámení - obecné
Vložit oznámení

Poděkování

Vážení kolegové, dovolte mi ,tímto poděkovat za nezištné jednání kolegovi pod nikem Edward.a z Frýdku Místku. Dnes mi přivezl pro děti z rybářského kroužku v Sedlnicích spoustu rybářských potřeb /...

Členská schůze MO ČRS Písek

Členská schůze MO ČRS Písek se bude konat v úterý 4. dubna 2017 od 17:00 hodin v hudebním sále Kulturního domu nábřeží 1.máje Písek

Kalendář akcí - obecné
Seznam závodů
Výsledky závodů
Všechny výsledky
Akční nabídky
Všechny slevy a akce
akce, rybareniVynikající teleskop!!! 2017!

Za 550
Pruty HIRAMEKI DYNAMIC TELE jsou nabízeny v klasických délkách 300, 330 a 360 cm a jsou určeny pro těžší lov dravců na živou (mrtvou) rybku, nebo lov ze dna.


akce, rybareniRon Thompson Prut Desperado Spod (SLEVA 52%)

Za 1299
Kvalitní spodový prut za skvělou cenu! 3,66 m (12 ft) 4,5 lb. zakrmování s tímto prutem bude jedna báseň.


Doporučujeme prodejnu
Adresář prodejen
LOS - CORMORAN LOS - CORMORAN

Písek, 39701 , Heydukova 100