MRK.cz - stále na rybách - ryby a rybaření

MRK - Stále na rybách
Otázky a diskuse Seznam Diskuse

Teleskopické pruty "Robinson Tritium Karpmax" ???

ahoj,
neví někdo něco o těchto prutech,popřípadě kde u nás by se daly koupit?Viděl jsem je na výstavě v Praze, ale bohužel si nepamatuju prodejce...

Měl jsem je v ruce a vypadaly velice slušně za cenu cca 1.250Kč/ks....U nás jsem je v prodeji přez Google nikde nenašel, jen v polsku.
http://www.na-ryby.com/Tritium_Carp_Max.html
http://www.inter-land.hr/proizvodi/stapovi-za-ribolov-robinson/rob-stap-tritium-carp-max-390-cm-35-lbs/2843/

Je to novinka?Výrobce by měl být tušim "Robinson"



díky

Autor diskuse: mari1300 ®
Zařazeno do: kaprařina - náčiní, doplňky, 14.4.2011

Nemůžete zapisovat do této diskuse, protože nejste zaregistrován nebo přihlášen.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 1 | Starší >> | Konec ]

N molca - ® So 3.8.2013 14:07:58
tady jsem nasel zaky neco http://www.robinson-europe.cz/?p=productsMore&iProd​uct=545&sName=aquarius-tele-carp
N dr - ® St 31.7.2013 12:41:39
tu je link, teraz je akcia 1 + 1 zdarma.
http://www.robinson-fishing.sk/novinky/32/
Osobne som ich este nekupil. AK su vazne polske ako sa tu piše tak ich asi ani nekupim.

ceny maju
Dĺžka 360cm, 2,75lb (30-70g), počet očiek 6, transport 110cm 69,90 Eur

Dĺžka 360cm, 3,25lb (50-110g), počet očiek 6, transport 110cm 74,90 Eur

Dĺžka 390cm, 3,00lb (40-90g), počet očiek 6, transport 110cm 79,90 Eur

Dĺžka 390cm, 3,50lb (55-130g), počet očiek 6, transport 110cm 89,90 Eur

Pozeram ze diskusia je z roku 2011 :-), ale snad to niekomu pomoze.
Inak podla obrazkou tieto su novy model oproti tomu co dal zakladatel tejto diskusie.
N Matos777 - ® Po 19.9.2011 14:01:58
tak já jsem si tyto pruty pořídil k vánocům.délka 3,60 a při 4. lehkém záseku 3.díl prasknul.po 3.nedělích opravený prut prasknul znovu.Své unáhlenosti při koupi velice lituji a jsem ochoten tyto na pohled pěkné pruty darovat.Jsou vyrobeny v Polsku a dovoluji si před koupí varovat.Opřít se při náhozu do prutu neexistuje.Je to šmejd.Omluvte moji zlost,ale nemám slov.
N mari1300 - ® Pá 15.4.2011 10:31:48
daniels >> ty JRC Contact Tele jsou jen o cca necelých 500 stovek levnější na 2 kusech, než co chci koupit ty Robinson Tritium a ty mají vázaný očka, i když je fakt, že co jsem se o ty teleskopy jako takový začal zajímat, ty JRC-čka mi dost lidí tady doporučovalo, takže nebudou určitě špatný...

Já sem do teď chytal na 4,20 teleskopy v laminátu a hážu s nima přes 100m bez problémů, jenže jsou těžký,celkem tvrdý a nemají tak rychlou akci, takže chci pořídit nějaké modernější, lehčí s pokud možno parabolickou akcí v celé délce prutu(ne jen špičkové), co budu moc při náhozech zatížit stejně jako ty lamináty, bezestrachu, že je zlomim a bude mi to s nima lítat přinejmenšim stejně daleko...V ceně cca do 3 tis, za 2 pruty...
N standey - ® Pá 15.4.2011 10:07:16
mari1300 >> Samozřejmě máš pravdu a proto jsem se hned na začátku ptal zda jsi kaprař? Ve tvém případě asi nejsou děličky to úplně nejpodstatnější...
N daniels - ® Pá 15.4.2011 10:04:45
mari1300 - >> Ok tak to nevim jestli seženeš ja osobně kdybych neměl děličky tak bych šel do těchto na ty naše rybníky by mi to stačilo a za tu cenu parada stejně je to vše dělane na jedno kopyto http://www.as-fish.cz/JRC-prut-Contact-Tele-12ft-3l​bs--Druhy-prut-ZDARMA!,3282.html
N mari1300 - ® Pá 15.4.2011 10:03:36
standey >> jo máš určitě pravdu a vlastně s tebou souhlasím a věřím, že děličky budou lepší, to jakej konkrétní a jak drahej model toho , nebo toho, nerozhoduje, jedná se o konstrukci prutu a tady dělička asi musí mít logicky navrh...

Kdybych byl opravdu KAPRAŘ specialista, jako myslim, že bych se specializoval na lov velkých kaprů a dokonce by se mi občas podařilo i nějakej kapitální kousek ulovit, asi bych uvažoval taky jinak...:-)
N standey - ® Pá 15.4.2011 9:59:26
Nemám v úmyslu se tady s někým přít o tom co znamená pojem opravdový kaprař a ani o tom, co je pro kapraře lepší. Můj názor je ten, že dělička je při stejné pořizovací ceně jako teleskop zkrátka v mnoha ohledech lepší pro lov velkých kaprů a o tom jsem 100% přesvědčen. Deset let kaprařských zkušeností mě hodně naučilo. To co jsem napsal byla pouze rada pro Marka. Jak s ní naloží je pouze a jen jeho věc...
N mari1300 - ® Pá 15.4.2011 9:54:57
Unca >> "Dobrej teleskop je kvalitou srovnatelnej s levnou děličkou a má i oproti ní jisté výhody. Skladnost, rychlost skládání atd"

to je ten důvod:-)

Já tu rybařinu zase tak nežeru, nemám na to ani dostatek času a abych tomu propadl natolik, že veškerej volnej čas bych trávil na rybách, to by asi taky nebylo úplně v pořádku...

Proto mi postačí kvalitní teleskopy, které nezlomim(alepoń doufám), při prvním náhozu a to že nejsem pravověrný KAPRAŘ mi vůnec nevadí..:-)

Rybařinu mám rád jako takovou a je mi celkem šumák, co mi to zrovna veme, i když kapřík přes 60 je pěknej boj:-), dá se říct, že si tam chodim duševně odpočinout a když nic nechytim, nevadí, alespoń si tam občas hezky zdřímnu:-)
N Unca - ® Pá 15.4.2011 9:48:01
standey >> Já si nemyslím že kaprař musí mít děličky. Co to je "skutečný kaprař"? Definuj ten pojem. Podle mě je to rybář, který loví cíleně kapry. A jestli má takovej nebo takovej prut, je úplně jedno. Prut nemá vliv. To co ty tady říkáš o nějaké pevnosti v nejslabší části je úplně z cesty. Novy teleskopy sou tak pevny, že se vyrovnají děličkám. Dobrej teleskop je schopnej v pohodě vytáhnout jakyhokoliv kapra. Doufám že teď nepřijdeš stím, kterej teleskop se vyrovná děličce za 10 litrů. Bavíme se o ceně do cca. 2000kč. Já mám dvě FBCčka a teď si koupím dva teleskopy. Když pojedu na kapry se Sportexama tak sem kaprař. Za dva týdny si vemu na kapry teleskopy a kaprař nebudu? Už dost "kaprařů" mi říkalo že přemýšlí o teleskopech. Dobrej teleskop je kvalitou srovnatelnej s levnou děličkou a má i oproti ní jisté výhody. Skladnost, rychlost skládání atd.
N mari1300 - ® Pá 15.4.2011 9:44:31
daniels >> jako nevypadaj špatně a bude to asi osvědčená kvalita, ale já chci u takto dlouhých teleskopů dělenou rukověť a nejlépe vázaný očka jako na děličkách...
N daniels - ® Pá 15.4.2011 9:37:23
A co tak tohle to by ti nevyhovovalo http://rybar.braunstar.cz/akcni-slevy/teleskopicky-​prut-daiwa-apolo-tele
N mari1300 - ® Pá 15.4.2011 9:23:18
s teleskopem od Robinsona z řady Tritium, konkrétně Karp Max tedy chybu neudělám...?
N hraji - ® Pá 15.4.2011 8:52:51
standey >> tvoje teorie o nejslabším článku řetězce má také hodně slabý článek. A to je tvrzení, že prut je nejslabší v místě, kde je spojen. To u teleskopu nebude platit.
N lobotomie (fanik) - ® Pá 15.4.2011 8:51:02
foxxx >> no jo vedu i kaprařinu, asi by si koukal co se u mě dá pořídit, jen to není prostě na shopu =)
mám i vlastní carp team pfff tsss (na fotce nejsem) =)
N rosticz 23 - ® Pá 15.4.2011 8:38:13
takze podle tebe standey..pokud nemaš 2 dilne dělicky takže nejsi kaprař????hmm..zajimavy nazor!!:D..myslim si ze dnešni materialy na vyrobu prutu sou dostačujici na ryby nasich vod!!!at se jedna o teleskopy nebo 3dilne delicky!!!zalezi jen na človeku co si vybere!!!tak nevim proč tady vnucujes nazor..kdyz nemas 2dilne pruty..tak nejsi kaprař!!!samozrejme jedna se taky o požitek z nahozu..a zdolavani ryby..ale to uz je na dotazovateli.. jak se rozhodne!!!osobne si myslim ze se da poridit teleskop srovnatelny prumerné deličce!!!
N lobotomie (fanik) - ® Pá 15.4.2011 8:32:03
standey >> většina kaprařů si také pořizuje zbytečnosti jako je pouzdro na toaletní papír nebo dipovací kleštičky =)

to vše a spousta dalšího je jejich věc, faktem ale je že většina běžných rybářů chytá na teleskopy
chce teleskopy...
N mari1300 - ® Pá 15.4.2011 8:26:04
standey >> nejsem skutečný kaprař, buď v klidu...:-)
N standey - ® Pá 15.4.2011 7:50:20
vikikaca >> Už jsi někdy někde potkal skutečného kapraře, který by chytal na teleskopy? Odpověď zní NE. A pokud ano, tak se nejednalo o opravdového kapraře. To má své důvody. Tím hlavním je pevnost. Říká se, že každý řetěz je tak silný, jako jeho nejslabší článek. V tomto případě je tím článkem spoj na prutu. Tudíž, čím více spojů tím nižší pevnost. Proto si převážná většina kaprařů pořizuje pouze dvoudílné (nikoliv trojdílné) děličky...
N vikikaca - ® Pá 15.4.2011 7:35:27
standey >> proč by kaprař nemohl jít do teleskopů?
N standey - ® Pá 15.4.2011 6:45:41
mari1300 - >> Jsi kaprař? Ptám se protože mi trošku uniká důvod tvého dotazu... Jako kapař bys totiž do teleskopů nikdy nešel...
N foxxx - ® Pá 15.4.2011 2:42:16
lobotomie (fanik) >> Já nevěděl,že taky bereš kaprařinu...:-))
N mari1300 - ® Čt 14.4.2011 17:14:23
jak si stojí značka Robinson ,oproti konkurenci, nebo jinak, do jaké skupiny výrobců ji lze zařadit?Nebo je to jako u většiny ostatních, že má prostě dobrý i horší řady prutů?

N lobotomie (fanik) - ® Čt 14.4.2011 16:38:24
foxxx >> nejlépe www.pro-rybareni.cz ;)
N mari1300 - ® Čt 14.4.2011 15:45:41
Sven >> ok, zkusim díky
N mari1300 - ® Čt 14.4.2011 15:45:17
foxxx - 14.4.2011 15:07:42 > přímo na robinson-cz.com jsem psal maila a zatim bez odpovědi...
N Sven - ® Čt 14.4.2011 15:15:49
mari1300 - >> není to Polsko ale Slovinsko. Nechtěl bych ten rozdíl jit pěšky :-)))
Zeptej se kolegy s nickem "lobotomie" ten je na Robinsona specialista.
N foxxx - ® Čt 14.4.2011 15:07:42
mari1300 - >> Zkus napsat mail nebo zavolat na tento e-shop.Myslím,že by je mohli mít.U nich na obchodě jsem vždy viděl spousty věcí od firmy Robinson. www.uhabakuka.cz
No a nebo přímo sem: http://www.robinson-cz.com/

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 1 | Starší >> | Konec ]

[ otázky | kaprařina | náčiní, doplňky ]

Oznámení - kaprařina
Vložit oznámení

Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.

Kalendář akcí - kaprařina
Seznam závodů
Výsledky závodů
Všechny výsledky
Akční nabídky
Všechny slevy a akce
akce, rybareniEhmanns Pro Zone Advantage 3 Leg Bedchair

Za 8 390 Kč s DPH.
Pevné rybářské lehátko vyšší konstrukce pro snadné uskladnění rybářských tašek pod lehátkem s pohodlnou matrací.


akce, rybareniFox Flatliter 5ti sezónní spacák

Za 4 860 Kč s DPH.
S plnou a bohatou výplní z dutého vlákna a vnitřní podšívkou z fleecového microvlákna Vás zahřeje a udrží v teplíčku i během zimních výprav při mínusových hodnotách, po registraci výrazně snížená cena


Doporučujeme e-shop
Rubrika E-shopy
FISHING STAR &#8211; rybářské centrum FISHING STAR – rybářské centrum

internetový obchod, specializovaná kamenná prodejna, půjčovna rybářských člunů. připravili jsme si pro vás rybářský sortiment od nejlepších...