- Otázky a diskuse
- Seznam
- Diskuse
Raklamace přes Net
- Zobrazit vybrané uživatele.načítám...
0x v oblíbených a 1x v ignorovaných.
VisionPajaBaits - Profil | St 23.3.2011 17:36:17
RADE B. - Profil | St 23.3.2011 16:56:51 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Doganier - Profil | St 23.3.2011 14:35:42
VisionPajaBaits - Profil | St 23.3.2011 14:25:34
Filip Svoboda - Profil | St 23.3.2011 10:24:54
meteor - Profil | St 23.3.2011 10:17:11 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Příklad (kapku přehnaný): koupím si prut v nějakém e-shopu, obdržím ho, dám na něj naviják a jdu si zarybařit. Poněvadž jsem gramlavý (= nešikovný; pro neznalé :-)), při prvním náhozu trefím větev a ulomí se špička. Prut tedy očistím ("šprcku" z rukojeti jsem zatím neoddělal) a pošlu ve 14tidenní lhůtě zpět prodejci s tím, že jsem ho takto dostal a chci vrátit peníze. Pokud to tedy chápu správně, na prodejci je důkazní břemeno, tzn. musí dokázat, že mi prut takto neposlal a že se nezlomil při dopravě. Je tak? A pokud ano, jaká je PRAKTICKÁ vymahatelnost návratu peněz (vzhledem ke stavu soudnictví u nás)?
Filip Svoboda - Profil | St 23.3.2011 9:51:40 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Navíc podotýkám, že v daném případě by pak leželo důkazní břemeno na prodejci, že spotřebiteli zaslal nepoškozené zboží, a že spotřebitel mu zboží poškodil. Doporučená cesta je cestou nejmenšího odporu za cenu ztráty poštovného!
meteor - Profil | St 23.3.2011 9:25:54
Prostě ta 14tidenní doba NENÍ na vrácení POŠKOZENÉHO zboží (ať už bylo poškozeno z jakéhokoli důvodu).
Filip Svoboda - Profil | St 23.3.2011 8:36:43 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
V případě, že reklamujete a reklamace není vyřízená do 30 dnů, odstupte od kupní smlouvy a trvejte na vrácení peněz, včetně poštovného. Musíte mít zadokumentované akorát to, že kdy jste reklamovali a že 30 denní lhůtu prodejce zmeškal. Pak si můžete také stěžovat u České obchodní inspekce, která takovému prodejci udělí pokutu.
A co se týče reklamací. Přišla mi zlomená podběráková tyč od Drenannu za 40 liber od tackleuk.co.uk. Stačilo poslat fotky a obratem jsem měl peníze zpět na účtu. Problém je, že nevrací poštovné, takže je třeba objednávat více věcí. Občas se také stane, že nějaká věc chybí a to vrací peníze na krátkou výzvu, ale většinou automaticky.
meteor - Profil | St 23.3.2011 8:05:51
Docela jsem zvědavý, který e-shop je takto nedochvilný (klidně jsi to mohl šupnout do tématu "zkušenosti s e-shopy"). Jinak mně taky odešel cvrček na navijáku, ale zatím jsem se ho neodhodlal reklamovat...
meteor - Profil | St 23.3.2011 8:01:07 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Jinak k těm nákladům máš něco třeba tady (mělo by platit):
http://spotrebitel.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=112411:nahrada-naklad-na-reklamaci&catid=72&Itemid=220
solex - Profil | Út 22.3.2011 20:03:50
poštovný jsem neřešil
TM - Profil | Út 22.3.2011 19:57:41 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Degustator - Profil | Út 22.3.2011 19:46:06
fishman - Profil | Út 22.3.2011 19:09:44 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
VisionPajaBaits - Profil | Út 22.3.2011 19:00:20
Dan.J - Profil | Út 22.3.2011 17:34:04 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Mačař - Profil | Út 22.3.2011 16:49:20
Belzič - Profil | Út 22.3.2011 16:30:27 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Přes internet už jsem nakupoval poměrně dost věcí, ale naposledy se mi stalo, že mi přišli vadný swingerry .Byla u obou ulomená rolnička - což si myslím, že spíš bylo způsobeno dopravou, ale to je už jedno. Objednával jsem u firmy Sportcarp, taky následně jsem jim poslal email s moji žádostí o reklamaci. Hned ještě ten den mi odpověděli , omluvili se za způsobené komplikace. Swigerry jsem zaslal zpět na jejich adresu a obratem mi byly poslány nové.
Jarda Š. - Profil | Út 22.3.2011 16:18:09
VisionPajaBaits - Profil | Út 22.3.2011 15:49:06
Dev - Profil | Út 22.3.2011 14:42:48
Mike1977 - Profil | Út 22.3.2011 14:35:32
O co jde. Zatím, nebudu prozrazovat jméno, myslím, zde na MRKu (zatím) chváleného Inetového obchodu.
Před měsícem jsem reklamoval naviják za cca 2200 kč, kde mi po 120x vycházkách jaksi přestal cvrčet "cvrček". Reklamace uznána, a během měsíce jsem se 2x u nich ujišťoval, kdy že to bude.(Ví o tom, je to u distributora).
Ale hle, v den, kdy jsem ho měl mít doma, zavolám, a co se nedovím? (pražský obchod)
- cožéééé? coooo? jakej jako naviják? nevím, zavolejte si za hodku.
- za hodinu : Jooo, von ten pracovník už tady je : slyšeno v telefonu : Frantooooo, vola zase ten z Moravyyyy, prej tu mu dnes vypršela lhůta na reklamačku, nebo coooo, vole....
- Druhý pracovník : Omlouváme se, víme vo tom, dejte nám 2-3 dny, buď pošleme peníze, nebo nový naviják...ale ten zrovna nemáme.....(i když ho skladem mají...)
Dávám jim dva, maximálně tři dny, pak zveřejním obchod.
Tož tak, a stále čekám, když je tak krásně, kdy zajdu do krásy přírody..... :-)
meteor - Profil | Út 22.3.2011 14:03:48 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
1) tím, že se ti v navijáku hrabal někdo jiný než autorizovaný servis, automaticky ztrácíš záruku (teda pokavad se to pozná, že :-)),
2) při ÚSPĚŠNÉ reklamaci máš nárok na úhradu nutných nákladů s tím spojených (dopravné, hovorné za telefony, dokonce si můžeš nárokovat i finance vydané za půjčení náhradní - reklamované - věci). V opačném případě má (tuším) prodejce možnost kompenzovat si na tobě jeho náklady tvé reklamace.
VisionPajaBaits - Profil | Út 22.3.2011 13:09:36
MichalRe. - Profil | Út 22.3.2011 8:18:34
usak - Profil | Út 22.3.2011 8:08:36 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Tyden stara zkusenost s feederem od Garbolina(na prvni pohled nezretelna vyrobni vada) z www.pro-rybareni.cz. Po telefonickem kontaktu(a poslani fotek) nabidnuto nekolik variant reseni, v pondeli zaslan prut zpet, ve stredu telefonicky ohlasili prevzeti a odeslani noveho, ve ctvrtek byl doma. Opet bez problemu s vstricnym profi pristupem.
Minnow - Profil | Út 22.3.2011 6:55:21
Mike1977 - Profil | Út 22.3.2011 6:33:08
VisionPajaBaits - Profil | Po 21.3.2011 21:50:10 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
wada - Profil | Po 21.3.2011 20:24:53 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Kde to žije - všechna témata
0:14Jak poznám dopad krmítka na dno ? 21
ČtÚhyn kaprů v rybníku 1,5ha 44
ČtKleště na O kroužky 4
ČtPruty Hearty Rise 273
ČtRybáři a vinařství 197
ČtČerné stavby u novomlýnské nádrže mají lidé zbourat (Bleskovka) 10
ČtRyby se mi po chvilce vypnou, co dělám špatně? 70
ČtFeeder vs. picker 15
ČtPruty pro lehkou kaprařinu 44
ČtVýběr prutů značky Century 593
ČtRybolov v Rumunsku 0
ČtLepší prut na těžší přívlač 705
Čt🚷 zabezpečení výbavy a místa k lovu🚷 125
ČtNohejbalové jádro rybářů 414
StOrient Rods pruty 196
Co je nového - všeobecné
ČtBleskovka: Černé stavby u novomlýnské nádrže mají lidé zbourat
PoBleskovka: V JAR proběhl 45. kongres C.I.P.S.
NeBleskovka: Děti a rybáři společně oživili řeku Bílinu novými obyvateli
. . . Video: Zimní feeder - mražení červi a lisovaný rohlík
. . . Článek: Rybář Jarmil Koloušek a MRK.cz - ukázka z knihy Netipy + soutěž
. . . Článek: Polední ryby nejsou náhoda
. . . Miničlánek: Závěr sezóny s osobákem
. . . Recenze: Nabíjecí čelovka Fenix HM65R
. . . Miničlánek: Karas obecný - pomozte najít lokality
Akční nabídky
Kvalita která nezklame
Za 1.790 Kč
XK-BONE Feeder jsou výborně vyvážené pruty pro feedrový rybolov na stojatých nebo pomalu tekoucích vodách. Větší očka umožňují i použití pletené šňůry.
Oznámení - obecné
Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.
Kalendář akcí - obecné
26.4.Benátský Blinkr 2024
27.4.OBSAZENO !!!! Jarní rybářské...
27.4.Jarní rybářské závody Víceměřice...
27.4.Přísnotické jarní závody
27.4.Rybářské závody DOMAŽLICE 2024
27.4.rybářské závody Trojice Jaroměř
27.4.Rybářské závody na rybních pod...
27.4.Rybářské závody v Horním...
28.4.O putovní pohár MO ČRS Příbram -...
28.4.Rybářské závody Čelákovy -...
Doporučujeme e-shop
www.chytil.cz
Firma Chytil byla založena v roce 2000 a od té doby vyrábí nejrůznější návnady a nástrahy pro lov nejen kaprovitých ryb....