MRK.cz - stále na rybách - ryby a rybaření

MRK - Stále na rybách
Otázky a diskuse Seznam Diskuse

Potřebuju poradit s průměrem válečků

Zdravím všechny,udělal jsem si nové válce na koule o průměru 14 a 16 milimetrů,nevíte jaký průměr musí mít válečky těsta které mi polezou z lisu?než je hodím mezi rolny.Díkes

Autor diskuse: mafis ®
Zařazeno do: kaprařina - domací dílna, 27.3.2010

Nemůžete zapisovat do této diskuse, protože nejste zaregistrován nebo přihlášen.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 1 | Starší >> | Konec ]

N cigi caga - ® Čt 2.12.2010 16:50:25
poustevník >> zdravím problém je v tom že jsem udělal poměr 1:2 a taky 1:3 ale vždy mi to vyskočilo ven snahu to má ale nic. těsto jsem taky dělal různé konzistence prosím oradu Předem děkuji
N Martin N. - ® Po 12.7.2010 22:26:55
mafis - >> Co kdybych si u Tebe ty válce objednal? Prozradíš cenu?
N poustevník - ® Po 12.7.2010 22:02:31
petr.fish >> Točí se stejným směrem ale jeden rychle a druhý pomalu v poměru cca 1:2
N Pajos07 - ® Po 12.7.2010 21:54:50
kolik dal za ty valce dik za odpoved
N Martin N. - ® Čt 8.7.2010 16:34:57
mafis - >> Můžeš prozradit cenu a firmu kde ti ty černé válce dělali? Děkuji za odpověď.
N Pvl - ® Ne 25.4.2010 16:29:05
karkos >> na soustruhu
N karkos - ® Ne 25.4.2010 16:21:34
jak dlate do tech valců ty drážky???
N tomas 122 - ® St 21.4.2010 23:22:26
dva valce nefungujou lepsi je jeden mam to vyrobeny a funguje to dobre
N franto1231 - ® St 21.4.2010 23:12:14
mafis - >> minus 2mm......zalezi podla strukturi zmesky a cesta. Ciže na 18mm rollbal treba 16mm hadov a 24mm rollbal treba 22mm hadov.....Tato tema tu už inak bola X-krát...
N lotrik - ® St 21.4.2010 21:17:52
to by mě taky zajímalo. takže se ty válce nesmí točit proti sobě(dovnitř)?
N karkos - ® St 21.4.2010 20:57:26
na kolik to přišlo kč ?
N jarin.kantas - ® Po 12.4.2010 19:16:13
mafis - >> kolik tě ta sranda přišla?
N kopecek - ® Ne 28.3.2010 19:31:49
Dneska jsem to měřil a na 16 mm boilie mám nástavec na hady s dírou 13 mm.
N mejla - ® So 27.3.2010 22:11:32
Ačkoli se vám to bude zdát nepravděpodobné ale v pohodě ušolím na válcích které mám na 24mm. dvacítky koule,kupodivu nejsou rozpraskané a jsou pěkně uzavřené.Jednou jsem to zkusil a od té doby to praktikuji pořád alespon nemusím schánět válce na jiné průměry
N petr.fish - ® So 27.3.2010 21:43:23
Kamil68 >> jo jasný .. dík :))
N Zip1 - ® So 27.3.2010 21:06:23
No určitě to chce vyzkoušet od menšího průměru.No a také podle mě záleží na špičce kterou vlastníš na výrobu hadů.Jsou různé druhy a způsoby jak vytlačovat hada já používám tuhle .Je lepší určitě mít více nastavců a špiček ,protože neuděláš nikdy těsto po každé stejné a se stejnou konzistencí.Dělal jsem to stejně a popřípadě ubrousil trochu rozbruškou a pohoda.
N kopecek - ® So 27.3.2010 20:50:12
VL.K. >> máš pravdu, chce to začít na menším průměru a přiřezávat na větší, no a když to vypadá k světu, tak to tak nechat
N Kamil68 - ® So 27.3.2010 20:15:14
petr.fish >> ..v sešitě fyziky zjistíš,že se oba válce musí točit stejným směrem,ale pomer otáček (tím že se jeden točí rychleji) způsobí to,že se těsto uválí v skoro kouli a ty mají snahu se protočit do spodu ...jasný ?
N Bejmák - ® So 27.3.2010 20:00:55
mafis - >> mínus 2mm
N VL.K. - ® So 27.3.2010 18:56:18
Nedávno zde proběhla úplně stená otázka a odpovědi byly různé. Zkus zapátrat, třeba ji najdeš, řešilo se to tak cca týden z5. Za mě, když dělám "klobásy" tak stejný průměr jako mám rollbal,ale radši so to vyzkoušej, na výpočty nedej, praxe je praxe. Výhodou je,že můžeš začít u menšího průměru např pro válce 16mm, zkus třeba to co někdo doporučuje 14mm klobásu, přidat můžeš vždycky. Pozorně však měř a řež, pokud to přeženeš zmenšit již nejde-)-)
N viktorb - ® So 27.3.2010 18:45:19
Ahoj je to ono http://moderni-naradi.cz/inshop/pa6-ertalon-6sa-st​​rana-2/
Je tam i černý do se dá takhle doleštit?
N viktorb - ® So 27.3.2010 18:32:38
Ahoj mě by také zajímalo z čeho si válce udělal jestli to není výrobní tajemství vypadají opravdu dobře koupit se asi nikde nedají nebo neudělal by jsi něco na zakázku? Na kolik přijdou .
N kaňka - ® So 27.3.2010 18:24:11
mexik >> Zdarec řekl bych je to asi nějaký silon nebo něco podobného, myslím že se to prodává pod názvem Ertalon (snad sem to napsal správně)
N Greysmen - ® So 27.3.2010 18:17:52
mafis - >> na 16tkový koule váleček o průměru 13mm a na 14tkový koule váleček o průměru 11 milimetrů měřeno z 14tkovýho a 16tkovýho rolbalu ale záleží na hustotě těsta a jeho elasticitě
N Montallbert forever - ® So 27.3.2010 18:07:32
petr.fish >> zkus otevřít sešit fyziky:o)))
N petr.fish - ® So 27.3.2010 17:12:05
Ahoj já bohužel neporadim.Ale chci se zeptat zda se oba válce musí točit směrem do středu.. Koukal jsem na nějaký fotky a připadne mi že se oba válce točí jedním směrem děkuju všem.
N Montallbert forever - ® So 27.3.2010 16:57:44
mafis - >> vypočítej si objem koule, pak ten objem dosaď vzorce válce a výjde ti poloměr válce
N franto1231 - ® So 27.3.2010 16:44:43
mafis - >> ja by som volil o 2 mm mensie valceky cize 14mm boili a 12mm valecky 16mm boili 14mm valecky. Tato tema sa tu uz dnes anj minule preberala. Vsetko zalezi podla konzistencie cesta a zmesky.......Treba vyskusat..
N mexik - ® So 27.3.2010 16:37:15
mafis - >> průměr válečku by měl být stejný jako máš válce.. Z čeho jsi si nechal dělat ty černé válce?

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 1 | Starší >> | Konec ]

[ otázky | kaprařina | domací dílna ]

Co je nového - kaprařina + obecné
Oznámení - kaprařina
Vložit oznámení

Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.

Kalendář akcí - kaprařina
Seznam závodů
Výsledky závodů
Všechny výsledky
Akční nabídky
Všechny slevy a akce
akce, rybareniprologic mimicry 3d mirage xp

Za 999
Poslední roky Prologic věnoval mnoho času a úsilí do vývoje unikátní kamuflážní technologie Mimicry 3D.


akce, rybareniprologic cruzade bivvy 1man + přehoz

Za 5699
Celá řada CRUZADE je vyrobena z vylepšeného nylonu 190D, disponuje skvělou voděodolností, pevností a odolností díky speciální dvojité povrchové úpravě.


Doporučujeme prodejnu
Adresář prodejen
TROPIC LIBEREC TROPIC LIBEREC

Liberec, Dr. M. Horákové 11/76