Demence u rybářů aneb, co nejčastěji zapomínáte vzít si na ryby??

Je něco, co s pravidleností zapomínáte, a co nejčastěji? A jak to řešíte? Improvizujete, smíříte se s tím nebo se vracíte? Kdyby byly nějaké veselé či neuvěřitelné příhody, taky je sem můžete taky hodit. :)
Autor diskuse: Majsher - Profil , 14.3.2009 všeobecné - příhody, kuriozity

Co z výbavy nejčastěji zapomínáte doma, když vyrážíte na ryby?

A) doklady4%

H) míru5%

I) pruty2%

J) jiné vybavení13%

Od 14.3.2009 hlasovalo 84 čtenářů.

arnošt - Profil | Pá 24.2.2012 21:50:19

Tak zatím to byl jen jednou podběrák,což jsem zjistil až po půlhodině chytání.Dal jsem ho vyluftovat na balkon a už ho příště nesbalil.A jindy mi přítelkyně po cestě na dvoudenní výpravu volá,co to zůstalo za hnus v kyblíku venku.No,louhovaly se tam tygřáky.Vzhledem k tomu,že jsem měl dva kapry,oba necelých deset kilo a oba na tygřák,se posléze jevilo jako moudré rozhodnutí se vrátit a protáhnout si cestu o 40 kilometrů...

Maryl - Profil | Pá 27.3.2009 19:54:17

Co bylo včera nevím, ale co bylo před 30lety i povyprávím

Maryl - Profil | Pá 27.3.2009 19:52:03

Mačař: to je, ale chujovina, v mládí bys na ní nezapoměl, holt hosip, je hosip

Pali - Profil | Pá 27.3.2009 19:39:05

Opakovane som zabudol sonar, raz aj doklady či podberák. Môj kamarát zas zabudol komplet jedlo, ešte že som mal so sebou železnú rezervu.

Mačař - Profil | Pá 27.3.2009 19:22:49

Svoji ženu .

Jovánek - Profil | Po 16.3.2009 20:26:11

Ředitel >> Kolik vážíš řediteli?

Ředitel - Profil | Ne 15.3.2009 21:07:52

porad jsem na neco zapominal ale nejhorsi je,kdyz si doma zapomenu jidlo.to mne pak prepadne takovy hlad,ze jsem schopen se zbalit a jit domu, kord kdyz jsem si jeste doma zapomnel penize a nemuzu si po ceste neco koupit k snedku.jidlo a piti musim mit jinak jsem odrovnany.

Petrstaif - Profil | Ne 15.3.2009 21:02:40

Ještě jedna příhoda, jednou v prosinci, že si půjdu zavláčet... ale kam, vyhrály Hracholusky, venku bylo kolem nuly. Vzal jsem brašnu, prut a vyrazil jsem. Přijel jsem na místo kde bylo vidět na přehradu a bylo nutné jít pěšky cca 1km z děsnýho kopce přes skály k vodě. Slezu tam, vybalim nástrahy, navážu prut, zvolim adekvátního tvistra, nahodim, tvistr letí, letí a místo žbluňk se ozve cink, cink, cink - voda byla zamrznutá, ale byla jak sklo, ačkoliv jsem stál u břehu nevšimnul jsem si škraloupu ledu. Takže sbalit vercajch a hurá domů :-)

Jovánek - Profil | Ne 15.3.2009 20:59:03

Jednou jsem si zapomněl cigára.Jinak mám vždy připravený.
Jo a vlatně! Jel jsem na ryby na jih a asi po 100 km jsem se musel vrátit pro povolenku.A když jsem dozazil,kluci se mně ptali,jestli jsem vzal rousňáky.To to víš,že byli v lednici.Ale to už jsem se nevracel.

Petrstaif - Profil | Ne 15.3.2009 20:57:39

Jednou v říjnu jsem od rána řešil jestli jít na houby nebo na ryby. Vyhrály ryby, sbalil jsem vše, naházel do auta vč. 4 leté dcery. Jedu na místo, zaparkuju, vezmu na záda batoh, v jedné ruce kýbl s krmením, pruty, v druhý židličku pro sebe a pro malou, malá šla sama cca 500m na místo přes louku. Přijdu, zakrmim, rozložim nádobíčko, navážu 2 fídry, nahodim jeden, nahodim druhej - najednou řev a malá stála po pás ve vodě... Takže vše ven, sbalit a fofrem do auta a domů do tepla.

splavek - Profil | Ne 15.3.2009 20:48:06 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Sklerotik je člověk inteligentní,neb blbec nemá co zapomenout.

tench - Profil | Ne 15.3.2009 10:37:52

vidličky a míru.Pro míru furt k někomu lítám a kvůli zapomínání vidliček pobíhám po lese a hledám polínka nebo něco co by nahradilo zadní vidličky...:-)

Bury CZ - Profil | Ne 15.3.2009 8:35:56

:-) .

PERCHan - Profil | Ne 15.3.2009 8:31:08

Často si zapomínám tričko s nápisem: ,,jsem hluchej a němej, tak za mnou takhle nestůj, nečum a popkračuj v cestě"....:-))) jj, to jsou nevýhody rybaření ve městě..:-(

Anýzový dědek - Profil | Ne 15.3.2009 8:16:24

Bischop >> Bishop >> Ja nechtel byt vulgarni. Ono je to jedno jestli to svedu na nemcoura Altzheimra nebo na ty dva rakusaky Műllera a Thurghaua. Hlavni je, ze se mam na koho vymluvit a zakecat vlastni blbost.

Bischop - Profil | So 14.3.2009 20:09:46

Anýzový dědek >> nesváděj to na němčoura. Tahle diagnóza je HOSIP XP (hovno si pamatuju i když si tio píšu) vím to, páč jej mám taky.

Lauri - Profil | So 14.3.2009 19:57:40

V loni jsme s Gigsem vyjeli na dlouho plánovanou výpravu za kapříky. Čtrnáct dní dopředu jsme vše do podrobna rozebírali - taktiku lovu, krmení, místo lovu,jídlo na pár dní, oblečení, no prostě komplet výbavu od háčků až po stan. Když se blížil den D, byli jsme už celí natěšení,věci připravené. Ráno jsme šli ještě do práce (jeden z nejdelších pracovních dní),a odpoledne jsme už konečně vyrazili na tak dlouho očekávanou výpravu. Byli jsme komplet vybaveni,zásoby jídla a pití nakoupené. Když jsme přijeli k vodě a chtěli jsme naplnit loď cajkem a výbavou do divočiny,tak jsme si uvědomili,že jsme nechali doma vesla od lodi. Zklamáním jsme chvíli nemluvili. Naštěstí poblíž bydleli hodní lidé,kteří nám vesla na pár dní půjčili a tím nás vlastně zachránili. Když člověk si bere na výpravu spoustu zbytečých věcí,tak je velká pravděpodobnost,že na důležité věci zapomene.

woody - Profil | So 14.3.2009 19:37:33

Před deseti rokama jsem se vrátil k rybařině. Zahájení přívlače byla má první výprava. Zapomenul jsem si doma komplet papíry. Byl jsem tak natěšenej, že vracet se zpět prostě nešlo. Risknul jsem to a vyrazil k vodě. Asi po hodině jsem potkal místního porybného. Zcela podle pravdy jsem mu vše řekl a on projevil neuvěřitelné pochopení. V klidu mne nechal být s tím, že papíry mu ukážu příště. Což jsem také udělal. Jestli se tady vyskytuje porybný ze Sázavy 3B tak mu ještě jednou strašně moc děkuji za pochopení.

milošs - Profil | So 14.3.2009 17:54:22

To já jako sklerotik toho mám hafo. Jednou jsme vyjeli na D5 na schody u Strachoca. Měli jsem mít 2 přístřešky, ale ten můj zůstal doma - 200 km. Tak jsme se tísnili 3 metrákový v 1 bivaku a spali na křeslech. Než po několika dnech přijel další kámoš a dovezl zapomenutý přístřešek. Kromě toho se mi povedlo odjet na Rozkoš bez prutů - na pionýru, v říjnu, tma a zima jak v Rusku. Až po 15 km mi bylo divný, že ty záda jsou nějak lehký, bodejť by ne, byl tam jen bágl. A do třetice - odjížděli jsme po poledni z parkoviště u Rozkoše a dalekohled jsem při nakládání věcí do auta nechal stát vedle. Po 10 km prudká obrátka a šupem zpátky. Dalekohled ve futrálu tam stál mezi autama......zázrak boží, spíš zrovna nikdo nešel okolo.

Martin02 - Profil | So 14.3.2009 17:41:43

Bobator >> A to si za ty tři hodiny nevymyslel, že kdyby jsi je dal do vody tak ti rozmrznou za pár minut?

Majsher - Profil | So 14.3.2009 17:20:57

pro mě bylo nejnepříjemnější, když jsem si doma jednou v podvecer zapomněl návazce. Dělat jemné návazce na místě, když se smráká, není to pravé ořechové. To jsem si vzpomněl na Otu Pavla - jak psal o zlatých úhořech. Taky musel navazovat o půlnoci jeden za druhým, ale to to alespoň stálo za to. :)

Aďo - Profil | So 14.3.2009 17:11:00

Toto je otazka pre mna ako sita na mieru. Minuly tyzden po prichode k vode som si rozbalil pruty, olovkom zmapoval dno a ked som si konecne chcel naviazat aj koncovu montaz , tak som zistil, ze haciky a aj ostatne drobne serepeticky ostali doma. Rychlo som sa zbalil, nasadol do auta a pod-ho domov. Zobral som zabudnute veci a vratil som sa na miesto. rozbalil som sa znova. Zacal som zakrmovat, ked vietor velmi zosilnel. Uz len dazd by mi tu chybal, pomyslel som si, ked v tom sa prihnal pekny lejak. Zbalil som veci, odslapal k autu, utrel penu z ust a siel domov druhy krat. Cele to moje trapenie trvalo asi 1 hod. ale nastvany som bol az do vecera!

Majsher - Profil | So 14.3.2009 16:58:35

splavek >> ten repelent - já, když nejedu se ženou, tak se o loveckých víkendech a tím spíš na výpravách nemyju (i ze zdravotních důvodů). Druhý den to už funguje a komáři opravdu štípou jen sporadicky. Je to starý známý trik - chlapi, nenechme si ho civilizací vzít! :)

Richtworthcom-plex - Profil | So 14.3.2009 16:46:07

Kamarád si zapomě tyče od bivaku..Musel se pro ně vracet asi 120km..Ja nechavám pravidelně červi,jednou jsem jel na dravce a nechal prut doma za dveřmi a v té době mladež mohla chytat jen na jeden prut!!Jel jsem na 3dny výpravu a došli mi jídlo po 2dnech potkal jsem slečnu na pískovně..přinesla mi jídlo a ješte semnou byla až do rána super kapři brali i slečna pak byla spokojená NEJLEPŠÍ RYBOLOV..Dominik

splavek - Profil | So 14.3.2009 15:08:22

asi nejhoší,tedy pro mě bylo,když jsem si v době největšího komářího rojení zapoměl doma repelent.Abych pravdu řekl,aspoň jednou za sezonu se mi to podaří.Někdy to jde a vytrvám,ale taky se mistalo,že jsem vzal nohy na ramena a utíkal od vody.Další můj problém jsou hodinky,tedy spíš čas.Lépe řečeno sledování času,asi jsem neurotik,ale jednou jsem si zapoměl hodinky doma,mobil se mi vybil a já nevěděl kolik je hodin.Sice byla neděle,čas mě niktrak neomezoval.Ale ten pocit,že nevím kolik bije,byl tak děsnej,že jsem se zbalil a jel domů.

Bury CZ - Profil | So 14.3.2009 14:51:11

asy 3krat Povolenku :-). takže sel šel zase spatky dom :-)

Jira M - Profil | So 14.3.2009 14:46:08

Tak to já moc věci nezapomínám protože si vše připravuju tak 2 dny dopředu a stejně si vemu ještě plno věcí který nepotřebuju ale co kdyby se hodily akorát jednou sme vyjeli se synem na Orlík na candoše auto sem nechal v Doubravský zátoce jesli to tam někdo znáte jeli sme na večer a druhej den před polednem zpátky stý zátoky sme jeli lodí na písky když sme se druhej den vrátily k autu tak sem byl překvapenej auto sem zamknul ale všechny okna sem nechal stažený naštěstí se nic nestratilo.

Imrych - Profil | So 14.3.2009 14:42:23

Jo mtaky přidám jednu příhodu.Stalo se to předloni jel jsem s rodinou na dovolenou na Rozkoš.Věci byli připravené k nakládání do auta které žena připravila a znáte ženský...dal jsi tam todle a todle jooo dal.a co tv,atd a atd.Svou rybařinu jsem měl taky připravenou v pokoji abych na nic nezapoměl.Začnu nosit věci do rakve no a mezi tím zase moje nezapoměl si na dřevěný uhlí nebo něco podobného už jsem měl fakt dost.Nééé máme všechno!!!!A jedem.No ale co čert nechtěl jak si tak v duchu promítám co jsem si do rakve naložil pomalu mě docházelo a najednou vykřiknu až se rodina lekne múúj kufr!!!tam mám všechnu drobnou bižu vlasce pípáky a mnoho dalších potřebných věcí,bez kterých se neobejdu.tak to dopadlo tak že jsem se musel vracet asi 50km zpět nasr...j.protože jsme měli už tak zpoždění s výjezdem.ale vše dobře dopadlo.Paní ve Skalici na nás počkala a já jí pak odvezl do Hradce.Teď tam pojedu potřetí a doufám že už na nic nezapomenu.Jinak ponaučení nenechte si kacat od ženy do SKLADANÍ VĚCÍ DO AUTA.

dosec - Profil | So 14.3.2009 14:26:21

mě se celkem často stává,když se du k vodě na půl dna pobavit,že zapomenu krmení.Většinou si kupuju den předem mraženou turkyň,kterou dám doma na mrazák a pak si ji zapomenu v ranním fofru při odjezdu vzít a většinou si na to vzpomenu až když jsem na cestě.Pokud nejedu hodně brzo ráno tak pokud je po cestě nějakej obchod není problém dokoupit a když ne tak mám krmení bez partiklu :-((

wild fish - Profil | So 14.3.2009 14:03:40

ty ja asi docela často v letě zapminam na nastražní rybky a proto mam v baglu malý pruotek se splavkem který nikdy nevyndavam doma raději ,sem trochu sklerotik a inak to jevětšinou asi fotak nebo prupiska( a ta nekdy nasere když ji zapomenu a neni u vody další rybař a to znamena 2.5km doobchudu a to nasere)

bombardák - Profil | So 14.3.2009 12:56:36

Majsher >> Toto je snad otázečka, pro mne jak stvořená. Ta opomenutí, jak bych slušně nazval, mne provázejí celý život a dnes to určitě není lepší. V období ledního hokeje - na zájezdu, jednou kalhoty a jednou brusle. Což bylo dost tristní. Na střeleckých závodech na Slovensku jsem nenašel pracně připravené tabulky, zůstaly totiž doma. Při střelbě na větší vzdálenost jsou dost potřebné. U vody jsem nechal zapíchnuté nerezové vidle od mého kamaráda, později oslovený rybář tvrdil, že žádné nenašel. Jo, doba se trochu otočila a změnila. Škoda byl to moc krásný dárek. Dnes se snažím mít vše uložené v autě, ale i tak občas zapomenu něco opravdu důležitého, možná největší problem je vždy kvalitní uschování kosťáků v ledničce, na které si vzpomenu až u vody.

Netipa - Profil | So 14.3.2009 12:32:58

Já zapomenu skoro vždy něco. Dokonce párkrát už jsem byl tak nabuzenej na rybolov, že jsem zapomněl prut, nebo naviják. Což jsem se pak hodně proklínal, když jsem se vracel na kole zpátky. Pravidelně zapomínám červy, který nechávám na balkoně a co je zajímavý, tak foťák nezapomínám nikdy

Majsher - Profil | So 14.3.2009 12:29:44

a je to tady - senzace atrakce - anketa just for you! :)

Majsher - Profil | So 14.3.2009 12:21:20

u mě je to v tomto žebříčku: foťák, kasr, mobil, nůž, brýle, čelovka, zamýšlené nástrahy, krmení, podběrák atd. atd.
Asi přihodím anketu :)

Anýzový dědek - Profil | So 14.3.2009 12:15:23

Protoze mam tzv.HoSiP (slusne psano-houby si pamatuji), tak si to radeji pisu.Ale horsi je ten nemcour Altzheimer, ktery mi ten listek nekam schovava a ja z pravidelnosti zapominam cervy a mrazene rybky.

Majsher - Profil | So 14.3.2009 12:13:57

Zajda >> je to často jeden z jejích prvních příznaků ;-)

Zdenall - Profil | So 14.3.2009 11:32:24

Zajda >> bohatě,ještě že to není tak často :o))

Zajda - Profil | So 14.3.2009 11:26:32

Zdenall >> A stačí to, ne?:-)