E-shop Martin Klíč Kladno

Vim, že už to tady jednou bylo, ale nic se nevyřešilo. Proto Vás tímto prosím, jestli máte někdo info, proč nereagují na telefony a emaily? Mám u nich objednávku a kde nic, tu nic. Našel by se tu nějaký ochota z Kladna, který by tam zaskočil a zjistil, jestli vůbec fungují, pls? Jinak jaký e-shop mi doporučíte...? Díky za reakce.
Autor diskuse: Vlkodav - Profil , 5.3.2009 všeobecné - ostatní

Jovánek - Profil | Pá 3.5.2013 21:40:27

Vlkodav - >> Já doporučuji Tropic, Na soutoku a Vofi.

bigfu - Profil | Pá 3.5.2013 21:37:06

Dost často naštěvuji obchod pana Martina Klíče a ze sveho pohledu mohu říct jen same klady jedna se o pekny obchod vedeny profesionalem !!!!!

Mrknato - Profil | Pá 6.3.2009 22:19:46

Zajda >> e-shopu se nedivím, divím se Turňovi.... Chtěl jsem poptat takové šedé semišové vodě odolné botky Behr ve výprodeji do robotky, i pro okouzlení nějaké té holky, též na potoky k experimentální plavané. Kdyby je Turňa viděl, tak by volal taky.

Vlkodav - Profil | Pá 6.3.2009 22:12:01

Jinak samozřejmě děkuji všem za rady a postřehy!!!

somozo - Profil | Pá 6.3.2009 21:39:32

kapříkluboš >> Psal jsem mu nekdy na podzim a take bez odezvy. Jestli se uz v tu dobu pripravovali na vystavu tak ten jejich stanek chci videt.-)

kapříkluboš - Profil | Pá 6.3.2009 21:28:22

chesper >> možná to bude tím, že se připravoval na výstavu v Praze a teď v Brně, kamarád u něj objednává boiilís a nikdy problémi neměl.

kapříkluboš - Profil | Pá 6.3.2009 21:26:37

e-shop raději neeee, nakupoval jsem dvakrát, nebudu radši jmenovat a ani v jednom případě nejsem spokojen. Není nad to vybrat si a vyzkoušet co kupuju sám v kamenném obchodě.

Vlkodav - Profil | Pá 6.3.2009 21:23:06

Jak jste psali, tak se stalo. Ve vší slušnosti jsem jim odstoupil od objednávky a za vším udělal tlustou čáru. Na blint jsem zajel do Pardubic, že se podívám po pár věcech v ryb.prodejnách, a světe div se, koupil si tam skoro vše, co mi od KLíče nepřišlo. A pak že je lepší objednávat z pohodlí domova (tím nechci házet e-shopy do jednoho pytle......tohle je spíše vyjímka). Cena byla jen o málo vyšší a pokec s prodavačem osvětlil i pár mých minel. Spokojenost..........

chesper - Profil | Pá 6.3.2009 20:18:51

horší je to s mikbaits mam obědnáno 14 dní a nic a na telefonu je jen schránka

chesper - Profil | Pá 6.3.2009 20:17:05

fungujou já s nim nemam problém

an-old-fuddy-duddy - Profil | Pá 6.3.2009 11:43:24

Carlos >> jasně, ale máš pěkný přístup, kolikrát si v obchodě připadám, že tam otravuju a strašně obtěžuju (i když pokud to jde, jdu jinam), Celkově mi ale přijde, že obchody v ČR ještě udaleka nedosahují úrovně na západě, hlavně co se týče chování k zákazníkovi. No mně jako zákazníkovi zas přijde takový jednání divný, něco si objednat s tím že to pošlu zpátky, o nákladech prodejce nemluvě. No jo, Slováci to je ještě mnohem horší, mně se stalo něco podobnýho. 2000Kč už je celkem pálka, nejhorší je, že se tomu prodávájící nemůže skoro nijak ubránit

rommi - Profil | Pá 6.3.2009 10:34:57

pozrel som na ten shop.
tie nahe zenske a stupidne vtipy ozaj vhodne doplnaju rybarsky sortiment.
to som este nikde nevidel :-(

oskus - Profil | Pá 6.3.2009 10:33:10

Turňa >> Ted se nebavíme o kaprařině ,ale o e-shopu a ten stojí za hovno .Když na to nemá ať to nedělá ,když ani neraguje na mail a telefon nezvedá.Podle mě je to Z....

Carlos - Profil | Pá 6.3.2009 10:30:42

Lálos >> an-old-fuddy-duddy >> těch zákazníků zase nemám tolik, abych si mohl dovolit je vyhánět :-)
I tady na MRKu už jsem v nějaké otázce na pruty sám poradil zákazníkovi aby si prut u mě objednal a když se mu nebude líbit, tak aby ho vrátil. Zatím se mi něco vrátilo asi 3x. Jako zákazník bych té možnosti klidně využil také.
Nasr.li mě jen jednou - jistý slovenský obchod si u mě objednal několik lehátek, křesel a spacáků a pak to nevyzvedli. Jen poštovné mě stálo přes dva tisíce.

an-old-fuddy-duddy - Profil | Pá 6.3.2009 10:28:25

Carlos >> od tebe teda hodně férový jednání, jsi správnej obchodník;)) někteří by za tohle telefonicky vraždili:)

an-old-fuddy-duddy - Profil | Pá 6.3.2009 10:27:25

Mrknato >> a čím se teda živí?;))

Zajda - Profil | Pá 6.3.2009 10:25:26

Mrknato >> Ty se mu divíš?:-)

Turňa - Profil | Pá 6.3.2009 10:24:40

oskus >> Jak myslíš, tvoje věc, je to dobrej kaprař.
Milý Mrknato, jak žije muškařina a experimentální plavaná, že bys z Pardubic volal do Kladna? Nech si kecy na koledu!
Carlos: I to je riziko.

Carlos - Profil | Pá 6.3.2009 10:19:13

Vlkodav >> klidně si ty objednané věci kup někde jinde. Jak už psal lufi i když balík potom převezmeš, máš čtrnáct dnů na vrácení zboží a nemusíš vůbec uvádět proč. Stalo se mi že si někdo u mě objednal naviják a po týdnu mi přišel nazpět. Když jsem zákazníkovi volal aby mi řekl důvod tak povídal, že naviják je špičkový ale že si ho chtěli s kamarádem jen prohlédnout a u nich ho nikdo neměl na skladě. Je to sice podraz ale zákazník na to má podle zákona právo. Tak jsem mu popřál pěkný den a kdyby něco potřeboval tak ať se zase ozve. Byl z toho docela v šoku a jeho kamarádi ty navijáky během měsíce koupili u mě tři.

Mrknato - Profil | Pá 6.3.2009 10:15:30

Turňa >> ty děláš na vedlejšák koncipienta u Klíče, kterej dělý e-shop také na vedlejšák? Já jsem mu volal mnohokrát a na druhé straně aparátu mrtvo. Asi dělal to, co ho živí....

CarpMaster - Profil | Pá 6.3.2009 10:11:41

Co se týče toho šopu, tak na mě nedělá dobrý dojem. Jednak má tam hodně zboží což by byl probém vůbec nakladnit. Další věc je absolutní pohrdání autorským právem ... tj. kradené články a ty fotky těch koček asi taky nebudou košer.

Eddy 75 - Profil | Pá 6.3.2009 10:09:03

Mě se stala ta věc, že mi e-shop potvdil objednávku a za pád zdí se mi ozvali, že to zboží vlastně vůbec dodat nemůžou jelikož ho nemají a nejspíš ani mít nebudou. Blbce uměj z lidí dělat velmi dobře. Jednalo se o e-shop jinej. Na Kladně v krámě jsem byl vždy celkem spokojenej, ale přes jejich e-shop jsem nic neobjednával

oskus - Profil | Pá 6.3.2009 10:07:49

Turňa >> Jo Martin bude strašně fajn ,ale Ko... Koho znám nikomu nic nepřišlo a já osobně jsem mu volal a posílal e-maily a žádné reakce.Tak at si ten obchod strčí do prdele.

Turňa - Profil | Pá 6.3.2009 10:04:10

Vlkodav >> Martin je fajn, jen toho má hafo, upozornil jsem ho na tebe!!!

lufi - Profil | Pá 6.3.2009 10:00:11

Zboží objednané z eshopu přes internet můžeš bez udání důvodu vrátit tuším do 14ti dnů, takže i kdyby ti to nedej bože někdy přišlo, pošleš to fofrem zase zpátky...:-)

lucky-ada - Profil | Pá 6.3.2009 9:31:21

Tak koukák že pan Klíč, respektive jeho obchod, si zadělává na problém. Jaký to asi může mít vliv na prodej, když se to takhle zozmázne na netu, takové zprávy se šíří rychle. Nicméně rozhodně lepší pro nás kupující, aspoň máme přehled.

Santi - Profil | Čt 5.3.2009 22:57:59

Vlkodav >> Jestli nereagujou, tak jim napiš toho meila. Odvolej se v něm na jejich nečinost (viz. předešlé meily z Tvé strany). Na konec napiš " S pozdravem " a nebude k tomu nic co vytknout.. , ) Jinak přeju štěstí s budoucím výběrem.. :) Jo, nic neslibuju, ale možná budu mít zítra na Kladně trochu času - tak bych ho vyplnil dotazem..

Piskořík - Profil | Čt 5.3.2009 17:44:39

skwor >> o.k.

skwor - Profil | Čt 5.3.2009 17:40:47

Piskořík >> Kamenná prodejna normálně jede (nebo aspoň nevím o tom, že by jí zavřeli).

Kvakoš - Profil | Čt 5.3.2009 17:39:00

Pokus se objednávku stornovat. A když příjde tak řekneš že ten balík nechceš. Je slušnost pokud ti E-SHOP nemůže dodat zboží dát vědět. Bral bych to jako "Jak se do lesa volá- tak se z lesa ozývá" resp. "Když se do lesa nevolá tak se z něj nic neozývá".

Vlkodav - Profil | Čt 5.3.2009 17:38:09

grizzly72 >> jjjjj to mám v plánu.

Piskořík - Profil | Čt 5.3.2009 17:38:08

skwor >> A fyzicky ta kamenná prodejna funguje? Kdybych to neměl z ruky, docela bych si tam zajel s panem Klíčem poklábosit...nechal sem si od něj něco poslat a když jsem to rozbalil, tak na mě vykouklo úplně jiný zboží. Na následný telefonáty a e-maily vůbec žádná reakce.

grizzly72 - Profil | Čt 5.3.2009 17:37:20

když nereagují na maily a telefony tak to prostě kup jinde a když ti to snad doručovatel za měsíc přinese tak zásilku prostě nepřebírej ( nejdřív ale napiš maila, v kterým zrušíš objednávku)

skwor - Profil | Čt 5.3.2009 17:35:15

Vlkodav >> Na ten e-shop si stěžuje dost lidí. Do jeho kamenné prodejny jsem dřív chodil, ale už jsem tam strašně dlouho.

Vlkodav - Profil | Čt 5.3.2009 17:31:25

Jen se nechci dočkat toho,že mi za 14 dní zaklepe na dveře doručovatel se zbožím od Klíče a já už budu mít vše nakoupený od jinud.

Korda - Profil | Čt 5.3.2009 17:26:26

Kamaráde to tam mají zboží které jako nikde nemají že ti to stojí zatolik námahy ,když obchody či eshopy jsou narvaný zbožím???