Internetový obchod Braunstar

Jaké máte zkušenosti s tímto obchodem?
Autor diskuse: Zdack - Profil , 28.11.2008 všeobecné - ostatní

Lauri - Profil | Út 2.12.2008 20:24:05

Chlumecka >> a jak to víš?

Zdack - Profil | Út 2.12.2008 18:22:34

Lauri >> A to je právě ten důvod proč si zboží jezdím vyzvedávat osobně.

Chlumecka - Profil | Út 2.12.2008 11:07:57

Lauri - ® : Stejně Ti ta kšiltovka nesluší.

Lauri - Profil | Po 1.12.2008 21:48:32

Zdack >> K prutu jsem si objednal čepici colmic,přišla,ale úplně jiná.
Když jsem ji chtěl vrátit,tak mi řekli ať ji klidně pošlu a žemi vrátí peníze.
Ale dal by někdo z vás skoro stovku za poštovné aby mu Braunstar vrátil 150kč co stála ta čepice a ještě o ní přišel?
Byl to od nich takovej vychcanej podraz. I to stačilo abych si od něj příště nic neobjednal.

rimar - Profil | Po 1.12.2008 21:29:14

smradazjzd, iwanhoe teda kluci jdu si raději zkontrolovat krabičku já si zase objednával mikrotwistry, tak doufám že tam nebudu mít vaše nymphy:-)

Chlumecka - Profil | Po 1.12.2008 13:14:01

smradzjzd - ® : Jen je mi divný,že jste oba místo nymph dostali micro twistery-(

mirad - Profil | Ne 30.11.2008 23:38:35

E-shop v pohodě, kamenný krám taky. Mohu s čistým svědomím doporučit.

smradzjzd - Profil | Ne 30.11.2008 20:52:50

Mám podobnou zkušenost jako iwanhoe .
Když se mě to stalo poprvní, tak sem to přešel. Ale když se mi to stalo podruhý, reklamoval jsem.
Jednalo se o kraviny ( místo mikrotwisterů nymphy a jiná barva popa), výměna proběhla v pořádku, poštovné mi proplatili. Jenom ten čas sem ztratil.

iwanhoe - Profil | Ne 30.11.2008 20:44:35

rimar >> to je možné, ale porovnání objednávky a dodáku je základ, když by poslali jinou položku než je na dodáku - to bych pochopil, ale tohle mě naštvalo a nebylo to jednou a tak už je prostě nechci.

rimar - Profil | Ne 30.11.2008 20:21:30

iwanhoe - no tak se mnou vždy todle že něco nemají řešil nějaký zaměstnanec po telefonu a hned jsme dohodli čím to zaměnit dal mi na výběr a nebo jsme položku uplně zrušili, a to bylo u každé dodávky. Asi tam mají nějakého jednoho blba a máš štěstí že na něj vždy narazíš :-)

iwanhoe - Profil | Ne 30.11.2008 17:21:23

Novakov >> záměrně - to jsem myslel právě ty zaměstnance, ne šéfa - s tím se vše vyřešilo, bohužel 3x na úkor mého času ...
P.S.: jo, a neomylný až geniální - to tedy jsem, wo tom žádná - jo a nezaplatil bys mě, na to nemáš :-(
PPS.: na dodáku měli napsány ty špatné položky správně, takže ne vosí larvy, ale 3 palcové twistery (tak jak to došlo, ale neobjednal jsem) - to nelze neúmyslně ...

Novakov - Profil | Ne 30.11.2008 16:32:02

iwanhoe - ® : to jsou strašný kecy,že to dělají záměrně-(( Je to jen o zaměstnancích, který prostě dělají chyby,ty jsi určitě neomylnej a geniální a vše děláš jen na 100%-(( rád bych Tě zaměstnal. Sám mám e-shop,sice ne s rybařinou,ale vím o čem mluvím,lidé prostě dělají chyby.Jestli je neuznáváš,jdi do ....

iwanhoe - Profil | Ne 30.11.2008 16:08:56

Cerebro >> místo Berkley nymph 2x twistery a u vosích larev jinou barvu sice vše vyměnili a bez poštovného, ale tvrzení, že chyba vznikla chybným prolinkováním odkazů na skladové položky neberu neboť po nějaké době to provedli stejně. Mám pocit, že když něco není sladem, tak položku záměrně prohodí a čekají na reakci nebo očekávají nereakci, bo je to jen bordel, ale nějak často ...

Cerebro - Profil | Ne 30.11.2008 16:00:33

iwanhoe >> A tobě poslali co?

iwanhoe - Profil | Ne 30.11.2008 15:46:47

na howno - ochota by byla, ale posílají něco jiného, než je v objednávce a pak to stojí spoustu času ...

Cerebro - Profil | So 29.11.2008 18:00:10

Zdack >> no věděl ale byl jsem děsně nadšenej, že mám lehátko že mě nenapadlo, že má jinou barvu :-D no ten den mi ho hned máma na měsíc zabavila. A dostal jsem ho k Vánocům

Hugo Fisher - Profil | So 29.11.2008 15:25:49

Měl jsem při poslední objednávce u Braunstaru ze 13ti položek 4 chybné (jiné barvy, počty, typy..). Což mě trochu rozladilo. Ale po reklamaci a telefonátu od majitele jsem poslal špatné položky zpět, obratem mi dorazilo to co mělo a proplatili mi i (což jsem požadoval) poštovné. Takže stále spokojenost - hlavně když chybu uznají a opraví. A jednání bylo pohodě.

Zdack - Profil | So 29.11.2008 15:22:35

Cerebro >> Super zjištění po roce. To jsi nevěděl co jsi si objednal?

Cerebro - Profil | So 29.11.2008 15:20:47

No mám dobré zkušenosti poslali mi lehátko a asi po roce jsem zjistil, že to asi nebude ono, že mělo bejt černý a mám zelený :-D ale vůbec to neřeším

Novakov - Profil | So 29.11.2008 15:00:30

Tohle se zobrazí při ukončení objednávky a vyplňování adresy, mohli by to mít i na úvodní straně :¨
Způsob dodání - způsob úhrady
Dobírka - balík do 50kg - Česká pošta nebo PPL - doručení do 24 hod, nejpozději do 5 pracovních dnů ( pokud si přejete konkrétní přepravní službu napište nám to prosím do poznámek,děkujeme )
Platba předem - bankovním převodem-balík do 50kg ( musíte vyplnit svůj e-mail na který Vám bude zasláno číslo našeho bankovního účtu spolu s kopií objednávky, doručení do 7 dnů )
Osobní odběr - budeme Vás informovat, kdy si můžete zboží vyzvednout na prodejně
Dobírka - na Slovensko - doručení PPL ( doručení do 5 dnů ) do 50 kg

Nikeš - Profil | So 29.11.2008 14:34:15

Taky jsem u nich nakupoval a spokojenost, dodávky rychle, když něco nebylo na skladu, zavolali a ptali se, jestli expedovat bez toho. Jednou jsem tam posílal poštou reklamovat prut a za týden a půl jsem měl doma nový.

juric - Profil | So 29.11.2008 13:14:15

Fild@ >> Fil@s >> jo jo taky si nemůžu stěžovat