Policie ČR

Jaké máte zkušenosti s kontrolami od samotné Policie ČR? Já osobně jsem narozdíl od rybářské stráže příjemně překvapen profesionálním a hlavně celkem lidským chováním příslušníků policie. Co vy?
Autor diskuse: Marty - Profil , 13.3.2004 všeobecné - ostatní

Dalibor - Profil | Pá 2.4.2004 11:50:17

Souhlasím ,mne kontrolavali příslušníci pohraniční policie v Národním parku Podyjí pokaždé když jsem tam muškařil a byli v pohodě.Kontrolovali mi papíry ,na Dyji13 mi doporučili ať si zamáčknu protihroty že se to sice nemusí, ale že to bude lepší....a když zjistili že nemám občanku....tak trochu znejistěli, ale že sem tam byl s kámošem co se za mne zaručil..tak to nechali být....

Dědek | Út 30.3.2004 22:46:41

Kluci není třeba komentáře. To co jsem řekl, platí. Všude se najde dost kokotů na to, aby jste na něj aspoň jednou narazili. Myslím si, že na mě takové stížnosti snad nejsou, protože si nejsem vědom, že bych se něčeho nepravého dopouštěl. Jsem normální, obyčejný chlap jako každý jiný, jen ještě navíc nosím uniformu. Za což se nestydím. Nejsem žádný zbytečný ras, ale ani nepřivírám oči nad lumpárnama a hlavně, Já úplatky neberu. Je mi líto, že jsou u Policie zmetci, ale jsou to lidé z této společnosti a výběr lidí k Policii nikdy nebude dokokonalý. To je snad už vše k vašim připomínkám. Zameťme si každý v první řadě před vlastním prahem, protože nikdo nejsme dokonalý. Petrův zdar.

Tomas - Profil | Ne 28.3.2004 23:17:43

A ještě něco, v předešlém zaměstnání jsem měl kolegu, který byl schopný bourat i vícekrát do měsíce! Celkem pravidelně jezdil v podnapilém stavu a nedal ani na naše(já + další kolegové) neustálé domlouvání. Než jsem z tohoto zaměstnání odešel, tak během jednoho měsíce 2xhavaroval pod vlivem! Mimoto ho v tom samém období jednou chytli podnapilého, sepsali to a řekli ať chvíli počká, než pojede domů. Samozřejmě odjel hned po odjezdu PČR! Ten nemá mít papíry vůbec!!!! Po mém odchodu z této firmy jsem se doslechl, že s další havárií o papíry přišel na 4měsíce, ale stejně jezdil autem dál.
Ještě taková epizodka: Jednou se ožral tak, že nemohl najít, kde auto zaparkoval a tak si vzal domů taxíka (asi 25km). Měl zrovna rozbité přední okénko u řidiče po jedné drobné kolizi. Druhý den mu volali policajti, že našli jeho odcizené vozidlo! To si mysleli díky chybějícímu okénku. Tak jim poděkoval za to, že mu našli auto, že zapoměl, kde ho zaparkoval.

Tomas - Profil | So 27.3.2004 16:12:34

P.S. K těm nebezpečnejm řidičům řadím i mou manželku která najezdila dohromady tak max. 10 tis. km a jen za poslední asi dva roky to třikrát bylo o centimetry i když jezdí mnohem pomaleji než já a předpisy téměř 100% dodržuje. Proto ji za volantem vidím nerad a řídí většinou jen když se napiju. Mimochodem jsem ji pokaždé, co to bylo jen tak tak předem upozornil, že se to může stát, ale to se vždycky akorát rozčiluje že z ní dělám debila. A šup, a je to tady. Posledně se málem podívala do kufru před námi jedoucího auta, protože začala brzdit až ve chvíli, kdy jsem zděšením řval brzdíííí v očekávání nárazu! Kdybych nezařval, bylo by auto v servisu. Když jsem se jí zeptal, proč jede viditelně rychleji, než na co stačí, tak mi odpověděla, že je to proto, že ji znervózňují za námi jedoucí auta, která ji nutí jet rychleji než chce, protože se na nás tlačí a nervózně předjíždějí. Po té, co jsem ji řekl ať se na ně vysere a jede si podle sebe, tak to bylo v pohodě.
A pak se diví, že ji zejména v zimě nechci svěřit auto aby si sama někam jela.

Tomas - Profil | So 27.3.2004 15:39:32

Dědek, Radek Ch.: někdo jezdí rychle a bezpečně a někdo jezdí nebezpečně i pomalu! Nesnáším prasata, co předjíždí za každou cenu, před horizontem, zatáčkou, nacpou se mezi kolony protijedoucích aut atp. Já rozhodně nejezdím předepsanou rychlostí, mnohdy ji o hodně překračuju, ale když vidím, že se někde motaj lidi, nebo předjíždím stojící autobus atp, tak jedu klidně 20. Nedržím se ani tak značek jako spíše koukám na aktuální situaci a té se přizpůsobím. Najezdím ročně cca 30-40tis. km(12let) a jediný co jsem způsobil bylo prasklé zadní světlo felicie předemnou na náledí a to ještě díky tomu, že včas nedal vědět o změně směru jízdy a udělal to až ve chvíli, kdy začal prudce brzdit. Rychlost nárazu byla asi jako rychlost chůze. A nepomohlo mi ani to, že jsem zrovna jel méně, než byla povolená rychlost.
Zato mně na stopce načadil sám dopravní policista toho času v civilu. Stál na stopce hodně dlouho, já si nebyl jistý, jestli mi tam nevjede, protože mi jeho popojíždění po půlmetrech bylo divný, tak jsem zpomalil asi na 40. Mimo mně nejelo v obou směrech žádné jiné auto. No a když jsem byl v křižovatce, tak se svižně rozjel a už jsem nemohl udělat nic. Dodnes přemýšlím, jestli to neudělal schválně, protože jeho počínání neumím pochopit. Vina padla samosebou na něj.

Tomas - Profil | So 27.3.2004 15:01:12

Loni přivezli policajti sudy piva s ostatní potřebnou výbavou nějakým rybářům až k vodě a to služebním vozem a v uniformách. A nějaké to pivko si s něma taky dali. Jakej bordel tam pak dělali po asi necelých dvou hodinkách si asi leckdo dovede představit. Odcházel jsem asi ve 23hod za hlasitého řevu ožralých. Policajti odjeli asi po hodince, co složili náklad a občerstvili se. Mám pocit, že tohle k jejich práci jaksi nepatří.
Mimo toto se mi ale často kráte stane, že se u vody ukážou a vždycky v dobrým pokecáme. Nikdy se mi ale nestalo, že by mne kontrolovali. Měl jsem spíš pocit, že to většinou byli rybáři a šli pokecat s rybářem který právě chytá. Ani s RS jsem nikdy neměl problém, vždy spíše přátelský rozhovor. Maximálně se koukli na papíry a kolikkrát ani to ne.

Miloš_diakritický | St 24.3.2004 10:56:46

Frk:
Tohle myslím smrtelně vážně. Pytlák udělá jeden špatný pohyb - a poplave..

Frk - Profil | Út 23.3.2004 21:53:38

Miloši, nestraš..!!!;)))

Miloš_diakritický | Út 23.3.2004 10:04:46

Budou to ti druzí, pochopitelně.

ryb.stráž | Út 23.3.2004 9:58:54

Miloš d: Budou ty mrtvoly v uniformě a s plackami nebo tam poplavou ti nesportovní. Legislativa nahrává těm druhým a zbraní je u vody někdy víc jak v armádě.

Miloš_diakritický | Út 23.3.2004 9:09:28

Dědek:
Tak tak, víc poldů u vody, protože zatímco nevyhlášená válka na silnicích už probíhá, u vody se k tomu zatím jenom schyluje, ale až to začne, poplavou mrtvoly v rákosí .....................

Radek Ch. | Po 22.3.2004 22:18:10

Občas se stane, že na Hartě jezdí se člunem smíšená osádka porybný + policajti. Často to ale není, jsou limity na benzín. Ti kluci policajti ale myslím rybáři nejsou ( tedy kromě pol. šéfa Horního Benešova o žádném nevím ) a dělají porybnému spíš takovou nějakou právní ochranu. Taky jsem se kolikrát zasnil nad tím, že bych rád spojil koníčka s povoláním, ale sloužím kousek dál, kde už Harta pod můj služební obvod nespadá ( nebo spíš věcná příslušnost, jak jsem řekl, řeším dopravní nehody ). A mimo jiné, těch kontrol během roku fakt moc není.

Dědek | Po 22.3.2004 22:01:16

Jo, jo, máte pravdu. Mě by se také líbilo, kdybych místo dopravně bezpečnostních akcí na silnicích, kterých je čím dál tím víc, mohl aspoň část služby vykonávat jako pěší hlídka na rybářských revírech. I když je to jedna s priorit mých, není to priorita našich nadřízených. Všechno by mohlo být jiné, ale? Každý si asi udělá o problematice obrázek sám. Dědek

Miloš_diakritický | Po 22.3.2004 16:11:37

Osobně bych přívítal zvýraznění přítomnosti policistů u vody. Polda je polda a jako takový na pytláky platí rozhodně více než ustrašená RS.

strejka - Profil | Po 22.3.2004 10:38:18

Dědek: ja v zasade proti policajtum nic nemam a jejich charakternost si zpochybnovat nedovolim, jen je proste nepotkavam u vody, ale treba pred ministerstvem financi, kde za jasneho slunecneho dne v poledne chytaji ridice, co nesviti, chapu, ze je to prohresek (ja svitim, takze problem nemam), ale proste bych je radeji videl treba u te vody (a takovych pripadu je opravdu hodne, a zdaleka to neni jen o te ochrane zen a deti na nebezpecnych mistech, kde ridici jezdi jak dobytek, vzdyt to sakra musis vedet nejlip sam)

Dědek | Po 22.3.2004 0:51:41

Ještě jednou za pána Sedláčka na Slezské Hartě. Je to dle mých zkušeností právě ten porybný, či RS, který svou práci dělá z přesvědčení. Až se přestěhuji do Křišťanovic, což je od Slezské Harty 4,5 Km, tak se přidám k němu, a rád. Není to dvakrát sympatický člověk, ale je to člověk, který svou funkci vykonává tak, jak se má. Přišel, pozdravil, zkontroloval, pokecal, rozebral problémy, a odešel. Petrův zdar

Rudy | Ne 21.3.2004 20:58:12

Dědku já ti děkuji,řekl jsi to za všechny kteří to myslí dobře s naší vodou a rybařinou jako takovou,

Radek Ch. | Ne 21.3.2004 17:58:39

Dědek - móóóc krásně jsi to napsal. Jsem taky jeden z poldů a dělám nehody. Jak říkáš - až se něco stane, tak každý řve, kde " kde jste byli předtím, než mi přejeli dítě ? Každý tu jezdí jak hovado " Týden předtím ale volají do Impulsu, kde se měří a kde si ostatní mají dávat bacha. K porybným : to s tebou taky souhlasím - třeba takový p. Sedláček na Hartě. Kolik už jsem slyšel nářků a nadávek - bacha na něj, sebral papíry tomu a tomu. Já jsem s ním ale nikdy konflikt neměl. Jednou jsem vláčel a když přicházel ke mně, automaticky jsem sundával ruksak a chystal se mu ukázat papíry. Řekl jen - to je dobrý, já se na vás už půl hodiny dívám ( v té sledované době jsem chytil pár malých štiček a ještě ve vodě je odpenul a pustil ). Takže ty průsery jsou fakt v každém z nás. Neporušuješ - nemáš problém.

rybopet - Profil | So 20.3.2004 22:48:04

Dedek-dnes už druhý dlhý ale celkom dobrý príspevok.Je to v podstate tak,ako si to povedal.

Dědek | So 20.3.2004 22:15:27

Tak to jsem opravdu nečekal! Jsem příjemně překvapen pozitivní reakcí na tuto zadanou otázku. Jako poldovi se mi stává jen výjimečně ( kromě lidí co mě osobně znají ), že se setkávám s pozitivní reakcí na svou práci. Nejspíš to bude tím, že jsme represivní složka MV a lidé si na nás vzpomenou spíše jen proto, že někde dostali pokutu, nebo je nějaký policajt zavezl na záchytku a jeho to stálo „litr“. Na to dobré co policista udělal se velice rychle zapomene a hlavně to je NEZAJIMAVÉ. Ale ruku na srdce pánové. Dostali jste tu pokutu pro nic za nic, nebo jste se něčeho dopustili? Na tu záchytku vás asi také nikdo z nás nevezl proto, že by jste byli střízliví a chovali se tak jak se má. Pro Strejka : Nevím kde žiješ ty, ale dobromyslných a charakterních policajtů je dost. Jen jsou zavalení zbytečnou prací, kterou si bůh ví kdo vymýšlí a neuvěřitelnou fůrou administrativy. Proto nemůžou být všude a k té vodě se většinou dostane policajt rybář - protože ho to k ní táhne, ale má tak málo ve službě času, že jen opravdu vyjímečně. Pokud nemusí stát někde, kde neukáznění řidiči a ostatní účastníci silničního provozu se chovají tak, že jich je tam třeba. Říkáš jen číhají na vyhlášeném místě na nešťastníky, které bez námahy stáhnou o pár stovek!!!??? Co je to za nešťastníky, co je to za vyhlášené místo, jak to je? Já ti to povím. Je to jednoduchá rovnice. Nešťastník = přestupce - občan který nerespektuje právní normu a nectí zákon. Vyhlášené místo = místo ve kterém se účastníci silničního provozu chovají tak že ohrožují život, zdraví i majetek těch, kteří vše dodržují tak jak se má. Je mi úplně jedno, když se nějaký osel nabourá a při tom zabije sebe, či se zmrzačí, nebo si sešrotuje svého plechového miláčka, ale většinou na to doplatí ti ostatní. Až tobě někdo na takovém vyhlášeném místě zlikviduje dítě, ženu, nebo někoho jiného, pak budeš zase řvát – kde jsou ti zasraní policajti, proč tady na takovém místě nejsou, když tu všichni jezdí jako hovada. Tato místa, o kterých píšeš jsou z větší části vyhlášená proto, že se na nich delší dobu něco děje a proto tam ti „blbí policajti stojí a mastí státní kapsu.“ Samozřejmě se mezi policajty najdou idioti, ale to je u všech profesí stejné. Těm ostatním. Tak ještě jednou dík za ostatní poldy a těm poldům dík za to, že se chovají tak, že na ně ne jen nenadáváte, ale dokonce chválíte.
K rybářské stráži. Nevím kolik chlapů jde dobrovolně trávit svůj čas k vodě tím že je tam služebně, místo toho, že jdou po šichtě chytat. Nevím kolik z nich jde k rybářské stráži proto, že dostanou zdarma povolenku. Ale myslím si, že většina z nich jde dělat rybářskou stráž z potřeby něco pro rybářské revíry udělat. Spočítal si někdo z vás rejpalů kolik takový porybný za tu povolenku odslouží hodin? Kolik například kolem takové Slezské Harty nachodí cestou necestou a za každého počasí kilometrů? Řeknu vám, já si tu povolenku raději zaplatím a po službě si půjdu k té vodě sednout. Zkuste se zamyslet nad svými pocity, postoji a chováním, když se k vám blíží porybný. Sám z letité praxe práce s lidmi vím, jak je jednoduché celou situaci extrémně vyhrotit a stejně jednoduché je si z nepříjemným člověkem nakonec dobře pokecat. Nevyplývá náhodou z toho, že srážka z blbcem je tak trochu vina na obou stranách? Samozřejmě i zde platí, že všude je kokotů dost na to aby se sním člověk nakonec nesetkal. ALE?
Petrův zdar Vám Všem přeje Dědek.

Filip | Pá 19.3.2004 0:16:10

Rudy: Nechápu na základě čeho jste dovodili, že jsde u těch níže uvedených závodníků pouze o přestupek proti RŘ, když byly členové Svazu? Nikde v trestním zákoně nebo v zákoně o přestupcích není pro členy svazu žádná vyjímka.

Miloš_diakritický | St 17.3.2004 7:51:36

Proč si nerejpnout, když je do koho! Ale vždy ve vší slušnosti! To že se nudím, je fakt. Teprve včera jsem byl pro fishing licenci. 3 tácy v čudu. To zase někdo na MRKu odnese !!! :-)))

Frk - Profil | Út 16.3.2004 22:44:24

Jen si tak pročítám jak se tu šponujete. ;))Když vy si přece rozumíte. Ikdyž ze začátku jako nechcete ale potom najednou svitne a je světlo. Jako na Národním, jako na Národním. Kucíííí, vy to možná nevíte, ale vy se máte ve skutečnosti rádi, ikdyž si trošičku ale opravdu trošičku zarejete, viď Miloši. Je tu prostě jaro a vy se nudíte. Alou k vodě!!!!! ;)))))))

Rudy | Út 16.3.2004 21:12:02

Odpovídám pro Miloše i Roberta:povolenky byly odebrány na mimopstruhové vodě,ale pak jsme je potkali na pstruhové vodě při zahájení.Miloši taky jsem pár let muškařil než mně zdraví o tento způsob lovu připravilo.Měl jsem fantastického učitele který mne naučil mnohému,mám mezi muškaři dost známých dokonce i jednoho mistra republiky,nemám nic proti muškařům ani proti ostatním vždy jsem s každým vyšel ale někdy mi to připadá že nejsem mezi civilizovanými lidmi ale mezi lidmi pro které není nic svaté.Řeknu to asi takhle rybařinu dělám od roku 1962 ale ještě mi není 50.Tak že už určité zkušenosti mám a vím co si mohu dovolit a co ne.Špatně se to vykládá na tomto servru a byl bych rád kdybych se mohl s tebou setkat.Když tak mi napiš na mail.Máš pravdu jsem z okolí Nechranic a Ohře jak pstruhová tak mimopstruhová patří do mé domovské organizace.

Miloš_diakritický | Út 16.3.2004 14:13:40

Ne, domnívám se, že kontext jsem pochopil správně. Taky jsem nikdy neřekl, že příslušníci RS jsou všichni na jedno brdo. O házení do jednoho pytle začal pokud vím Rudy a pak to dozdil zákazem muškaření, přestože předtím jedním dechem hájil RŘ. Tu otázku jsem položil záměrně a milý Rudy to sežral i s navijákem, což již ovšem v kontextu podle mého je. Nicméně, RS si vážím, i přesto, že zrovna já mám většinou zkušenosti velmi negativní, a bohužel asi i díky tomu, že jenom muškařím. Zakázat rybolovný způsob jenom kvůli přestupkům části muškařů i těm ostatním je minimálně slušně řečeno nekorektní.
A když už jsme u těch přestupků oněch "závodníků", co kdyby to Rudy hodil sem na web, ať mi ostatní víme, komu za tyto zásahy do soupisů revírů vděčíme ?

pike | Út 16.3.2004 13:42:24

Rudy: A copak by se stalo, kdyby jsi potkal plavackare ci krmitkare chytajiciho na zizalu ci kostnaka, ktery ma v batohu 3 pstruhy a 2 lipany? Zakazalo by se take lov na polozenou ci plavanou? O tom, ze se na kostnaka, zizalu ci kukurici chytne dost salmonidu nepochybuj. Jednani onech "muskaru" nikdo neschvaluje.

Robert - Profil | Út 16.3.2004 13:38:44

Rudy: Na pstruhovce se prokazovali papíry, které jsi jim sebral na mimopstruhovce?

Rudy | Út 16.3.2004 13:32:51

Já nevím proč bych si měl srát do bot a už vůbec ne RS.leden Roku 2001 kontrola z policií ČR.Závodníci z Č,Budějovic při kontrole jeden z nich 7 pstruhů,druhý 2 lipany a 3 pstruhy,třetí 2 pstruhy.Únor téhož roku opět kontrola z policií opě u třech rybářů pstruzi a lipani a tak bych mohl pokračovat.My máme spolupráci z policií na vysoké úrovni ale atˇ mně někdo přesvědčí jesti je toto sportovní rybolov.Sami policajti z toho byly dost na větvi protože stímhle se ještě nesetkali.Všechno je řádně zadokumentováno a tak je možnost k nahlédnutí.Přišli sice o papíry ale jelikož jsou členy ryb.svazu tak to byl pouze přestupek proti RŘ.
Perlička na konec na zahájení jsem je potkal na pstruhovce s těmi samými papíry toť vše.

Véna S. - Profil | Út 16.3.2004 13:21:14

Miloš d: Vytrhl jsi část Rudyho příspěvku z kontextu, on jen porovnával přístup rybářů k policii a RS, i když chtějí předložit ke kontrole to samé. Zkus to jednou jít s RS, která je na úrovni, jedná slušně (nemluvím o některých výjimkách) a uvidíš řadu různých přístupů rybářů, od slušného chování a přátelského pokecu až po slovní napadání a urážky. Zajímavé je, že nejhůře se chovají ti, kteří chtějí zamaskovat nějaký prohřešek, leckdy ne malý (např schované zabité ryby v trávě kus od sebe a pod.), ten , kdo má čisté svědomí, je v pohodě a kontrola mu nevadí.

pupák | Út 16.3.2004 12:50:51

Já si na ty mušáky
fláknu asi pípáky.
Krmítka dám na přívěsy
tahle představa mě děsí.
S carp-team na tílku
chrápat budu jako v hotýlku.
Policajti co kontrolujou strýmrdy
půjdou s prázdnou od vody.

Miloš_diakritický | Út 16.3.2004 12:40:15

Rudy:
teď citace z Tvého příspěvku:
"...jsem jenom buzerant který si léčí mindráky a nedá chudákovi rybáři pokoj který si přijel zachytat ryby...". No, a když to nejde podle RŔ, tak se to zakáže místní úpravou. Řekl bych, že jsi si pěkně "nasral" do bot, a ostatním členům RS jsi zrovna moc dobrou službu teda neudělal ! :-))))

Le Big Mac | Út 16.3.2004 12:33:50

Rudy (negentleman)> Hm, to je možná problém těch porybných, kteří nëvědí, co je muškaření. Je snad chytání se smekacím navijákem, olovem a streamerem streamerování? Odpovím sám: ne, není. Stejně tak jako chytání s muškařským vybavením na streamery není vláčením. Je to úplně jinej sport. A vůbec to nesouvisí s tím, jestli někdo masaří "ve velkém". Nenapsal jsi ani, jaké ryby byly zabíjeny - na mp.

David L. | Út 16.3.2004 11:54:42

Rudy : ted jsem se tedy pobavil, skutečně věříš tomu, že muškaři, kteří závodí tak masaří?? Zakázat muškaření kvůli bludům to je fakt SUPER !!! to, že u nás spoustu lidí chtělo klid na práci jsem tady slyšel .....od Husáka :-)) a vy ho už máte...