Jak fungují servisy?

Jedno z podstatných kritérií při koupi (prutu, navijáku) je fungující servis. Jaké máte zkušenosti se záručními i pozáručními opravami a přístupem prodejců či servisů.
Autor diskuse: Honza - , 19.1.2004 všeobecné - náčiní, doplňky

Joysi | Čt 22.1.2004 22:16:52

Neviete ako je to so servisom Shimano/SPRO/AWASHIMA na slovensku? Chcem kupit nejaky feeder prut. Ake mate skusenosti? Dik

zlobil | Čt 22.1.2004 14:59:40

Také mám dobré zkušenosti s firmou Sema Lenešice.
Rychlost, ochota a kvalita.

Kataban - Profil | Čt 22.1.2004 11:17:12

V létě jsem si koupil na přívlač prut GOLDSTAR. Asi po čtrnácti dnech se zlomil. Prodejce, kde jsem prut koupil reklamaci uznal a odeslal dodavateli (Mavep). Asi po třech týdnech prut přišel poštou na prodejnu zabalen pouze do vlnité lepenky. Horní díl, tedy ten reklamovaný, byl nový, ale při přepravě se porouchalo očko. Za dalších cca 14 dnů přišel prut opravený.
Takže MAVEP již nikdy.

Ed | St 21.1.2004 20:39:05

Mirek: Tak v tom případě ti bohužel nepomohu . Kdyby byl problém jinde mohl jsem to zkusit přes kamaráda, který DAM prodává a dost se v tom angažuje.

Robert | St 21.1.2004 13:09:33

Milo - telematch, zapekla se mi špička a při rozbalování násilím jsem ji zlomil. Domluvil jsem se e-mailem se zástupci Mila, že jim to pošlu přes prodejnu, celá oprava stála 200 korun a je to v pohodě, akorát to trvalo několik týdnů.

Mirek | St 21.1.2004 9:15:58

Ed: V mém případě je problém na straně výrobce v Německu, který není schopen (ochoten?) náhradní díly vyrobit, alespoň co tvrdí v servisu. Při posledním telefonátu se servisem (p. Tůma)mě slíbili, že snad koncem února nebo v průběhu března ty díly vyrobí.

mirmen - Profil | Út 20.1.2004 21:39:30

U levnějších výrobků v pozáruční lhůtě bude nutné zvážit, zda je vůbec nechat opravit. Od 1.5.2004 se mění zařazení služeb, tj. i opraven sportovních potřeb, z 5 do 22% DPH skupiny.

Ed | Út 20.1.2004 21:02:09

Mirek: Napiš o té reklamaci konkrétní údaje. Nic neslibuji ale možná znám lidi kteří by to mohli popohnat.

Martin M. - Profil | Út 20.1.2004 20:26:16

nejlepsi servis jsem zazil asi pres 12ti lety u firmy Sona. Kdyz mi po pul roce zlomeny prut za 2 stovky stale neprichazel zpet, zavolal jsem tam a zjistil, ze jiz byl pred nekolika mesici odeslan na mou adresu. Abych to zkratil - dostal jsem od posty 500kc, na tolik to bylo pojisteno, a koupil jsem si novy prut a jeste mi zbylo :-)

Moravák - Profil | Út 20.1.2004 18:16:04

Oprava zlomeného dílu prutu Shimano v Brně za 14 dnů, absolutní spokojenost, vše vyřízeno poštou. Zlomeno, když se strýc uveleboval na pramici a jaksi ztratil stabilitu a málem jsme se převrátili, on ve vodě u břehu Dalešické přehrady se zlomeným prutem.

Piskotus - Profil | Út 20.1.2004 12:47:37

Sema Lenšice.Naprostá spokojenost.Do 48hod jsem měl naviják,zpět opravenej.

Mirek | Út 20.1.2004 7:38:22

Vláčecí prut od DAMu, zlomený horní díl, čekám na výměnu už 1/2 roku.Bohužel pozáruční servis.

Miloš_diakritický | Út 20.1.2004 7:26:18

Dával jsem opravit a vyčistit naviják u Gammarusu ve Slezské - naprostá spokojenost, u Šporcla je radost utrácet peníze......

Noe | Po 19.1.2004 19:17:55

už mám na reklamaci 1 měsíc vláčák od DAMU....horní prodřené očko ...

doskok | Po 19.1.2004 12:34:34

Ty nejlepší zkušenosti se servisem Shimano, jak oprava navijáku, tak oprava feedrové špičky (upadlé koncové očko mojí vinou). Samozřejmě tím, že z Prahy posílají do Brna, trvaly opravy vždy 14 dní.

Royale with Cheese - Profil | Po 19.1.2004 11:55:45

A asi "nejlepší " zkušenosti jsou se Zemanem :-)

Royale with Cheese - Profil | Po 19.1.2004 11:54:28

S ABU resp. Kajmanem jen ty nejlepší. Viz Abu 507 Mk.II v Nádobíčku.

JFK - Profil | Po 19.1.2004 11:47:59

http://www.mrk.cz/otazky.php3?id=4231&from=0

jariss - Profil | Po 19.1.2004 11:47:51

Zatím jsem naštěstí nemusel využít servisu, ale když jsem kupoval match prut, tak jsem si vybral model Trabucco Nexus 5000. Druhý den jsem zavolal do krámu, nebo zašel do druhého, že bych potřeboval novou špičku. A věděl jsem hned jak jsou zásobený, nebo do kolika dní jsou schopný špičku zajistit a za jaký peníz. Pokud mě prut + termín dodání + cena vyhovovala, tak není co řešit.

xycht - Profil | Po 19.1.2004 11:30:29

Já mám dobré zkušenosti se servisem SPRO, v jedné nejmenované prodejně sem si koupil naviják, dostal se mi do něj písek (mojí vlastní chybou) a ještě se rozbil překlápěč a do 14dnů to bylo opravený, pohoda :-)

Forest - Profil | Po 19.1.2004 6:25:28

Já osobně mám poměrně špatné zkušenosti se servisem Shimano. V rámci pozáručního servisu jsem si nechal vyměnit překlapěč na naviáku Stradic gtm 1000(dodávka dobírkou), nejenže to trvalo 14 dní, ale po rozbalení krabice, jsem zjistil, že na plastovém dílu do kterého je zašroubována rolna, jsou nepatrné zářezy , které tam nebyli. Nemohu to dokázat a tak jsem raději držel hubu, ale byl jsem dost nakrklej. Je to hnus ,aby si takovým způsobem zajišťoval další práci.