MRK.cz - stále na rybách - ryby a rybaření

MRK - Stále na rybách
Otázky a diskuse Seznam Diskuse

navijak

Mam 8000,- na navijaky.Premyslim mezi Shimano BIOMASTER, nebo QUANTUM Energy surf-XL.Poradte mi prosim jsem bezradny.....Chci neco, co opravdu vydrzi, ne nejaky Ticy apod.Shimano je klasa, ale ten QUANTUM ma za shodnou cenu lepsi vybavu a myslim si, ze taky "neco vydrzi".Mam to na kaprarinu na delsi nahozy....Diky moc

Autor diskuse: venca
Zařazeno do: kaprařina - náčiní, doplňky, 1.7.2003

Nemůžete zapisovat do této diskuse, protože nejste zaregistrován nebo přihlášen.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 2 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

N ViktorS - ® Po 7.7.2003 10:20:52
Mám dobrou zkušenost se servisem na Mabninách, po pádu se mi zlomila hliníková klička, servisman šáhnul do krabice, pár jich vyzkoušel a jedna pasovala. Pokud netrvám na originále tak se to dá řešit i jinak.
N jidos - ® Pá 4.7.2003 19:42:17
otto - co říkáš na tika taurus?? dík
N Mirek S Čt 3.7.2003 13:35:47
Moje zkušenost s prodejnou a tehdy ještě opravnou v Husitské, šlo o šroub k brzdě a cívku k Shakespeare Qadra, asi 5 let starý. Oboje objednali a dodali asi za 14 dní, za dost slušnou cenu (cca 20 a 120 Kč). Před tím mi tam našli vhodný překlápěč pro jiný naviják od Silstaru, vhodný ložiska, když jsem si upravoval bezložiskový naviják atd. Tak si představuju servis.
N Z.N. Čt 3.7.2003 11:40:25
Otto + strejka: děkuji pěkně; nicméně náhradní cívku k Tica Venus 3059H, kterou sháním, nemají, ale slíbili že se ji pokusí objednat
N strejka Čt 3.7.2003 11:20:59
Otto: o konkretnim terminu jsme se nebavili, nicmene prodavac rikal, ze "donedavna" brali Ticy od toho chlapka z Usti, ktery dily vozil z Holandska, ted berou od Cadoxu a dily maji od nich, mel jsem pocit ze minimalne cast oprav delaji sami nebo nejaky nasmlouvany servis mimo Cadox, je take ale pravda, ze jsem si pri tomto rozhovoru zalibne tocil Ticou Venus za bratru dva a pul, coz mohla byt jista motivace k prikrasleni skutecneho stavu, i kdyby kecal, tak by ale mohl mit cislo na jejich puvodniho dodavatele z Usti, ktery by tu klicku z Halandska dovez mohl, ma-li jeste s prodejem Tic co docineni
N Otto - ® Čt 3.7.2003 11:16:22
mobil 602 321 872


N strejka Čt 3.7.2003 11:15:07
Z.N.: 271 741 841
N Z.N. Čt 3.7.2003 10:32:22
strejka: nemámte prosím tel. číslo do Zerpu na Francouzské v Praze
N Otto - ® Čt 3.7.2003 10:23:37
strejka: já to nikdy nevzdám, i když teď se tomu věnuji už jen ze sportu. Možná z toho Zerpu něco kápne, nechám se překvapit. Jo, říkali, že ty díly měli (?) až teď v poslední době.
N strejka Čt 3.7.2003 10:17:49
Otto: muze byt, prodavac prezentoval svou spolupraci s Cadoxem jako relativne cerstvou a ja nevedel, kdy ses naposledy po nahradni klicce pidil nebo jestli jsi to uz definitivne nevzdal
N Otto - ® Čt 3.7.2003 10:12:10
strejka: se Zerpama jsem mluvil asi před deseti dny. Díly nejsou bez problémů, ale občas PRÝ něco seženou. Není Ti divný, že přímo od Cadoxu jsem NIC nesehnal a v Zerpu kterej bere z Cadoxu by to měli ??? Zatím je to promě slib jako každý jiný, bez velkých očekávání.
N Dick - ® Čt 3.7.2003 10:00:42
Strejka: Jak jsem již níže napsal, myslím si, že je to způsobeno neochotou prodejce na prodejně, než dovozce.
N strejka Čt 3.7.2003 9:05:22
Otto + all: vcera jsem se ptal v Zerpu na Francouzske (Praha): ted jim Cadox bez jakychkoli potizi dodava dily a zajistuje jak zarucni tak pozarucni servis behem cca 14 dnu, predtim jim vozil dodavatel odnekud z Usti nad Labem nahradni dily z Holandska, takze servis pry meli i predtim, nicmene drazsi a s delsimi dodacimi lhutami, zkus se tam optat na tu klicku az budes mit cestu
N ebs St 2.7.2003 19:09:07
To Otto: Tak ter rozul ůplně největší? Nebo ne?
N strejka St 2.7.2003 15:09:53
mate nekdo zkusenost se zarucni opravou techto navijaku? maji preci "pouze" mesic na vyrizeni reklamace, nezda se mi, ze by kazdy navijak posilali do tovarny nekam do Ciny, podle me musi mit nejaky mechanismus dovozu nahradnich dilu a servisu, preci nemeni kvuli kazde banalite cely navijak za novy
N Véna S. - ® St 2.7.2003 14:47:57
Jestliže je Cadox jako výhradní dovozce, jistě by pro něj nebyl problém zajistit dodávku náhradních dílů ve velkém, pak by cenové relace náhradních dílů nebyly tak hrozné. Takhle je to pro něj mnohem jednodušší. Raději prodá nový naviják než aby sháněl náhradní díly. Jestli ale přestanou rybáři navijáky kupovat, začne se možná i výrobce ptát, proč je najednou pokles odbytu.
N Dick - ® St 2.7.2003 14:32:08
Souhlas s Vénou S. Nechce se mi věřit, že se u nás navijáky prodávají bez servisu. Neřeknu nějakéá hračka pro děcka za 300 Kč- to bych chápal ale toto. Spíš si myslím, že se prodejci nechce angažovat kvůli jedný kličce, která přijde s dovozem např. na 700 Kč a on si tam už nemá prostor si tam moc přirazit. Je to pro něj otrava se vyptávat na kolik by taková jedna klička pro jednoho zákazníka přišla aby neriskoval, že třeba na tom něco prodělá. Myslím si, že je to přístupem prodejce.
nasadit
N Véna S. - ® St 2.7.2003 14:16:58
All: Už jsem to psal jednou, pokud na něco není servis, např. TICA, tak nekupovat. Páni prodejci ryb. potřeb, neberte to jako útok proti sobě, ale říkáte při prodeji zákazníkovi - je to dobrý naviják, ale není servis, takže po upotřebení mrsknout do koše? Jistě chcete prodávat co nejvíc, vždyť Vás to živí. Takže je i ve Vašem zájmu uplatnit co největší tlak na dovozce, aby servis zřídil. Pokud se spojíte a řeknete mu, dokud nebude servis, zboží nebereme, začne se asi kroutit jako had a bude se snažit něco s tím udělat. Pro mě osobně a jistě i pro řadu dalších není naviják za 2 - 2,5 tis. spotřebním zbožím, které třeba za půl roku kvůli nějaké drobnosti musím přestat používat, nebo ho případně musím vyhodit. Víckrát si pravděpodobně onu značku už nekoupím. A do obchodu, kde mi to prodali bez podobného upozornění, už taky asi víckrát nepůjdu.
N Maty - ® St 2.7.2003 12:32:27
Otto: já jsem to řešil již několikrát v akci:-( Nyní raději používám osvědčená Shimana (mám 4 ks) a Tica většinou zaháli :-(
N Otto - ® St 2.7.2003 11:49:48
Maty: no ja jsem u Venuse bojovku jeste nepouzil -nebyl zatim duvod, ale pri porovnani s bojovkami napr u Shimana mam dojem, ze Shimano ji ma kratsi a lepsi. Ten problem se zaseknutim v krajni poloze jsem mysim tez zazil, ale jen nasucho, kdyz jsem ji testoval.
N Maty - ® St 2.7.2003 8:19:43
Otto: nemáš problém s velikým rozsahem bojovky u Venuse v návaznosti na používání jiných navijáků s bojovkou, kde je rozsah značně omezenější (pro mne lepší - možná zvyk) U venuse se mi také stává, že po uvolnění bojovky úplně doleva se brzda neprotočí ani u opravdu velké, bojovné ryby - prostě je to přilepené :-((
N Otto - ® Út 1.7.2003 21:53:17
Twinsen: klička uražená v polovině, materiál -odlitek z lehké slitiny, uražený kus se utopil.
N Otto - ® Út 1.7.2003 21:52:11
ebs: je to z jidiš, do nebe volající, nepopsatelná nestoudnost = chucpe.
N ebs Út 1.7.2003 21:17:24
To Otto : Co je to chucpe.Vím ,že si se asi překlepl,ale nic mě nenapadá co to je ?
N Csaba Út 1.7.2003 20:09:10
Venca! Neznáš náhodou webovu stránku ultimate?

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 2 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

[ otázky | kaprařina | náčiní, doplňky ]

Co je nového - kaprařina + obecné
Oznámení - kaprařina
Vložit oznámení

Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.

Kalendář akcí - kaprařina
Seznam závodů
Výsledky závodů
Všechny výsledky
Akční nabídky
Všechny slevy a akce
akce, rybareniFOX Chunk mikina Camo Body Hoody Novinka 2016

Za 1 782 Kč s DPH.
Pro registrované zákazníky ještě o 5 % levnější ! Stylová značková mikina v Camo vzoru.


akce, rybareni2x Fox Warrior S 10ft/300cm/3lb

Za 4 598 Kč s DPH.
CENA ZA CELÝ PÁR 2ks - Skvělé dvoudílné pruty které nemají ve své třídě konkurenci za cenu, po registraci výrazně sníženo. Pruty s nádechem exklusivních, mnohem dražších prutů


Doporučujeme prodejnu
Adresář prodejen
Rybářské potřeby - Braunstar s.p. Rybářské potřeby - Braunstar s.p.

Ústí nad Labem, Moskevská 44