COLMIC servis?

zdravím všechny zajímalo by mě jaký máte zkušenosti s servis COLMIC? Respektive jakou dobu čekat na náhradní díl? Zlomil jsem si vlastní neopatrností špičku prutu u matchky a chci zakoupit novou, ne opravit! Díky
Autor diskuse: onder - Profil , 26.7.2007 plavaná - náčiní, doplňky

Prokop - Profil | Út 2.10.2007 21:04:46

Ahoj všichni , rád bych reagoval na záporné reakce ohledně internetového obchodu www.colmic.cz již několikrát jsem si objednal zboží a vždy vše proběhlo v pořádku .

onder - Profil | Út 28.8.2007 12:50:08

tomm:tak po šesti týdench jsem se dozvěděl od jednoho z ochotných prodavačů dané prodejny, že by špice měla být do čvrtka na krámu, tak konečně, 6 týdnů neni tak hrozný:))))))někdo tady psal i déle:)))tak jsem rád. Petrův

onder - Profil | Pá 24.8.2007 14:07:16

tomm:to samozřejmně nemůžem, ani to tak nebylo myšleno, ale fakt je ten, že jsou rčité osoby, které jsou za to odpovědné aby se firma lépe chovala k zákazníkům, že? Viz jak si řikal sám uvažoval si o přeskočení k jiné firmě (Shimanu) a to zrovna kvůli této věci. Samozřejmně je mi jasný, že určitá elita má větší přísun i možnosti firmu prostřednictvím dealeru využívat, ale to se netýká normálního spotřebního zákazníka, který si koupí prut za 2000 jednou za 2 až tři roky. Toť můj subjektivní názor.

tomm - Profil | Pá 24.8.2007 14:02:01

Nemůžeme podle nespolehlivosti nějakého shopu odsuzovat i značku Colmic, která s tím obchodem nemá nic společného(kromě názvu)

onder - Profil | Pá 24.8.2007 13:59:41

Yaran: tak iternetové prodejně se nebudu ani vyjadřovat, pokažde když jsem se chtěl dovolat tak číslo někdo vypnul, nebo ani se neobtěžoval tel zvednout. K email dotazům, samozřejmě také ne což jsem očekával. bohužel mi mrzí, že zrovna firma COLMIC, která má na trhu poměrně silné zastoupení co se týká sortimentu má takové poměrně velké nedostatky v takto důležitých věcech, které firmu defakto prezentují.?

Yaran - Profil | Pá 24.8.2007 13:53:46

S internetovou prodejnou www.colmic.cz mám špatné zkušenosti. U první objednávky mě okradli o 144,- Kč a když jsem to reklamoval, tak se ani neozvali. Byť slibují dodat zboží domů do 48 hodin, tak u druhé objednávky se týden nic nedělo a po mých dvou urgencích mě další týden napsali mail, že objednávku ruší. Takže to shrnu: lhaní, okrádání a arogance.

onder - Profil | Pá 24.8.2007 13:53:03

tomm:hmmm tak to mi nezbejvá než opět čekat, třeba budu mít radost na vánoce ze svého starého nového prutu, než to p. Konopásek doveze jestli vůbec:)))možná jsem si měl objednat tři nějaký do foroty:))každopádně díky a zdarec a Petrův

tomm - Profil | Pá 24.8.2007 13:36:16

onder > Oni si s tím ty taloši hlavu nelámou ani u dražších prutů, proto si chce pečlivě vybrat, ty nedokonalosti bývají vidět na první pohled.

Pokud to nebyla reklamace, tak asi bohužel nemáš nárok na nic:-(((

onder - Profil | Pá 24.8.2007 13:32:09

tomm: to jo to nemaj uplně dokonalý, ale jak si psal blanky jsou super! Bohužel je mrzuté to, že to někdy s tím servisem vázne, někdo je tady kritizuje, někdo naopak, to už tak je. A nevíš, jak je to s tím, když si objednám u nich náhradní díl, nedodají do 4 týdnů, je možné ho reklamovat asi ne co?
Ještě k tý italský prácičce: je samo něco jiného když máš prut za 2000 a něco jiného za 6 až 10000, myslím si že tak je to ve všem.

tomm - Profil | Pá 24.8.2007 13:15:17

onder > Tak to je blby:-((
To je právě to, proč jsem chtěl svou Colmicovou výbavu vyměnit za Shimano, protože tan servis je perfektní. Ale teď jsem řekl NE! :-)

Italská prácička? Jak se to vezme, to vyvázání oček a detaily celkově nebývají nijak dokonalé, ale ty blanky jsou bezkonkurenční.

onder - Profil | Pá 24.8.2007 13:05:20

tomm: no bohužel jsem to nebral jako reklamaci, ale objednávku náhradního dílu(špice) a to myslím, že na vrácení peněz se nevztahuje myslim? Jinak máš recht v tom,že italská prácička co se prutů týká je parádní. Shima jsou taky pěkný pruty,ale třeba ty matchky se nedaji srovnávat s colmic. Al ezase u shimana jsem neměl problem u objednání náhradního dílu max 14 dní, je pravda že shimano nebo teda spíš Gamarus mají sklady tady v ČR, což se asi COLMICU netýká a pro jednu špici do itálie je nesmysl. Sere mi to jako svin, ale nedá se svítit, jen čekat:(

tomm - Profil | Pá 24.8.2007 12:58:35

Akiro> Ano znám ho, moc se mi líbí.

Akiro - Profil | Pá 24.8.2007 12:49:13

tomm: Ty máš prosím zkušenosti s tím Valiantem od Colmicu? Mají ho teď v akci na braunstaru. Uvažuji o jeho koupi.

tomm - Profil | Pá 24.8.2007 12:28:25

onder > Toho jsem se bál, ale po téhle době už by jsi měl mít nárok na vrácení peněz.

Nejhorší na tom je, že jsem se nedávno díval v Gamarusu na feedery(chtěl jsem Shimano kvůli tomu servisu) a zjistil jsem, že prostě nemají prut, který by se mi líbil. A když se navíc podíváš na feedery jaké dělá Colmic tak je to k smíchu, třeba Valiant, který stojí 2300,- všechny ty Šíma strčí hravě do kapsy.Není sice tak krásný(hlavní měřítko většiny rybářú), ale je vyvážený, citlivý, má krásnou akci a dobré špičky(4ks)
Ten servis mě prostě štve:-((((

onder - Profil | Pá 24.8.2007 12:18:53

tomm: zdarec tak jak si mi posledně psal, že na ten servis Colmic je spoleh tak už je to bohužel 5, nebo 6 týdnů a furt nic, tak nevim nevim, nějak se to nedaří. To už je docela doba, ale neudělam nic, musim jen čekat:(

tomm - Profil | Čt 26.7.2007 13:34:41

onder > Líbí se mi některé jejich starší feedery, podle mě nejlepší feedery na trhu, ale tragédie byla sehnat k nim náhradní špičky, dneska to prý už není žádný problém, takže při nejbližší příležitosti se po nich podívám.

onder - Profil | Čt 26.7.2007 12:42:21

tomm:jsem zase o něco klidnější, tak doufám že to bude brzy. Je pravda že firma COLMIC má tady poměrně dost příznivců podle toho jsem také vybíral a jsem rád, že nejsem sám kdo má s firmou "zatím" kladné zkušenosti. Těším se až mě prut bude zase obohacovat o další zážitky u vody.

tomm - Profil | Čt 26.7.2007 12:07:41

Na Pepu Konopáska je spoleh a servis funguje, uvažuju, že si zase koupím nějaký prut od Colmicu, jsou vážně krásné.
Zato ten druhý dovozce, to je hrůza. Díky němu jsem od jejich náčiní před časem ustoupil (tehdy to ještě Konopásek nevozil). S tím má zřejmě zkušenosti i Chris.

onder - Profil | Čt 26.7.2007 12:06:04

Silvan: díky moc zkusim to. Každopádně v obchodě ve kterém jsem prut zakoupil, má dodavatelství nastarost právě on, tak to snad bude v pohodě. Zatím 14 dní není dlouhá doba, akorát mám před dovolenou a prut nemůžu využívat tak to naštve, ale jsou horší věci. Díky

Silvan - Profil | Čt 26.7.2007 11:51:37

onder:
Pokud budeš mít potřebu, zkus zavolat na mobil uvedený v kartě odkazu, je to plně funkční zástupce COLMIC
http://www.mrk.cz/clen.php3?id=4145&kw=pepe

onder - Profil | Čt 26.7.2007 11:01:13

silvan: asi záleží na prodejně, ale zatím je to 14 dní tak spolehám na to že to bude brzy a serioznost si zachovají. Do týdne špička a kde? díky

Silvan - Profil | Čt 26.7.2007 10:03:11

onder: asi jak u koho...já jsem max. spokojen...špička na novou boloňku do týdne vyřešena.

onder - Profil | Čt 26.7.2007 9:44:02

Chris: hmm tak to si mi moc nepotěšil, no máš pravdu pruty super. Ještě jsem se před koupí prutu ptal jaký mají servis, jestli přímo v prodejně k dodavateli atd, abych se pak nedivil. No uvidíme, díky hned jsem klidnější:))

Chris - Profil | Čt 26.7.2007 7:54:37

servis je katastrofalni a kdys mas smulu budes cekat mesice a neni to jiste dostanes ten dil vubec!radim te kup si jinaki znacka colmic ma krasne pruti ale servis stuj za ho........