Milo - reklamace

Nevíte jestli reklamace výrobků firmy Milo (například lehátka) probíhá bez problémů.
Nemáte někdo zkušenost s lehátkem Milo Revolution?
Autor diskuse: M!ld@ - Profil , 14.2.2007 kaprařina - náčiní, doplňky

M!ld@ - Profil | Čt 15.2.2007 14:42:44

pište pište

sosed - Profil | St 14.2.2007 20:47:12

SID: pokud máš cestu do Brna, tak se stav v Milu. Pokud nikoliv, tak v pracovní době zavolej na 776 588 442. Je to Martin Mikoláš.

SID - Profil | St 14.2.2007 20:29:49

sosed-mám taky zlomenej jeden proutek od mila nemáš tel. nebo adresu na koho se obrátit dik.

sosed - Profil | St 14.2.2007 20:22:03

Já jsem reklamoval jeden Miláckej proutek. Po 33 dnech na mě v krámě skoro zapomněli. Za to ale evidentně mohl prodejce. Vymlouval se, že v republice ten díl není k sehnání. Zavolal jsem oficiálnímu prodejci značky Milo a za 10 hodim jsem měl nový díl k dispozici. Vždy je to o přístupu. Myslím, že je koneckonců jedno co a kde koupíš. Všude můžeš narazit na blbce, který se ti bude snažit maximalně nevyhovět.

D.W. - Profil | St 14.2.2007 17:43:45

Mám od nich naviják,naviják bez problému jen sem po nich jednou chtěl cívku na
víc.Nedočkal jsem se .Tak už sem to nechal bít.Nechtělo se mi se doprošovat.

luboš - Profil | St 14.2.2007 12:41:44

M!ld@: Píšu ti to sem bo je to tvoje otázka. Nevím jaké vybavení z mé karty myslíš ale co se týče lehátka tak mám od Zico a jsem s ním max spokojen. Já do loňského roku používal takové ty dovolenkové skládací bo máme bazar a tam jsem si alespoň jedno ročně ve velice pěkném stavu pořídil,takže jsem ho mohl za tu sezónu zničit. Jakmile jsem zakoupil to od Zico tak jsem po první noci ani nechtěl vylézt. Tak dobře jsem se na rybách jaště asi nikdy nevyspal. Podotýkám že mám zkušenosti jen s tím Zoco,pro některé co mi to budou chtít případně vymluvit.

Domek - Profil | St 14.2.2007 11:18:14

Já reklamoval zlomenej prut - bez větších problémů - mám novej.
Když jsem se ptal na Milo ve kšeftě v Litvínově, tak borec povídal něco vo tom, že mu nevzal 3 reklamačky.
Tak si vyber.