Komerce

Jaký je váš názor na to, že někteří rybáři využívají svou mediální známost pro komerční účely ?
Autor diskuse: Petr - , 20.12.2006 všeobecné - ostatní

xycht | So 23.12.2006 16:14:20

colek: asi Vápeník

colek - Profil | So 23.12.2006 15:59:28

rybomil:
kdo je Vápno?

XAXAP DFD (Deer fuckin' decimator) - Profil | Pá 22.12.2006 11:39:47

když se někdo komercializuje za své, nevidím na tom nic zlého nebo amorálního. Navíc se v jistém smyslu dá reklama považovat za umění a některé i za velmi kvalitní.

Petr Havlíček - Profil | Pá 22.12.2006 10:26:35

Reklama je reklama a některá je hloupá a jiná dobrá. Ale bez reklamy to dneska prostě už nejde a když si ji někdo zaplatí proč ne. Mě spíš vadí něco co se tváří jako, že to reklama není a její pisatel se dušuje, že nikomu reklamu nedělá (viz nedávné fotky ze zarybňování Toušně) a přitom je to reklama jako zvon, která je "zadarmiko". Taky se tu občas objeví otázka typu "Co říkáte krmení (výrobku) .....". To krmení vůbec nikdo nezná a sám autor otázky (většinou výrobce onoho krmení) si ho v několika odpovědích sám vychválí do nebes. Vadí mě na tom, že tato skrytá reklama útočí na hloupost (jednoduchost) některých lidí a dotyčný ji chce jak jsem psal zadarmiko. Zároveň počítá s tím, že nejlepší kšeft je právě s lidskou hloupostí.

Caira - Profil | Pá 22.12.2006 10:20:21

Na mě nejvíc fungují reklamy Evy a Vaška. Jak je vidím, musím hned na ryby !

Zamysak | Pá 22.12.2006 9:12:51

Zajímalo by mě , jaká je vaše důvěra (či osobní zkušenost) s některými konkrétními osobnostmi rybářského sportu. Komu třeba věříte a komu naopak ne ? A hlavně proč ?

rybomil | Čt 21.12.2006 13:32:39

colek: Jak zůročil Vápno svý zkušenosti v shit krmení za 39 vočí ??? Ikdyž nabízí dobrý věci, takovej humus bych se svým jménem nikdy nespojil.

Reklama mne od nákupu spíš tutově odradí.

Jinak ta k*nda Peterková s reklamou na Českou muziku mě sere už roky.

brach - Profil | Čt 21.12.2006 13:10:25

Ať si dělají, co chtějí, ale určitě bych nekoupil pean od jednoho blondýna za tisícovku, když stejný mohu mít jinde za stopade...
H.Ford - "Kdybych měl posledních 5 dolarů, tak tři z nich věnuji na reklamu"
Nebo: "Voňavky kupuj podle vůně, ne podle kramářových řečí"
Ze Slezska: " Krava, kěro mnoho ryči, malo mliči"
Nakonec - když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají....

Vaclav - Profil | St 20.12.2006 20:51:29

Já podle reklam nenakupuju ale vůbec mi nevadí-nevěřim jim-kecaj

Pike | St 20.12.2006 20:50:21

Dobre jim tak

splavek | St 20.12.2006 20:49:42

Mě jen připadá divné,když medialně známý rybář,propagující určité výrobky určitých firem,pokaždé,když používá to co propaguje,tak má velmi veleůspěšný lov a ryby přímo žadoní chyť mě.Chytám na plavanou a feeder a jsem tak trochu ujetej na krmení.A v tomto směru často reklamě podléhám,tu z větším,či menším uspěchem.Ale na druhou stranu si myslím,že bez reklamy bych o hodně věcech ani nevěděl.To,že mediálně známí lidé pracují pro reklamu je normální.Takovej Franta z Horní-Dolní,není dost prodejnej ksicht. Jenom by bylo doré kdyby tito propagátoři měli trochu soudnosti.

colek - Profil | St 20.12.2006 20:37:39

když je někdo průbojnej a dokáže zůročit své zkušenosti- a přeměnit v prachy- budiž mu to přáno

Ivo.S. | St 20.12.2006 16:35:05

Tak to je geniální. Jen mi tam chybí ta kobra na velký koule...:-))

Miloš_Dia | St 20.12.2006 14:27:29

já reklamu miluju..

majk | St 20.12.2006 14:12:15

Reklama je tu mezi námi .Vkusná a ta,která mě neobtěžuje mi nevadí.Nepatřím mezi lidi,kteří příliš na reklamu dají.Hlavně proto,že téměř každá reklama má své ale..Vadí mi,když hned z reklamy je jasné ,že ve skutečnosti tomu tak nemůže být.Buhužel rybáři dost reklamě podléhají a pak kupují věci dost drahé,ikdyž stejnou nebo i větší kvalitu by mohli mít u neznačkové výbavy.Značka není vždy kvalita,ale za značku je považováno hlavně to, co je mediálně(reklamně)známé.

modrák | St 20.12.2006 13:44:04

Kocháč:
1) Z čeho usuzuješ, že si myslím že nejsem masírován reklamou?
2) Domníváš se, že informace je možné získávat jen na MRK a obdobných serverech? To je mi tě upřímně líto.
3) Své zdroje informací jsem v příspěvku neuvedl. Jak tedy můžeš usuzovat, že si své závěry skládám z nemalé části právě z reklamy. Zřejmě jsi vlastníkem dobře fungující křišťálové koule.
4) Projdi si prosím mé příspěvky na tomto serveru, a napiš mi, které firmě tu nechtě dělám reklamu. Nepaušalizuj!
5) A druhý odstavec, až tak úplně nezáleží na tom kdo, na co a za kolik, ale jakým způsobem. V tom souhlasím ze ZN. No a když se ze mě někdo snaží za úplatu udělat kokota, nebudu si o něm myslet že je to nejcharakternější člověk na téhle planetě.

Kobrik - Profil | St 20.12.2006 9:34:21

Já reklamu beru, ať je sebelepší, nebo sebehorší. V dnešním světě to ani jinak než bez reklamy nejde. V takovém kvantu výrobků a značek se již kolikrát ani nejde orientovat. Kdyby nebyla reklama, o mnohých věcech by jsme třeba ani neměli potuchy, že vůbec existují. Ať žije kapitalismus :-)))))))))))))))

strejka - Profil | St 20.12.2006 9:30:14

je to uplne v poradku...

šeptal - Profil | St 20.12.2006 8:43:44

Na reklamy se..., řídím se vlastním rozumem a citem. Provařený ksicht mě k nákupu čehokoliv nepřesvědčí.

Kocháč - Profil | St 20.12.2006 8:42:25

modrák - ® : si děláš srandu nebo to nechápeš? Celá společnost je prostoupena reklamou a jsi masírován i když si myslíš, že to tak neni :o) A co se týče reklamy v rybyřině, vem si třeba jen MRK, píšeš o tom, že si děláš nějaké závěry nezávisle na reklamě, ale ty závěry skládáš z nemalé části právě z reklamy. A tu reklamu dělá firmám každý z nás. Ať chtě nebo nechtě. :o)))

A co se týče mého názoru na kluky co se nechávají podporovat nebo za úplatu propagují nějakou značku nebo výrobek, je to jejich rozhodnutí. Mě na výrobek upozorní a záleží jen na mě kolik seženu názorů a referencí a případně se rozhodnu koupit :o)))

modrák | St 20.12.2006 8:24:17

Je mi to celkem jedno, páč reklama mě nějak moc nebere. Přijde mi normální , že než soudný člověk něco koupí, ať už věc nebo službu, tak si o tom sežene informace z několika zdrojů a udělá si vlastní úsudek. No a pokud někdo musí koupit každý šmejd, co mu druhý naservíruje až pod nos, dobře mu tak. A když je k propagaci něčeho „použita“ nějaká veřejně známá osoba, alespoň si člověk udělá obrázek o tom, k čemu je ten dotyčný ochoten se za úplatu propůjčit. Takže závěrem, přímá ani skrytá reklama mi nijak zvlášť nevadí, ale ani mě nijak zvlášť neoslovuje.

ZN - Profil | St 20.12.2006 7:55:09

Je mi to jedno. Pokud to někdo dělá s určitým vkusem, proč ne, je to běžná věc.

Lubo - Profil | St 20.12.2006 7:25:10

Je mi to jedno. Nenakupuju podle obličeje.

Petrson - Profil | St 20.12.2006 3:09:18

Nic zlého v tom nevidím, ale jde o to, kde vidíme hranice komerce. Myslím, že trochu škodí skrytá reklama, kdy se některé články třeba tváří jako dobrodružný příběh korunovaný nezapomenutelnými úlovky, a během četby vyplyne, že jde spíš o přehlídku (podle autora) nejlepšího vybavení. Co když je ovšem tvůrcem skutečný profík s bohatými zkušenostmi, který uvede víc značek a srovnáním chce jen docílit utříbení nejlepších vlastností ? Zde je dobré se pokusit být objektivní, z tohoto úhlu moc nevěřím článkům, které propagují jednu značku "stokrát jinak". Dílo tento prvek myslím degraduje, když z něj je cítit pouhý "kšeft" a celý příběh ztrácí na důvěryhodnosti.
Pokuk ale rybář s prokazatelnými zkušenostmi propaguje nějakého výrobce "na rovinu", přímo ve formě reklamy (ať již jako aktér, nebo se podílí autorsky) jeho věc, nemám nic proti.
Co pak za komerci nepovažuji, je, když si někdo psaním článků přivydělává. Tu běží totiž o to, že sám musí čtenáře přesvědčit o svých kvalitách, jak rybolovných, tak tvůřčích, a pokud se v jeho výtvorech neobjevuje výše popsaná skrytá propagace, vnímám naopak jako skvělé, když někdo umí využít talent a ty krásné články pro nás napíše. Konečně, honoráře v úzkém zájmovém sektoru zpravidla ani nedosahují takové úrovně, aby zde šlo hovořit o "komerčním" úspěchu v zažitém smyslu slova.

Mira Rybář - Profil | St 20.12.2006 2:21:21

Nevím, co máš konkrétně na mysli, ale kdo by navyužil svých známostí a kontaktů pro svůj prospěch?!