MRK.cz - stále na rybách - ryby a rybaření

MRK - Stále na rybách
Otázky a diskuse Seznam Diskuse

lov bez háčků?

zdravim všechny odborníky přes právo. napadlo jestli třeba můžu chytat v době zákazu vláčení, případně vlastně i kdybych vůbec nevlastnil rybářský lístek a povolenku, pokud bych chytal na nástrahy bez háčků(wobler. rotačka.muška....bez háčků)? z důvodu např...testování chodu, barev...

Autor diskuse: tonda
Zařazeno do: všeobecné - RŘ, MO, svazy, 5.12.2006

Nemůžete zapisovat do této diskuse, protože nejste zaregistrován nebo přihlášen.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 6 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

N tonda St 13.12.2006 14:25:00
Děkuji za všechny odpovědi...
N Pyzda Ne 10.12.2006 22:46:59
Zelí : nechci mentorovat, ale pokud nepochopíš, zákonitosti obchodní činnosti a chceš ji komentovat, tak mimoň jsi ty. Stále jsi mi neodpověděl na moji původní otázku, kterou jsem na tebe směřoval.....
N Pyzda Ne 10.12.2006 22:40:27
drda : považuji tě za jednoho z mála seriozních diskutérů a proto i o tobě mohu říci, že tě "znám". Pro mě je zde prioritou směr a pozice v diskusi, ne emoce, různé citace , ale vlastní názory. To je pro mě základ. Když někdo nechce diskutovat, ale přednášet, ať nediskutuje. Netvrdím, že hraji problematiku, předpisy nezná, ale nedokáže na konkrétní příspěvky reagovat, pokud pominu reakci " pan Pávek povedali".
N zelí - ® Ne 10.12.2006 20:13:57
Pyzda:ty jsi opravdu mimoň.Tady vyšiluješ a dnes jsem se opět podíval do otázky o echolotech.To je síla jak se předvádíš.Škoda že nevím kolik ti je asi tak let ale vyjadřuješ se jak zastydlej puberťák.Styď se chlape:-(((((
N drda - ® Ne 10.12.2006 20:06:39
Pyzda: myslím,že by sis neměl tímto způsobem vyřizovat své účty. Za nic jiného totiž tvůj příspěvek nelze považovat.
Píšeš: "které zde všichni známe? Např. hrajiho". Za koho se schováváš, když říkáš "všichni"? Koho tím máš na mysli?
Myslím, že převážná většina lidí, kteří ho opravdu znají s tvým jinak absolutně nekonkrétním příspěvkem nesouhlasí.
N Pyzda Ne 10.12.2006 19:51:19
brach : souhlasím s tebou, ale není právě tím, co popisuješ i jednání "fešáků" a činovníků, které zde všichni známe? Např. hrajiho? Mnohé kritizuje, že nejednají dle zákona, a kritizuje "selský rozum" a za chvíli se na něj odvolává. Poradí v každé ptákovině, ale ke složitým problémům se nevyjadřuje a odvovává se na nekompetentnost diskutujících? Nezdá se ti právě toto divné? Lov s nebo bez háčků, je jen vrchol ledovce, odkud každý po chvilce odvrátí pozornost, ale i v běžných problémech vystupují obdobní "hrdinové". Je mnoho problémů v našem "sportu" a proto bychom se k tomu neměli stavět, jako k problému neplatičů, nebo exibicionistů.
N strejka - ® Čt 7.12.2006 11:29:42
xycht: ja tam skoro rok zil, nemusis mi to vypravet, taky vim, jak tam s temi tremi mesici Americani zachazi, a taky vim, ze te po druhe vymene proste prestane bavit kazde tri mesice vozit cele vybaveni bytu zpet do kramu, myslim, ze postupnym zavadenim by si to casem sedlo i u nas, ted mas v e-shopech dva tydny, Globus mel kdysi (mozna jeste ma) mesic atd., proste Amici jsou nemlich stejna sebranka, najdes mezi nima cestne i dobytek jako u nas, akorat ten dobytek tam mozna neni tolik vynalezavy, a kdyz uz se tam najde koumak, tak dela paradu na vyssich levelech, panc to nejsou zadni priposranci :-) nas pruser je, ze takove to male kradeni, male lhani, takove to, co SKORO nikomu neskodi se tu za tech par desitek tuhych let stalo prijatelnou normou, ale i to se myslim docela meni...
N xycht Čt 7.12.2006 11:23:38
strejka: neni to ptákovina, v USA si koupíš něco v obchodě 3 měsíce to používáš a pak jim to dojdeš vrátit a vrátí ti prachy....tohle zavést u nás tak to 90procent národa využije. Bezelstnej národ neexistuje, ale procento těch co v ČR chtějí lstí dosáhnout vlastní prospěch konverguje ke 100 procentům. Typickým zástupcem je jistý pan Jedlička, fanatický příznivec jedné nejmenované politické strany, který si po vítězství Miss World Kuchařové zaregistroval doménu www.kucharova.eu a spustil na ní porno. Takových lidí je v ČR "milion", máme před sebou fakt dlouhou cestu...
N strejka - ® Čt 7.12.2006 11:09:21
brach, hraji: byla by to hezka predstava, ze nekde na planete existuje narod bezelstnych, ale musite uznat sami, ze je to pekna ptakovina (a to i bez vlastni zkusenosti), nicmene je fakt, ze oje...ni nam cinorodym zastupcum pidinaroda uprostred evropskeho kafemlejnku jde perfektne...
N brach - ® Čt 7.12.2006 11:07:45
hraji - moje generace už bohužel ne... Nebo bohudík ? asi..
N hraji - ® Čt 7.12.2006 11:00:35
brach: jak pravíš kolego, ty dobráky ani nenapadne, někoho oj....t, prostě proč. Máme dlouhou cestu před sebou. všichni
N brach - ® Čt 7.12.2006 10:57:32
Ve světě se vymyslí a v život uvede zákon a všichni (no, téměř všichni) ho dodržují. V Česku se hlavně přemýšlí o tom, jak ho obejít, jak s ním vyčůrat.
Žádný zákon nezakazuje skok z 10 patra - takže bychom to, jako správní Češi, měli vyzkoušet.
Petr Novotný byl v USA u svého přítele a dovolil si mu zavolat kamaráda někam na Havaj. Spletl číslo a omlouval se příteli, že ho připravil o nějaké dolárky. Přítel mu odpověděl, že se nic nestalo, zvedl telefon, někam brnknul a Petrovi řekl, že předchozí hovor byl stornován. Novotný chvíli přemýšlel a pak řekl: Koukej, tak já zavolám svého přítele a pak telefonát stornuji pro údajnou chybu.
Přítel mu odpověděl: Vidíš, to mě ani nenapadlo!
Velmi výstižný příklad českého myšlení.
N Joska - ® Čt 7.12.2006 8:14:15
E-mail: Souhlasím s tebou. Chtěl jsem sem napsat něco podobného jako s tou kačenkou. Základním kamenem úrazu je, co je to vlastně lov a obhájit pozici, že člověk nelovi. Pokud loví, pak se na to zákaz podle mě vztahuje. Problém je v tom, že většina porybných (co jsem potkal) jsou naprostí kreténi a asi by byl problém mu vysvětlit, že zkouším chod nástrah a nelovím. Pak by asi musel rozhodnout nezávislý soud o tom, co je a není lov. :-)
N hraji - ® Čt 7.12.2006 7:52:08
Sander: dovolím si s tebou polemizovat. V zakázaných způsobech lovu je vyjmenován lov do ok, což je přesně ten tvůj případ. :-))
N Caira - ® St 6.12.2006 19:03:55
Hey all. Tak jsem se vrátil z krásného dne na rybách a sleduji, jak se nám vyvinula debata.

To Pyzda: díky za tvé názory, každý odlišný názor přináší alespoň polemiku a dialog a to je dobré. Dialogy posouvají vědění dále. Děkuji všem, kteří mě tu hájili před výroky o vředech apod. Nevadí mi to. Již vím, že existují i lidé, kteří bez nadávek i osočování věcně diskutovat neumí. Pro mě např. lékař, zedník, či kdokoli živící se jiným způsobem vředem není.

Řeknu jediné, miluju rybaření, miluju golf. Obojí je o pokoře, vědomostech a trpělivosti. Komu tyto vlastnosti chybí a je na toto ještě pyšný ... budiž ;)
N Sander - ® St 6.12.2006 18:14:37
jindra > neboj, měl jsem pochyby, a kdybych nebyl línej, kouk bych se na to :-)
N Robert Daněk St 6.12.2006 17:51:22
Asi jo.
N E-mail St 6.12.2006 17:46:23
Petrson - ® St 6.12.2006 17:13:23 Napsal jsem to asi blbě, tak třeba když si děcko za lodičkou potáhne na šňůrce gumovýho kačera tak by to tady někteří diskutéři klidně považovali za lovení sumců ( ti se na živou kačenku kdysi chytávali ale to bylo v době kdy ještě nebyli vyšlechtěni ochránci zvířat). Definice udice je mi známá, proto jsem reagoval na některy úvahy. Poslechnu Tě s tím šetřením časem a už na ty krafy reagovat nebudu protože nemá cenu je ani číst. Nedivil bych se takovým kecům až někdy v předjaří ale teď je to dóóóst brzo. Jinak se omlouvám těm kdo se cítí dotčeni a zase mizím. Honza
N jindra - ® St 6.12.2006 17:43:01
Sander:§13 bod 2.b/Zákona 99/2004 Zakazuje se používat bodců,lapaček,udic bez prutu,jakož i střílet ryby,chytat je na šnůry,do rukou a do OK,takže Tebou posaný způsob je zakázaný.:-))
N Petrson - ® St 6.12.2006 17:33:27
>> Sander > pravdu máš, nechal jsem se strhnout :-) Ovšem o tom zajímavém a dozajista sportovním lovu štik slyším poprvé. No, nikdy jsem na klacek nechytal, ale mohl bych, prostě mám tu svobodu, a vo to jde :-)))))
N Sander - ® St 6.12.2006 17:32:30
Petrson > ovšem jestli není v řádu udaný přímý zákaz této metody. Musel bych se podívat, tuhle metodu zrovna nepoužívám, takže nevím... :-)
N Sander - ® St 6.12.2006 17:30:04
Petrson > divím se, že na to ještě reaguješ. Myslím, že je to už úplně jasné i tomu největšímu volovi.

Nicméně, pamatuješ doby, kdy se lovily štiky - většinou při tření - pomocí lískového prutu a oka z drátu, kdy se jí ono oko přetáhlo pomalinku přes hlavu a prudkým trhnutím utáhlo? :-)) Že bych to zašel vyzkoušet, když je to tedy víceméně povoleno? :-))
N Petrson - ® St 6.12.2006 17:13:23
>> E-mail > místo nehorázných fabulací uděláš líp, když přímo napíšeš, který pragraf to zakazuje. Ale abych Ti ušetřil čas - ani to nehledej, bo žádné takové ustanovení prostě neexistuje. Viz:

"II. Povolené technické prostředky k lovu
1. Udice, která je tvořena prutem, zpravidla navijákem, šňůrou nebo vlascem a háčkem nebo umělou nástrahou, popřípadě dalšími doplňky." Prut zde není vůbec nijak specifikován, takže bych opravdu teoreticky mohl chytat na lískový klacek. Povšimni si "zpravidla navijákem" - znamená, že tam naviják být může ale taky nemusí, čímž je vlastně ošetřen právě lov na biče jako povolený, mimo veškerou pochybnost. Pokud jsi to myslel ironicky a já to nepochopil, tak sorry.
N E-mail St 6.12.2006 17:01:05
Caira - ® Út 5.12.2006 23:05:15
Taky že ano. S "klackem a provázkem" naplňuješ sk.podstatu pytláctví--Mohl bys mi říct, jakej prut je k rybolovu předepsanej? Uhlíkovej, bambusovej, lískovej nebo smrková laťka? Jaká šňůra? Všichni lovci na bič chytáte podle tohoto soudu nedovoleným způsobem! Nerabte se pořád v hovinkach ať se toho nechytí úředník, pak by byl konec s rybařením!
N E-mail St 6.12.2006 16:51:35
Salmo1 - ® St 6.12.2006 1:03:31 -Dávej si teda bacha, protože když uthneš háček a potahneš udici z vody a zrovna přijde RS tak by ses mohl dopouštět nedovolenyho způsobu lovu (tj. bez háčku) a RS tě skásne, to je volovina, co ty na to?

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 6 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

[ otázky | všeobecné | RŘ, MO, svazy ]

Co je nového - všeobecné
Oznámení - obecné
Vložit oznámení

Podpora mládeže.

V průběhu závodu Method Feeder Cup proběhne sbírka rybářských věcí, které následně věnujeme rybářským kroužkům v našem okolí. Jestliže nepotřebujete staré pruty, splávky, háčky a další věci, které vám...

Čest Tvé památce..

Ivoši, přeji Ti tam nahoře splnění snu, který si přetvořil do textu své písně: "Jedno přání na srdci mám, tak mě poslouchej. Může se zdát trochu pošetilý, přesto ho mám.
Chtěl bych být řekou,...

pozdrav

Posílám pozdrav tam nahoru Ivošovi S........nikdy nezapomenu :-(

Odešel Rybář

Dnes nás náhle opustil kamarád, rybář a skvělý muzikant Ivo Sláma
Všichni,kdo jste ho znali, věnujte mu tichou vzpomínku…

Kalendář akcí - obecné
Seznam závodů
Výsledky závodů
Všechny výsledky
Akční nabídky
Všechny slevy a akce
akce, rybareniNovinka Gumy Prorex!!! Skladem!!

Za 20 Kč s DPH.
Nový DF Classic Shad absolutně přesvědčil náš tým testerů okamžitě v průběhu první testovací fáze – obzvláště proto, že jsme chytli spoustu štik a candátů hned od začátku testování a to jen díky této nástraze.


akce, rybareniMIKBAITS novinky pro rok 2017

Mrkněte se na novinky z dílny Michala Kučery.


Doporučujeme e-shop
Rubrika E-shopy
FISHING INVEST FISHING INVEST

Rybářský e-shop zaměřený pro kapraře a hodnocený jako nejlepší kaprařská speciálka. Nabízíme to nejlepší ze světové kaprařiny.Veškeré...