- Otázky a diskuse
- Seznam
- Diskuse
Feeder videa - výběr MM
Muzete pridavat videa i vy, ale kazde budu nejdrive schvalovat.
Muzete komentovat, ale uvidim to jen ja.
- Zobrazit vybrané uživatele.načítám...
227x v oblíbených a 5x v ignorovaných.
Martin M. - Profil | Čt 15.7.2021 13:55:02
Martin M. - Profil | So 22.1.2022 19:21:17
Zde bych vypichnul "vykoupani" nastrihanych zizal, coz je jeste malo zname i mezi zavodnimi rybari. Ja to poprve zkusil cca 5 let zpatky a pak se to stalo mou pravidelnou taktikou s hnojakama na zavodech - tedy nastrihat je a vyprat ve vode. Tim se z nich dostane pryc mnoho te hnusne zlute srajdy ze strev, kterou nekteri pokladaji za to nejlepsi na hnojakovi, ale podle mne to je vylozene travici kyselina, ktera nemuze nikomu chutnat a muze "fungovat" jen na tom principu, ze treba nekterym rybam vadi a pak je nechytame a berou nam jen jine ryby, kterym nevadi (velkym cejnum treba). Proto pokud nejde az tak o selektovani velkych cejnu ale proste o lov "jakyhkoliv" cejnu ci jinych ryb, tak vzdy hnojaky po nastrihani peru ve vode. Bez vyprani je hnojak znacne riskantni navnada, kterou bych na zavodech pouzil jen po predchozim vyzkouseni.
Dalsi bonus je, ze nastrihane a vyprane zizaly vydrzi "cerstve" celou dobu zavodu. Bez vyprani se hnojak po par hodinach rozpusti ve vlastnich travicich stavach.
Martin M. - Profil | Po 20.7.2020 18:03:53
Jedno z nejdelsich a nejhezsich "free" videi, co se posledni dobou na youtube objevilo. Rybolov v Irsku. Za povsimnuti stoji pouzivani fakt brutalnich navazcu 0,19 - 0,22, pro nas az nepochopitelne, kvuli skalam pod vodou a poskozovani navazcu.
Muzete si nechat prelozit titulky do cestiny.
Martin M. - Profil | Čt 23.7.2020 9:00:00
Dalsi ukrajinsky borec, vedle ktereho jsem parkrat sedel na zavodech a pokladam jej za jednoho z nejsikovnejsich zavodniku, co se tyka nahazovani a prace s prutem. Ale to jeho vabeni cejnu hulakanim pójď-pójď-pójď-pójď-pójď po skoro celych 5 hodin z nej uplne top souseda na zavodech nedela - obzvlaste kdyz mu to funguje.
Martin M. - Profil | Út 23.4.2024 19:14:20
Martin M. - Profil | Pá 10.3.2023 18:16:35
Co si z toho vzit:
1) standardni naplneni krmitka, tak jak to zname z uk videi, je zamereno na prvni rybu, ktera to zkusi, a na melkou vodu. V 3,5m a po prvni rybe ktera do toho vrtne uz to je horsi. I s minimem ryb v okoli je velmi zranitelne a behem okamziku muzeme chytat s praznym krmitkem.
2) nase predstava, ze krmitko lezi na plochem dne, muze byt mylna, spise lezi nejak nakrivo pres ruzne vetvicky, kaminky apod. Pak se nase navnada rozpada jinak, nez si predstavujeme.
3) stava se standardem, ze nikdo neresi prichut nastrah, pouze barvu a jestli plave nebo ne a ani nevime, jestli vubec nejakou prichut maji
Martin M. - Profil | Pá 1.12.2023 14:10:15
- nejvetsi pripustne krmitko 5x7cm ma s siskou, v ktere je 50% hliny, hrube pres 200g.
- musite pouzit pletenku, jinak krmitko nema takove zrychleni, aby z nej na dne koule krmeni vypadla. Pletenka musi byt silnejsi nez klasicka desitka na feeder, jinak ji pri zaseku urvete.
- ze stejneho duvodu musite pouzit velmi tvrdy prut
- krmitka tohoto typu s jednobodovym uchytem budete pri vycukavani tahnout mirne diagonalne, do koule nejde plna sila odporu vody. Jde si na to zvyknout, ale snazsi to bude s krmitky s dvojitym zavesem z vlasce jako maji bullet krmitka, kde vycukavate v ose krmitka.
- nikdy nebudete mit jistotu, jak daleko od dopadu se vam podarilo koule vycuknout :)
- na bahnitych revirech krmite pod bahno
Martin M. - Profil | Út 25.1.2022 1:54:18
Martin M. - Profil | Ne 12.11.2023 10:38:15
Martin M. - Profil | Po 1.5.2023 21:17:54
Martin M. - Profil | So 18.6.2022 15:02:40
Martin M. - Profil | So 22.1.2022 14:14:22
Chytani na male a velke patentky s window krmitkama. Opet je zminovano zamrazovani zbylych patentek s hlinou na pristi lovy...
Pred 20 lety jsem si myslel, ze az budu "velkej", tak budu chytat na patentky velke cejny. Dnes je tak sice take chytam, ale uz vim, ze to je z 95% zavodnicka zalezitost, ktera pro bezne chytani nema zasadni vyznam. Kdyz budu chtit nachytat bambilion velkych cejnu, tak mi spise pomuze litr cervu nez litr patentek a pokud tam je mnoho malych ryb a chci chytat jen vetsi cejny, tak to vsechno prevalcuje kyblik kukurice nebo kilo pelet. I na zavodech se na velke cejny spise pouzivaji do krmeni zizaly nez patentky. Pro zimni chytani, kdy budu rad za kazdy zaber, to samozrejme muze byt super.
Martin M. - Profil | So 27.11.2021 15:53:27
Chytani na klasiku na dlouhe vzdalenosti...
- rozdily ohybu mezi 3,5mm a 2,2mm spickou
- sokovka 23 metru kvuli oddaleni pruletu uzlu do rozkmitane spicky
- kroucenka ze silnejsiho vlasce (prej az 0.50?????)
Martin M. - Profil | Ne 31.10.2021 12:04:38
Za prve si myslim, ze by vysledek byl propastne jiny, pokud by tam sedel jiny rybar. Z 10 rybaru by bylo 10 ruznych vysledku. Kazdy umackava krmeni jinak, kazdy dokaze nahazovat jinak a jinak pohybovat prutem predevsim v okamziku dopadu krmitka na hladinu. Napr. pokud chytam s pletenkou a nechavam dopadat krmitko na hladinu s prutem namirenym pred sebe do vodorovne polohy, tak jakykoliv typ, vaha a rozmer krmitka nema sanci dopadnou dal nez jine krmitko, neni tam zadna pruznost ani nic, co by to dovolilo, proste to pada porad do jednoho mista a nikoliv 1,5m za misto krmeni jako ve videu, proste budou jine vysledky pokud si tam sedne nekdo jiny. Preletet to muze jen v pripade, ze prut nechavam do strany a tezke krmitko mi jej po doletu na klip vice priohne, nebo pokud chytam s monofilem (mel jsem o tom prednasku 2 roky zpet na FF kdo si to pamatujete). Kazdopadne je to dobry pokus pro kazdeho, aby si overil takove ty chytre strategie, jako ze chyta 2m za krmenim apod. protoze tady litaji daleko vetsi chyby jak v nahazovani, tak vubec v tom, jestli zustane krmeni tam, kam krmitko dopadlo.
Dale k tomu mam pripominku, ze anglani na ty svoje melke reviry obecne delaji krmeni malo lepive a do krmitka jej neumackavaji, takze ve videu sice rika, ze tretina krmeni vypadne uz pri klesani ke dnu, tretina v miste dopadu a tretinu si roztaha pri vytahovani zvody, ale pro nase hlubsi reviry a tim spise na rekach musime umackavat krmeni vice a treba i pouzivat plastova krmitka, abysme toho pri klesani tolik neztratili a o to vice se musime soustredit, aby v miste dopadu zustavala prevazna cast navnady a netahali jsme si ji zpatky nekolik metru nebo i desitek metru ke brehu. Tyka se to predevsim uvodniho zakrmovani, u ktereho kazdy specha.
Martin M. - Profil | Po 27.7.2020 9:00:00
Lee Kerry, opet clen anglicke repre, a aspon pro mne jedna z nejvetsich hvezd rybarskych videi poslednich let. Tak nejak mu verim, ze vi a rozumi tomu, o cem povida.
Takove to pekne, poctive chytani na vetsi vzdalenost v krasne prirode. Sledujte jeho manipulaci s prutem pri nahazovani nebo pri zaseku - mozna to v tom nevidite, ale ja tam ty tisice hodin praxe proste citim z kazdeho pohybu.
Martin M. - Profil | Út 21.7.2020 9:00:00
Fakt pekni cejni z reky. Zase 0,20 navazce a zase povolovani vlasce po nahozeni. Osobne bych radeji misto 0,26 kmenu dal 0.22 a udrzel tam to stejne krmitko na napnutem vlasci. Ale treba mi stale neco nedochazi...
Martin M. - Profil | So 20.8.2022 12:23:47
Martin M. - Profil | Pá 30.10.2020 22:44:05
Tohle by jiste fungovalo i u nas na svazovkach, takova lehci kaprarina na feeder. Akorat bych tam dal teda kratsi navazec a to namaceni PVA puncochy si zkuste u brehu, jestli se to pak vubec rozpusti, ja s tim nemam dobrou zkusenost, podle mne musi aspon kousek PVA zustat "suchy" a to je to misto, kde to pak praskne a zbytek se "svlekne". Kdyz jsem to namocil do nejakeho "PVA friendly" materialu cele, tak to samo ve vode neprasklo ani za hodinu.
Martin M. - Profil | Po 23.10.2023 14:59:24
Martin M. - Profil | Čt 16.2.2023 15:59:07
Martin M. - Profil | Pá 1.1.2021 20:37:56
henten bazmek "window feeder" - az budeme chytat 80m s klasikou, asi nam nic jineho nezbude, bez ohledu na vyhody ci nevyhody konstrukce techto krmitek co se tyka uzavreni a uvolnovani navnady, tak letove vlastnosti jsou proste neprekonatelne.
Martin M. - Profil | So 5.12.2020 22:00:00
Jak daleko od krmitka dopadne na dno nase nastraha, tipnete si....
Martin M. - Profil | St 22.7.2020 17:00:00
Pro zmenu neco z Ukrajiny od 1. mistra sveta ve feederu.
Z tech vezirku ve videich si ale neberte priklad.
Martin M. - Profil | Po 20.7.2020 21:00:00
Chytani na rece. Zajimave je, jak se Anglani stale drzi praxe povoleni nekolika metru vlasce po nahozeni, udelani oblouku na vlasci. Pry to pomaha v proudu udrzet lehci krmitko, s cimz souhlasim, ale zaroven to podle mne zhorsuje detekci zaberu, resp. rozpoznavani co se vyplati zaseknout a co ne. K tomu absence klipovani, coz je podle mne uplne zasadni vec a nejde mi do hlavy, jak tuhle nevyhodu muze lehci krmitko dohnat. Prijde mi to vice do "specimen" nez do "match" a zajimalo by mne, co na to rikaji jine narody, kde se zavodi na proudnych rekach (Rakousko, Rusko...).
Martin M. - Profil | Út 26.3.2024 22:16:49
Martin M. - Profil | Út 19.3.2024 23:27:03
Martin M. - Profil | St 6.3.2024 14:47:57
Martin M. - Profil | St 11.10.2023 15:18:51
9) vzdalenosti - Mick Vials popisuje, ze na 50 metrech byla nejaka standardni vzdalenost nahazovani, kde chytalo mnoho rybaru a ze cejni plavali od jednoho krmeni k druhemu a ze tim vznikala vyhoda teto vzdalenosti oproti tem, kdo chytali svoji vlastni vzdalenost nekde bokem (daleko). Coz muze byt mistni specifikum, ale kdyz koukam na vysledky, kdy vetsina zavodniku chytla minimum ryb (1 ryba za hodinu), tak by mne zajimalo, jak by tam fungovala ceska klasika, tedy udelat 3x vetsi hromadu nez ostatni aspon 10 metru za ostatnima. Na ceskych zavodech, a tuplem tam kde se nechyta mnoho ryb, funguje spolehliveji nahazovat do jine vzdalenosti nez okolni rybari, nez se zaradit mezi ostatni na stejnou vzdalenost. Kdyz se mi dari a soused vedle mne pak zacne chytat na moji vzdalenosti, tak jde pocet zaberu razantne dolu, at uz to je na rece nebo na stojaku. Skoro bych rekl ze chytat jinou vzdalenost nez ostatni je uplne nejvic dulezite pravidlo poslednich let zavodeni u nas. Opet opakuji, neznam ten revir, respektuji ze vitez ma jinou zkusenost, ale prijde mi to zvlastni a vrta mi to hlavou.
10) otevrena mysl - s timto velmi souhlasim a malo se tento nazor objevuje - neni mozne si stanovit plan a toho se drzet, nebo dokonce nechat si dopredu poradit od nejlepsich a verit tomu, ze kdyz oni maji v planu takto chytat, tak je v poradku se toho drzet od zacatku do konce. Jenze on to je jen "startovni" plan na prvnich kratkou cast zavodu, behem ktere se musite zorientovat, jestli to je spravna taktika, a pokud ne, tak vymystel dalsi stategie a vyzkouset je. Zavodu, kde je v sobotu i v nedeli vsechno jinak nez bylo v patek, je opravdu mnoho, rekl bych ze je to spise pravidlo nez vyjimka.
Mimochodem pristi tyden jede "cela Evropa" do UK, neco jako neoficialni mistrovstvi Evropy ve feederu.
Martin M. - Profil | Po 11.9.2023 13:11:13
Takze treba pri lovu cejnu pri neocekavanem zaberu kapra do 2kg to muze byt dobre, ale pokud vam zabere kapr treba 70+, tak budete v horsi situaci, nez kdyz nebude po nahozeni do klipu na navijaku ani o centimetr vlasce navic a budete mit sanci odklipovat stojici civku. A nebo samozrejme pouzit jine metody klipovani a nahazovani na namerenou vzdalenost.
Martin M. - Profil | Ne 23.7.2023 20:32:35
Martin M. - Profil | Pá 24.3.2023 14:41:02
Martin M. - Profil | Čt 1.12.2022 22:40:47
Martin M. - Profil | So 4.12.2021 17:47:05
Catching The Impossible - Going Against The Flow - Fishing With Martin Bowler - E5
Catching The Impossible - A Sport For All Seasons - Fishing With Martin Bowler - E4
Catching The Impossible - A Summer Idyll - Fishing With Martin Bowler - E3
Catching The Impossible - Magic Circles - Fishing With Martin Bowler - E2
Catching The Impossible - Searching For Gold - Fishing With Martin Bowler - E1
A tohle uz je opravdu starsi, z roku 1993
A Passion For Angling - Childhood Dreams - Chris Yates & Bob James Ep 6
A Passion For Angling - In Search Of Salmon - Chris Yates & Bob James - Ep 5
A Passion For Angling - Midwinter Madness - Chris Yates & Bob James Ep 4
A Passion For Angling - Monster Myths - Chris Yates & Bob James Ep 3
A Passion For Angling - Redmire Legends - Chris Yates & Bob James - Ep 2
A Passion For Angling - Autumn Glory - Chris Yates & Bob James - Ep 1
https://www.youtube.com/channel/UCIvJGzR8EtoZAWrHacFC4EA/videos
Martin M. - Profil | Út 9.11.2021 14:02:41
Slovenske titulky
Martin M. - Profil | So 28.8.2021 14:59:11
Martin M. - Profil | Út 13.7.2021 14:00:00
Martin M. - Profil | Po 5.7.2021 11:45:29
Kdyz mezi kachny na rybniku nahazete chleba a rohliky, tak sezerou vsechno, kdyz to ale udela 50 lidi ve meste pod mostem, tak ty potvory zerou jen rohliky a po Vanocich, kdyz ma kazda rodina potrebu jit nakrmit hladove ptacky, tak jsou ty "hladove" kachny tak prezrane, ze chteji uz jen vanocku! A tak to je i se zavodnickyma navnadama, hlavne teda ty patentky v krmeni...
vicx - Profil | Po 8.3.2021 11:09:49
Walthamstow reservoirs, kedysi (2007) som tam chytaval.... veľkých duhákov :)
Martin M. - Profil | St 3.2.2021 0:06:10
Vousatej Scothorne, no teda. Konecne mi nekdo potvrdil, ze znaceni spicek v uncich je skutecne "testovaci krivka" spicky stejne jako se znaci kaprove pruty. Tedy jaka zatez ohne spicku do praveho uhlu.
Martin M. - Profil | Út 4.8.2020 10:00:00
Zase Irsko, tam se proste chyta takova ta pekna feederova klasika.
Martin M. - Profil | Ne 2.8.2020 18:46:23
Takovej ten puvodni method po kaprarsku, kde se nenahazovalo po minutach, ale i po hodinach.
Martin M. - Profil | Čt 30.7.2020 21:04:12
Tady je krasne videt, jak je polsky styl feederu ovlivnen jejich stylem plavane - porad ta hlina v krmeni. Z cele anglicke produkce stovek feeder videi najdete tak 5 filmu, kde se pouziva hlina, a citite tam, ze to jsou spise takove pokusy. Polaci zase berou hlinu jako hlavni cast navnady a premysli, jako hlinu pouzit a jestli do ni neco pridat a kolik, vsechno odmeruji.
Martin M. - Profil | Út 28.7.2020 20:36:24
Něco z "východního" stylu s mistrem Evropy v plavané. V každém videu patentky, velmi často feeder guma a dlouhé návazce.
Martin M. - Profil | Ne 26.7.2020 21:00:00
Ani plne misto plotic nemusi znamenat, ze je snadne je chytit. Popravde plotice neni uplne idealni ryba pro chytani na feeder, lezici nastraha je pro ne prilis pasivni.
Podvodni zabery!
Martin M. - Profil | Pá 24.7.2020 15:31:53
Chytani na vetsi vzdalenost s zizalou nastrazenou pod hackem - pokud musite chytat s hackem bez protihrotu.
Martin M. - Profil | Út 21.7.2020 14:00:00
Teoretictejsi, ale o to zajimavejsi video se srozumitelnou anglictinou o velkych cejnech.
Martin M. - Profil | Út 26.3.2024 2:01:41
Je zajimave, ze s klasickym krmitkem za cele 2 dily snad zadna ryba nesla po navnade v krmitku, cejni sbirali jen drobky okolo a nikdy nenasali z krmitka, a po zmene na method krmitko sice nekolikrat ano, ale rozhodne to neni pravidlem a spise po vetsinu casu nejak nepochopitelne sbiraji holej pisek okolo a nastraha je sice zajima o trochu vic nez ten holej pisek, ale neda se rict, ze by si sli rovnou pro ni.
Martin M. - Profil | Út 12.3.2024 15:50:06
Jen bych k tomu pridal takovou poznamku - obstaravani a uchovavani malych i velkych patentek je doslova a do pismene samostatna disciplina, ktera probiha v pozadi a neni videt, ale je soucasti vysledku na zavodech. Bohuzel nejsme hodnoceni jen podle rybareni, ale i podle svych obchodnich ci jinych schopnosti. Napr. pokud standardni dodavatel po vasi objednavce priveze v patek k vode ruskou malou patentku, ktera se moc nehybe ani kdyz je 100% kvalitni, natoz kdyz je pridusena, a nekdo jiny si sezene od nejakeho alternativniho dodavatele polskou, ktera je nachylnejsi na preziti, ale jeji pohyblivost je nasobne vetsi, navic kdyz si ji dokaze pak sam uchovat lepe nez v novinach v lednici, tak opravdu soutezime jeste nez zacal zavod. Pisu to i proto, ze i mne trvalo roky, nez jsem pochopil, ze velka patentka nemuze zustat v novinach, ale musi hned po zakoupeni do vody se vzduchovacem, a to je jen ten uplny zaklad, jak se s tim da kouzlit. Tady strasne moc pomuze byt ve zkusenem tymu, kde se ten pripadny prirozeny talent projevi rychleji, nez kdyz si na vse musite prijit sami. Super je vyjet jako pomocnik na MS, kde ta honicka kolem zivych nastrah je o to slozitejsi, ze trva 7 dnu a ve velkem objemu. Ani v tomto videu neni ukazane vsechno, pro lepsi patentkova videa musite hledat polska videa.
Ondřej Macků-Maca - Profil | So 2.12.2023 9:24:54
Krmení pod bahno - tomu fakt věříš? Možná že při nějakým extra měkkým nánosu a extra malý hloubce třeba do 1m může být, ale jinak tomu nevěřím, voda tu energii dopadu tak zbrzdí, že to padne vždycky na ten sediment podle mě. A i kdyby to teda tak bylo a ten sediment byl tak měkkej, tak to ve finále asi nevadí, protože to bahno bude tak snadno rozvířitelný rybama apod., že to stejně bez problému najdou.
Se zbytkem souhlas. Já šiškuju moc rád, hlavně na řekách...
Martin M. - Profil | Út 23.5.2023 18:34:17
vicx - Profil | Ne 27.11.2022 18:51:42
Pekné video a nahliadnutie do mysle úspešného pretekára. Od 18:00 minúty sa je čo učiť. 👍
Martin M. - Profil | Čt 15.9.2022 9:33:05
Martin M. - Profil | Po 4.7.2022 12:18:36
vicx - Profil | Út 15.3.2022 9:54:51
Zopár super vychytávok. Fakt. @Martin M. a je tam vysvetlena aj ta znacka na meracich tyciach co sme sa raz davno bavili.
Martin M. - Profil | Ne 28.11.2021 15:16:37
vyberte anglicke titulky a pak znovu kliknout na titulky a vybrat automaticky preklad do ceskych titulku
Martin M. - Profil | So 2.1.2021 13:53:00
Dlouhe video na zimu - feeder na prehrade, kdyz tam je poprve.
edit: v odkaze na video byla chyba, uz to je ok
Martin M. - Profil | St 16.12.2020 3:00:07
Procisteni starsich malych a velkych patentek, aby zase byly v top kondici, a jejich uskladneni.
Martin M. - Profil | Pá 11.12.2020 20:25:31
Plotice s pletenkou durch, bez sokovky... plovouci cervi....
Navazec 0.18 fluorocarbon - prej hlavne aby se mu to nemotalo, coz mi neprijde jako dostatecny argument pro zkusene rybare, kterym se to zamota jednou denne. Muzu rict, ze u nas na zimni lize je uz 0.12 temer nepouzitelnych a nekdo jde i pod 0.08mm a to chytame v prumeru vetsi rybky nez ve videu. V lete je treba 0,10-0,14 standard, nekde se chyta i s 0.16 - 0.18 pokud hrozi kapr, ale ale on se jim tam ten silny navazec opakuje dokola u kazdeho "zavodnickeho" videa z prirodnich reviru a pritom chytaji ryby do kila. Pro mne to je zahada.
Martin M. - Profil | Út 3.11.2020 1:44:12
Sice ne uplne "ceske" tema, ale hodne moc zajimave video a to nejen samotnym obsahem, ale i zpusebem, jak o tom hlavne Rob (ve videu potapec) premysli. Treba se jednou dockam, moc by se mi to libilo, a nebude trenovat anlickou repre v kaprarine, ale ve feederu. Podle mne by do toho dokazal hodne rychle naskocit.
Martin M. - Profil | Čt 8.10.2020 22:26:02
sice sem nechci davat videa ze soukromaku a vselijaky ty anglicky "F1" speciality, ale tady se chyta bila ryba, tak to beru.
Martin M. - Profil | Po 3.8.2020 18:00:00
Zajimave dokaze krmit jen kukurici bez vnadici smesi v krmitku. Asi to chce vychytat, ktere krmitko je k tomu vhodne, aby kukurice nevypadla pri nahazovani, ale ve vode se dala z krmitka vycuknout.
Martin M. - Profil | Čt 30.7.2020 14:42:16
Lini a perlini na polozenou takovym tim konzervativnim UK stylem.
Martin M. - Profil | Po 27.7.2020 16:00:00
Chytani tloustu na bezne nastrahy (a na visne).
Zajimave povida kolem 10. minuty o dlouhych navazcich na velmi proudne rece, na konci pripomina, ze to je pro pripady, kdy pouzivate hodne rozpadave krmeni, ktere se rychle a daleko rozprasi pod krmitkem a do te zony je potreba dostat hacek na dlouhem navazci. Pri lepivejsim krmeni je tento rozptyl pomalejsi a kratsi (ryby stihaji vysbirat krmeni na kratsim useku) a proto i kratsi navazec.
Uprava krmitka dratama...
Borec je plavackar, ale mysli mu to i na feeder logicky.
C.M - Profil | St 27.3.2024 8:31:02
Martin M. - Profil | Čt 29.2.2024 16:19:06
Takove pekne zimni chytani, vyzdvihl bych pouziti samolepicich zavazi na vyvazovani pneumatik.
(jen ten silonovy podberak to tam kazi)
Martin M. - Profil | So 2.12.2023 12:23:40
Ohledne krmeni pod bahno jsem toho nazoru, ze treba jak byla letos D5 nebo Kacak, tak tam se krmitko propadalo jiste vice jak 5-10cm a bahno pokracovalo jeste mnohem hloubeji. 200g krmitko podle mne nemas sanci polozit na takovou kasi jakoliv, aby zustal aspon kousek vykukovat ven, jedine ze si jakoby udela diru a ta se nezalije, ale pri vycuknuti k tomu dojde. Nebo vycuknout kouli uz pri propadu, aspon bude lezet v dire a nebude zalita bahnem. Pravdepodobne se nam do bahna propadnou i bezna krmitka. Nazorne to je videt ve videu "UNDER WATER SPECIAL - How Feeders React", ktere je v placene sekci tohoto kanalu a nemuzu jej tedy nasdilet sem https://www.youtube.com/@theedge8815
Sice si vybrali revir s cistou vodou a minimalnim sedimentem, presto normalnimu krmitku po dopadu kouka jen tak 20% z bahna a po zaseknuti krmitko projede bahnem tak, ze se krmeni vymeni s bahnem a promicha se s nim natolik, ze krmeni uz skoro nerozeznas.
Jina vec je, jak rikas, ze to treba rybam nevadi, ze si to stejne najdou, coz je fakt, jinak by nam to nefungovalo. Ale hledame-li rozdily mezi chytat na 80% a chytat na 100%, tak za mne je na bahne vyhodnejsi nakrmit na jeho povrch, tzn. klasicka navnadova smes a vycuknout tesne pred dopadem na dno.
andrei11 - Profil | So 16.9.2023 7:54:16
Martin M. - Profil | Út 18.7.2023 16:13:22
jeste jsem to nevidel cele, ale v podstate co veta, to zajimavost.
Martin M. - Profil | Čt 6.4.2023 19:15:27
Martin M. - Profil | Čt 6.4.2023 16:05:03
Krome tohoto tam je par zajimavych veci, treba povidani o hluboke vode s bahnem, kde ted nachyta vice nez v lete, kdy ryby nedostane ke dnu a nebo se budou az moc hrabat v bahne. Dale namaceni waftersek v dipu a vymenovani po kazde rybe pro vetsi vuni nastrahy.
Čtenáři této diskuse také sledují
Feederařina na řece44027
Method feeder a vše kolem něj38385
S feederem na kapry95205
Korum - vše kolem téhle značky8914
Preston - vše kolem této značky.3512
Pickermánia-ultra light fishing27425
Klub Fanoušků Feederů Daiwa.9923
Pelety Sonubaits a minikuličky Cralusso4660
GURU - vše kolem téhle značky5896
Klub fanoušků SPRO+Döme Gábor5355
Kde to žije - feeder
18:00Pickermánia-ultra light fishing 27425
16:27Method feeder a vše kolem něj 38385
15:43Preston - vše kolem této značky. 3512
14:50Feederařina na řece 44027
10:46Klub Fanoušků Feederů Daiwa. 9923
PáJihočeská Feederliga . 9403
ČtS feederem na kapry 95205
StPelety Sonubaits a minikuličky Cralusso 4660
StKladenská Feeder Liga 39071
ÚtGURU - vše kolem téhle značky 5896
ÚtFree Spirit feeder 120
ÚtPoradna: Feeder 8062
PoKlub fanoušků SPRO+Döme Gábor 5355
PoSportex feeder pruty 4937
. . . Délka návazce Method 17
Co je nového - feeder + obecné
PáBleskovka: Má smysl zachraňovat i krase stříbřité?
PáBleskovka: Zrušení revíru Markovka 1, nádrž Střítež
StBleskovka: České muškařky kralovaly světu: MS v jižních Čechách patřilo domácím týmům!
. . . Video: Zimní feeder - mražení červi a lisovaný rohlík
. . . Článek: Rybář Jarmil Koloušek a MRK.cz - ukázka z knihy Netipy + soutěž
. . . Článek: Polední ryby nejsou náhoda
. . . Recenze: Nabíjecí čelovka Fenix HM65R
. . . Miničlánek: Karas obecný - pomozte najít lokality
. . . Miničlánek: Pár zážitků od vody 2 aneb s feederem na výpravě
Akční nabídky
Za 46 Kč
Špičkové method feederové krmítko, navržené vývojovým týmem značky Delphin. Už na první pohled se vyznačuje specifickým tvarem žeber, díky kterému krmivo během nahazování výborné drží na krmítku a po dopadu na dno se snáze uvolňuje.
Za 400 Kč
Kompletní řada nové taškoviny od AVID CARP s označení RVS - další várka novinek skladem na www.chytil.cz
Oznámení - feeder
Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.
Doporučujeme e-shop
Rybářské centrum Olomouc
Rybářské potřeby pro Vaše životní úlovky. Na prodejní ploše 160 m2 a na eshopu naleznete vše pro sladkovodní i mořský...