Feederařina na řece

Zdar lidi, založil jsem tuhle diskusi aby jsme měli kde probírat rybolov feederem jenom na řece.
Podělte se o své zkušenosti s touhle rybolovnou technikou, ať už chytáte na jeden nebo i současně na dva pruty.
Byl bych moc rád, kdyby se tady probíraly různé věci kolem toho všeho co k tomu patří (montáže, bižuterie, pruty, navijáky a další příslušenství). Dál bych chtěl, aby se tady rozebíraly věci i kolem krmení a nástrah.
Určitě jsou tady vítané všechny způsoby feederařiny - klasika s košíkem, method nebo i bez jakéhokoliv krmítka, prostě jenom závaží s PVA a podobně. Taky co se týče jemnosti nebo hrubosti celkových sestav a montáží se meze nekladou :)
Takže sdílejte různé fotky, postřehy a nápady, ať jsme všichni o něco moudřejší :)
Reporty z rybaček a zajímavé informace budou odměňovány skvělým zápisem :)

Ta rybařina na řece je úžasná i v tom, že vždycky může přijít taková ryba, že samotný rybář kolikrát ani nechápe, co to na tom prutu má vůbec pověšené :) Plus ta pestrost a rozmanitost říčních druhů ryb je taky něco, co na stojáku nikdy nehrozí...
Autor diskuse: Feederman@ - Profil , 9.8.2020 feeder - techniky lovu
Dále moderují: fheavy Profil + numen Profil + MKulicka Profil + marasOV Profil + Bery. Profil + simak.cz Profil + Rybkin Profil + Milda Profil
3164 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nmurphyy - Profil | Ne 2.6.2024 14:50:12 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

inak ten lysec krasny bol, 83ka cca, zaujimave supiny mal

Nmurphyy - Profil | Ne 2.6.2024 14:32:38 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

presnocka na rieke..
na vacsiu rybku si trebalo pockat, ale nakoniec prisli 3 krajsie rybky :)
a rychla polievka z karasa s. vybornaa :))

Nlubo*93 - Profil | So 1.6.2024 20:18:56 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Chuť jít k řece byla enormní.. ale sto kubíků ve středně velké řece není málo, vytrvalý déšť tomu moc nepřidal tak aspoň plavačka v točáku v domácím studenějším těžším úseku.. po příchodu známý kolega hlasil velikeho tlouště coz mne nabudilo. Našel jsem si čisté místo na hraně proudu a točáku, asi 2,8m, bez vegetace. Ryba tam byla. Potahal jsem hromadu plotic, zde raritního skaláka, a oproti očekávání jen tři menší tloušti, jen jeden proudník. Bez kapra a podoustve. Občas se ukázala hezká buchta… nakonec se i vyčasilo a trochu jsem oschnul 😅 měl jsem těžší aktivni ploticovku, půjčil jsem si od krtka a dvě decky červů..

Npeterb - Profil | So 1.6.2024 13:17:00 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Ahoj dnes som skusil barbel. Celkom to bralo. Kapre, pleskace, plotica, karas.

Nigoo - Profil | Čt 30.5.2024 19:29:35 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dnes byl cíl si zachytat na řece a zkusit lepší kapry. Prvního jsem neubrzdi ani po 100 m, další se podařil po prokousání se malými kapry, karasi stř. a skaláky. Chytáno na 10 mm waftersky a 12 mm krill. Kolega zkoušel větší koule 20 mm a bez záběru, tak přešel na menší a taky zachytal.

Nlubo*93 - Profil | Čt 30.5.2024 19:21:41 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Mimořádně píšu report přímo od vody 😂😂 sedim pod paraplíčkem uprostřed buřiny tak musim vyplnit čas 😂
Dal jsem dvě vycházky s cílem vyhnout se topolu a menším rybám zároveň. Plán úplně nevyšel, špatný odhad míst i krmení mne trochu vytrestal. Ale zas byla pohodička. Do teď 😂 zítra se bude sušit

Nvicx - Profil | St 29.5.2024 17:17:48 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Reálny feeder hardcore! Veľké očká a gramáž ako chameleon od orient rods, ale sila úplne z inej galaxie. Hever na veľryby. Pocitovo tak od 10+kg v prúde. Som zvedavý keď to vyskúšam pri vode. Kamarát to reálne zobral na sumce.

Nmarva2005 - Profil | Út 28.5.2024 10:22:33 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Konečně se to sešlo a já měl možnost jet na 2 noci k vodě.Tak jsem v neděli po obědě vyrazil.S krmením jsem se asi trefil,ryba reagovala po chvilce a bralo to náramně.Spousta cejnů i slušných velikostí,kapříci cca do 40ti těch bylo také dost.Většího jsem na feeder netrefil.Občas ploťka či jesen.Na večer jsem nahodil kapráky a šel sledovat finále hokeje.Jen skončila 1.třetina přišla jízda.Rychlé foto,znovu rozložit podběrák a ....Rozjel se i druhý prut.
Chytání velmi znepříjemňovalo obrovské množství topolu a uhnilé trávy ve sloupci.Z toho neustálého čištění jsem byl na nervy.
Na druhý večer jsem už kvůli tomu kapráky ani nenahazoval s tím že ráno to zabalím.Se svítáním přišla buřina a já jako obvykle balil v dešti.
Nu což,ale dobré to bylo.

Nvicx - Profil | Út 28.5.2024 9:40:31 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Mufti >> pekné bomby ideš 👌, gratulujem.

Dostal som nedávno najcennejšie info, čo som potreboval. Moja cielovka na tento rok je o mnoho bližšie ako som mohol vôbec dúfať. ❤️
Dalo mi to novú energiu skúšať. (kamarátove foto z divokej vody)

NMufti - Profil | Út 28.5.2024 8:09:32 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Nechcem Vás dráždiť. Ale dnes Váh bol viac zhovievavý a prišiel ma pozrieť 98cm kapor. To som pri vode len od 0500.

NMufti - Profil | Po 27.5.2024 16:27:06 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Váh 92cm, hot demon.
Ešte so mnou lomcujú emócie. 😄

NMilda - Profil | So 25.5.2024 22:11:03 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Pedro1 >> Domnívám se, že zálěží, jaký je to zvuk a jak pravidelně se opakuje- ale opravdu jen má domněnka.
Když ryba navykne, tak ok, jako třeba autům u pilířů mostů, ale tohle byl nezvyklý zvuk, pořádné rany- prostě sbíjení, co se neslo daleko a bylo přímo přes řeku naproti mně za valem a je to zvuk netradiční.
V ten moment byl se záběry konec.
Pravidelně tu v sezóně jezdí hausboaty a jiná motorová plavidla.
Často čtu, že třeba u vás na Labi přichází po projetí lodě dost často záběr.
Tady je znát, když projede na vodě první průkopník toho dne, pak už je to se záběry slabší, ale netvrdím, že nejsou.
Je to dáno i hloubkou vody, je tu solidní.
Na mém nejoblíbenějším úseku, kam chodím nejraději a hlavně tam cílím na parmy, je relativně plýtko a je to velmi frekventované vodáky(kdyby vodáky, tak to jde, ale většinou jsou to hovada bez sebemenšího vztahu k přírodě všemu živému v ní a řvou a dělají bordel).
V létě víš, že s první takovou lodí je s parmami konec.
Buď to klapne do té doby v ranních hodinách, než projede první, pak se šance sníží snad o 90-99%.
Neříkám, že jsem ji tam nechytil i tak, ale ze solidního lovu je rázem statický lov a čekání na náhodu.
První klepnutí pádlem o loď a jsou fuč či ostražité.
Když chvíli nikdo nejede, vrací se mi první bílá ryba, hlavně skalák a cejn, těm to tolik nevadí, ale žádní echt mamlasi.
Kapři zůstanou zabukovaní v hradech z větví pod vodou a parmy jsou kdo ví kde.
To jsem si v minulosti potvrdil mnohokráte.
Netvrdím, že nelze od kaprů a parem docílít záběrů i v takových momentech, ale je to nebe a dudy.
Stejně tak bych tvrdil, že se na určitých vodách třeba naučí kapři brát ostražitěji o víkendu, kdy je větší tlak u vody.
Ale to by bylo na dlouhé psaní a jsou to vše jen mé poznatky, které nemusí nutně korespondovat s poznatky jiných.
Jak jsem tu nejednou psal, já ani nechytám rád na 2.pruty, věřím, že zvuk vlasce ve vodě dělá své, při lovu kaprů jsem si nejednu potvrdil, jak velký rozdíl byl, když jsem měl jednu montáž někde a druhou úplně někde jinde a když z jednoho fleku chodily pravidelně záběry, tak jsem mrskl poblíž něj i druhý a naráz to značně polevilo (ono i proto se kapraři jako roztahují na vodě).
Loni na podzim jsem měl na tom mém úseku nějaké pěkné lovy parem, nějaký zápis jsem dával i sem.
V práci jsem poreferoval kolegovi Robertovi, ten nemeškal a bral hned dovolenou.
Detailně jsem mu popsal co má dělat, jak sestavit montáže a apeloval na něj, ať chytá jen s jedním prutem a nejlépe sám, pokud pojede s někým, tak i ten druhý jen jeden prut a velký rozestup.
Vše odkýval a udělal úplně naopak-ve vodě byly 4.pruty, byť neměli montáže u sebe, tak za celý den nechytli jedinou parmu, až ke konci lovu malinkou kolem 20cm.
Jel do rozkrmených míst, ale nedbali rad.
Já tam jel zase o pár dnů později, kdy rozkrmeno nebylo, ale opět s jedním prutem a 5ks se jich opět podařilo.
Vždy, když jsem brával lidi s sebou a chytalo se na více prutů, tak jsem věděl, že šance budou značně snížené, ale někdy jsou důležitější věci, než tahat mrak ryb.
I v lepších údobích pro parmu-tedy konec září a říjen jsem si to potvrdil mockrát, ale to nevadilo, ona nadělala velké radost pro ty lidi i v 1-2ks.
Pamatuji si, jak jsem jednou s bývalkou končil lov po cca.2,5 hodinách, protože jsem přesně dovršil chycených 20.parem během toho času a považoval jsem za neetické je chytat v takový moment, byly jako slepice.
Další den jsem tam jel s kolegou Radkem a Luckou, to už jsme každý lapl snad jen 2ks. Za pár dnů zase s bývakou a bylo jich tuším přes 10ks.
Nebudu to natahovat, ale pokud chci jít vyloženě opravdu s cílem velkých ryb a jít tomu naproti, tak hraje roli každý detail z mého pohledu.
Ze spolku pozůstalých vím, že teď mentoruješ k rybám své děti, tak tam je jasné, že prostě se šance o dost sníží, ale to je nicotná cena k tomu, co tím můžeš získat.

NMilda - Profil | So 25.5.2024 20:58:08 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Já dnes na řeku se stejným cílem jak peterb, i stejnou tloušťku kmene a velikost háčku jsem měl, ale takového kapra zdaleka nechytil.
Ze začátku mi to kazili opět skaláci, tak jsem zvětšil z 8mm peletky na 12mm, to byli zase o trochu větší skaláci, tak jsem dal lehce ořezanou 14mm bobuli a z toho byl během chvíle šupík odhadem něco mezi 50-55cm.
No a v ten moment začal někdo naproti za valem řeky sbíjet desky dohromady s frekvencí tak 20.úderů za minutu a byl v podstatě neúnavný.
Vydržel jsem to dost dlouho, ale s rybami byl stejně v ten moment konec a kloudný záběr už jsem neměl.
Tak jsem cestou domů alespoň natrhal košík kladných bodíků, jelikož má žena musela být v minulé životě špaček a jakékoliv ovoce může ve velké míře . :)
Takže dnes to neklaplo zdaleka dle představ, ale vždy to tak být nemůže, to by člověk z toho nakonec neměl takovou radost, když je to zase lepší a zevšednělo by to. ;)

Npeterb - Profil | So 25.5.2024 12:02:19 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Ahoj. Tak dlho cakal gamakatsu hacik aby sa ukazal. Zaber na maly wafter. Hacik A1 strong carp velkost 10. Kapor 90cm z prudu. V tazkej skuske hacik obstal. Kaprovi som naschval nedaval priestor. A potiahol si malo vlasca. Pri brehu robil silne vypady. Chytal som s aventusom 11ft distance.

NMirek.V - Profil | Pá 24.5.2024 10:29:50 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Včera jsem tímhle tlusťochem (kromě menších ryb, které jsem nevyfotil) prověřil pikřík CRESTA snyper 210/50. Na pohled a do ruky je to fakt "párátko", ale zvládl to výborně. Kupoval jsem ho letos na FF jako jeden z posledních kousků pro vnuka, kterému je 6 let. Párkrát už s ním chytal, učil jsem ho nahazovat a kapříky 40 přitáhl k podběráku i on. Tentokrát mi ale řekl, že se mu na ryby nechce a bylo. V den mého svátku mě to zrovna nepotěšilo, tak jsem pak k večeru vyrazil aspoň sám. A voda mě odměnila. Docela to šlo, rybky od 20 po tohoto docela těžkého kapra 55, na tom proutku hezké zážitkové zdolávačky. Ten prut bych pro malé dítě určitě doporučil, ale nový se už bohužel koupit nedá. Prý se snad budou dělat nějaké nové.

Nel.ou - Profil | Čt 23.5.2024 17:59:25 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Zdarec všichni. Včera poslední den. Roman zdrhnul na nádrže, já na rybníček. Po cestě mě to trochu táhlo k řece, ale kousl jsem se a byl pevný🤣 Ne tak křeslo. Po vybalení a poskládání všeho sednu a rup. Tyč na sedáku v háji. Volám do kempu Pájovy, jestli nemá 10 mm ocelovou tyčku. Zlatej, donesl mi ji k vodě, křeslo provizorně opraveno. Nemusel jsem dělat sborky, rozborky a vše tahat hore dole.. Hodinu se nic moc nedělo, pak mi začali chodit pěkné ryby +- 60. Na takový žábáček dobré. Po třetím kaprovi mi rupla tyč u podběráku. Načatá loni Liborem, opravená, ale nevydržela😖 Druhou mou tyčku, silnější vzal Roman na nádrže. Odešel mu na jeho závit. Pode mnou 1,8 m vysoký kolmý břeh, konec. Volám mu, no došel za mnou. Trochu vrčel, že si měl den před tím koupit novou. Tož tak. Po dvoudenní říční skalákovačce, za mě i přes nehody zlaté a krásně tam bylo. Sedm kaprů, jeden dabl, sedm druhů včetně dorostu, co víc si přát. Ploťku jsem neblýskl. Had žádný nepřišel, ale pár kaprů a sumík junior na plavačku, mi lov pěkně zhodnotili.

Nvicx - Profil | Čt 23.5.2024 13:12:08 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

numen >> predpokladam, ze myslis toto video

porovnavam velkost prstov voci rybe, nevidim rozdiel medzi tymi v UK, Jankovichom ani svedmi.

Nsiluri - Profil | Čt 23.5.2024 11:31:22 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Toto bolo ono, fotil som to zhodou okolnosti ako dobru nastrazku do IT ked chalani isli akurat

Nmurphyy - Profil | Čt 23.5.2024 0:00:37 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

trosku off topic nieco 'zabudnutych' foto :))
myslim ze je z nej citit emocia..aspon pre mna..

inak fotky vo vode/casti u vody su pre mna najkrajsie asi fakt..proste vidiet rybku ako este plava/mava plutvami a ja sa na nu pozeram..:))

Nel.ou - Profil | Út 21.5.2024 22:10:18 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Zdravíme s Eifikem všechny. Dnes odlišná strategie dvacítky koule, čtverky háky, dva 20 cm rousňáky, dvojky háky, na kostky nakrájené mango, amur, tloušť.. výsledek viz foto. Od šestnáctého budou žrát gumy, woblery, nástražky a nakonec nás 😂 No abych nebrečel, nakrmili jsme si pod nohama akvárko a čuměli na ten šrumec. Pak jsem tam spustil krmelec a nachytali jsme největší ryby za den. Metr od břehu v metrové hloubce. Dvě hoďky zábavy. Tož tak tam dnes. Jinam jsme nechtěli hlásili čínu..

NMilda - Profil | Út 21.5.2024 18:08:38 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tož já dnes letos po druhé s tátou na rybách, po prvé na řece.
Klasika s jedním prutem, nástrahy jen na háček (masňáci, plechovková kuku, rohlík, skleničková kuku, měkčené peletky).
Cíl velký cejn velký, ale člověk míní a skaláci mění..
Zdoláno 32ks ryb, něco šlo do prázdna, něco spadlo.
Z toho bylo 25ks skaláků (sice většinou pěkní, ale na ně jsme nešli), 4ks pěkných stříbrňáků, 2ks menší plotice a jen 1ks cíleného cejna- solidních 61cm.
Ale nežehrám, alespoň se povedl čestný úspěch cílené ryby a bylo tam krásně a klid. ;)

Nmurphyy - Profil | Po 20.5.2024 21:49:26 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

po case opat na pretekoch v mojom meste..a vydalo to..1.miesto :))

Neifi - Profil | Po 20.5.2024 21:07:39 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Zdar všem. Tož prý mám dnes dát zprávu z jihu já. Zdenal (El.ou) má dnes motací den. Tak často ho stát u rozmotavani silonu jsem snad nikdy ani neviděl 🙃..Větší kapři nemají zatím nějak zájem. Nebo spíš se k nástraze nedostanou přes kapřiky kolem 50cm.

NXy - Profil | Ne 19.5.2024 21:51:03 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Čau tak jsem vyrazil na řeku poprvé dnes a hned jsem přišel o kapitální rybu asi 20 min zdolávání spíš zdolavala ona mě nepřitáhl jsem víc jak o 5m pořád si brala vlasec 0.33 brzda přitáhla skoro nadoraz a nakonec ryba zajela pod nějakou větev v řece premotam tam pletenky chytání jak jinak než na mf

Nel.ou - Profil | Ne 19.5.2024 21:02:01 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak trochu s Romanem druhý den bojujeme. Včera s proudem, dnes s násadou a věšáky. Ale celkem dobrý. Lukin dorazil opět bez prutů. Prý už má uloveno.😂 Autorské práva mám.😂

Nmarva2005 - Profil | Ne 19.5.2024 17:26:01 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Poslední dobou mám štěstí na rybí důchodce.

Nlubo*93 - Profil | Ne 19.5.2024 7:44:56 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Už mi chodily dotazy jestli ještě žiju atp ale já jen měl své pstruhařské období.. 😂
Už se pomalu vracím na řeky a jako každy rok toto období jdu po jesenech. První den jsem pro jistotu udělal jalové aktivni mrakujici krmení tak jsem tu zvyklý (moc ryb tu není) ale dobrý průtok a hladová ryba způsobily smršť záběrů kdy většinu ulovku tvořil menší jesen do 45cm a to jsem se loni obával kdeže jsou ti menší :)
Druhý den jsem na to musel jit jinak, krmení jsem udělal tezší, hutnejší sytější abych nestáhl tu droboť a ke slovu se dostala lepší ryba kvůli kterým sem jezdím. Trochu jsem to asi přehnal ale povedlo se. Po hodině a půl Kapr, střední jesen, cejn a pak dvě krasné plotice 40+ a další jeseni kolen 40ti. Takže spokó ;) chtěly jen červy a hodně..
jediná škoda bylo to, že jsem měl zas*ranou tu přední čočku 🤯😂

Nyarda_1 - Profil | So 18.5.2024 0:02:18 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Květnový výjezd na jihovýchod se celkem vydařil,, prověřeny všechny heavy feedery, sedm druhů ryb, nejvíc cejnků a ryby na "k", ale povedly se i hezké podoustve, plotice, cejni a pár parmiček Takže jsem tam na podzim zas :-)

NMartin M. - Profil | Pá 17.5.2024 20:05:17 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

a kdyz uz jsem zacal... pred lety jsem mel na FF prednasku, kde jsem poprve zminoval jakysi "zebricek hodnot" zavodniho rybare, nevim jak lepe to pojmenovat. Proste znate 10 ruznych taktik, 10 ruznych nastrah, 10 ruznych navnad, 10 ruznych zpusobu jak projit zavodem a mezi nimi musite vybrat od kazdeho jedno a tomu verite pro danou situaci nejvice, ale existuje i verze 2 kterou mate jako plan B a pak plan C atd. No a i kdyz vsichni zavodnici budou mit stejne znalosti 10 ruznych taktik, 10 nastrah atd. tak jejich zebricek co postavi na prvni misto a co na dalsi mista bude v jinem poradi. Toto poradi je ovlivnene ne tim co znam, ale tim jakou v to mam duveru, a ta se zvysuje ci zmensuje zkusenostmi svymi nebo prevzatymi od jinych. Takze neni problem souperi rict, co mi fungovalo, protoze on si to stejne takto napoprve neda na prvni misto, jen se mu to posune vys v seznamu.

NMartin M. - Profil | Pá 17.5.2024 19:59:20 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

peterb >> ja vlastne poradne nevim, jak to myslis, ale urcite nechytaji zavodnici porad stejne nebo vsichni stejne. Kdyz na to budes koukat ze brehu nebo na videu, tak to tak skutecne bude vypadat, ale jsou tam velke rozdily. Uz jen treba uvodni zakrmeni a vyber vzdalenosti bude rozdilny, pak delka cekani na zaber, ruzna mira riskovani s ruzne jemnym nacinim, vyhodnocovani vsech ruznych pokusu ktere delas pri kazdem nahozeni, obrovsky rozdil je treba hacek nebo pouzity prut, funguje ti jedna sestava a na jine pruty to je horsi, porad laborovat s typem krmitek a zase vyhodnocovat jestli tam zmena je lepsi nebo horsi. Nechytas 5 hodin podle nejakeho planu, musis to furt menit. Hledas kde se zlepsit o 10%, zda se ti ze neco je lepsi, tak to nechas a hledas dalsich 10% jinde atd.
Urcite jsou zavodnici, kteri dokazi perfektne odchytat mnoho strategii, kterou jim bud nekdo poradi, nebo je maji osvedcene z minula a drzi se jich a nejak zasadne z nich nevystupuji, nedelaji moc vlastnich pokusu. Ale porad se bavime o obrovske mnozine ruznych strategii, fakt se nechyta porad stejne.
Jinak v CR je method v zavodeni vyrazne pozadu oproti SK, nasi zavodnich prevazne nechytaji obe souteze a ja uz vubec ne, takze to co ja rikam o zavodnim feederu se tyka klasiky, pokud nereknu jinak :)

Nvisage - Profil | Pá 17.5.2024 12:00:47 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Milda >> Pekne si to napísal , aj my sme si s manželkoiu sadli , či už na rybách , alebo na motorke

NMilda - Profil | Čt 16.5.2024 22:58:11 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

numen >> Feeder závody jsem nikdy neabsolvoval, pár let jsem se pohyboval jen v kaprařských.
A snad to našemu týmu i celkem šlo.
Z počátečního nadšení se postupem času ve mně začaly bít 2.osoby, kdy jedna ten adrenalin a vše kolem měla ráda a druhá mi začala našeptávat, zda je správné závodit v lovu živých tvorů a co tím komu vlastně dám.
Ten hlas té druhé nakonec jasně převládl a já pochopil, že nějaký pohár se na mě nikdy neusměje a neuvidím radost a vděk v jeho očích, že je to jen absolutně zbytečná věc, která zabírá jen místo na poličce a práší se na ni.
Takže všechny ty pomníky vlastního ega jsem vyházel do popelnice a změnil to.
Aby to nevyznělo vychloubačně, ale prostě lov ryb na položenou mi šel a uměl jsem to a chtěl jsem více, chtěl jsem tím přinést i radost.
Takže jsem začal brát na ryby tátu, bývalku a u vody jsem potkal nejednoho slušného člověka, kterému jsem snad pomohl k nejedné pěkné rybě.
A z práce jsem začal brát dnes už bývalého kolegu s jeho malou dcerou, naučil jsem ho chytat ryby a ta malá holka (Lucinka) byla s námi neskutečně šťastná a těšila se na každý lov.
Další kolega, který byl rybář, ale spíše sváteční, se jednou za námi dojel podívat na řeku s malým synem (Lukáš) a já ho nechal potahat si první parmu a pustit ji,v ten moment se jim obrátil život a začali jezdit na ryby každou chvíli a ty parmy jsem je naučil lovit a byl jsem u toho, když si ji malý Lukyn prvně regulérně sám chytil a měl radostí slzy v očích.
Dnes už jsou z těch malých dětí dospělí mladí lidé, ale rybaření v nich zůstalo a když je potkám, tak mě radostně zdraví a hezky vždy poklábosíme.
Nebo jsem náhodně potkal u řeky chlapíka, co mi říkal, že je u řeky poprvé, že na MRKu viděl od Martina video, jak chytá parmy a strašně si ji přeje chytit, tak jsem mu poradil a hned první nához ji měl a stali se z nás kamarádi a absolvovali jsme spolu nejeden lov (Štěpán).
Nebo konečně jsem mohl vyrazit s bráchou, který chytal naposled jako kluk a splnit mu přání pěkného cejna a parmy atd..
U vody jsem zažil hodně krásných příběhů a setkal se s různými lidskými osudy, vydalo by to na tlustou knihu, ale k závodům bych se už nikdy nevrátil.
Nelituji ani minuty z nich, nutilo mě to se zlepšovat a pak jsem mohl díky tomu naučit další, ale byla to jen cesta k poznání a ty zážitky s blízkými u vody jsou pro mě mnohem více, to je pro mě skutečné vítězství.
Tím elaborátem netvrdím,že závodníky pohrdám- ne, pořád přeji a fandím našim barvám a zvláště takovým chlapíkům, jako jsi ty, co se vypracovali vlastní pílí, ten malý kousek závodníka ve mně vždy zůstane.
A navíc vím, že ty vedeš ještě kroužek a do toho organizovat i závody, to máš můj obdiv, protože z organizování jiných podniků moc dobře vím, že se vždy najde nějaký remcal, co sám nikdy nic neorganizoval a neudělal a umí jen kritizovat, ale ruku k dílu nikdy nepřiloží.
Ale tak to prostě chodí.
Přihazuji fota oněch zmíněných lidí, to byly moc pěkné časy, kdy jsem na ty ryby ještě měl čas.
Ale vše se zase v dobré obrátí ;)
Tak ještě jednou- držím palce, ať vše klapne!

NMilda - Profil | Čt 16.5.2024 20:44:19 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

numen >> Tak bývalku taky bavilo rybaření, dokonce hodně, ale zase tam byly jiné věci, co už tak super nebyly.
U většiny chlapů to jejich polovičkám moc neříká, ale ono to nějak nevadí, jen když budou chápat to, co kdysi pronesla Sára Saudková- Čím více dá žena muži volnosti, o to raději se vrací domů..

Nčongr - Profil | Čt 16.5.2024 20:18:07 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Ahoj Feedraři, dneska jsem vyměnil dres, a komplet vercajk 28 ryb některé kapři i přes padesát, viz foto

NMirek.V - Profil | Čt 16.5.2024 11:33:38 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Včera u řeky foukalo hodně. Mně to docela vadilo, rybám ne. Šly mi hlavně pěkné plotice. Pak několik ještě hezčích skaláků, pár jesenů a jen jeden cejn. Chytal jsem svojí jemnou klasiku, červy a kuku z plechovky. Šlo obojí, ale ryby jsem na místě neudržel. Vždy to nějakou dobu bralo a pak zas ne. Na krmení možná ani nezáleželo, smíchal jsem dohromady tři zbytky z mrazáku, už ani nevím, co v tom všechno bylo. Byl jsem na řece široko daleko sám, to bylo asi důležitější.

Nigoo - Profil | St 15.5.2024 19:32:41 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dnes prokousání přes karasy a menší kapry k lepším kaprům. Lehký feeder a o to je to zajímavější, volná voda na řece, až na chmíří s topolů. Klasika method s kuličkou 10 mm krill.

Nel.ou - Profil | St 15.5.2024 9:16:47 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Předevčírem odpoledne na řece, kde přes den údajně ryby neberou. Říkal Roman. Měl pravdu. Pár brnkutí, ale zero. Náhodou jsem přišel pro mě na drobnou vychytávku. Používám ploché magnetky na drobnosti, pinzety, jehly, nůžky, návazce... Na platu i na vidličce. Znáte to, potřebujete vyměnit nebo upravit nástrahu. Položíte košík na koleno, na stolek. Pohnete se, záběr na druhý prut, komár.. košík spadne a páčíte háček z prstu. Takhle to drží jak přibité i na předpružené špičce a vlasec se neobtočí kolem ní.

Nnumen - Profil | Út 14.5.2024 22:28:10 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Milda >>kdysi jedna kolegyně v práci nechápala co na ty ryby jezdíme dělat,co nás na tom tak baví. Tak jsem jí vzal večer na sumce.
Za tři roky si mě vzala... Za 6 dnů to bude 20 let.
Má dva tituly mistrně Republiky ve feederu.

Njn

NStarouš - Profil | Út 14.5.2024 21:53:06 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Konečně jsem se dostal k reportu z víkendové chytačky na novém fleku... Moc jsem si od toho nesliboval, ale nakonec to byla paráda. Byl to den obřích plotic - chytil jsem 4 kousky 44, 43, 39 a 37... dvakrát posunutý osobák během jednoho dne. Ta největší byla úžasná (netušíte někdo, co to má za oranžovou bouli pod tlamou? :-)... Jinak bylo vidět, že se jim vede fakt dobře. Hned na začátek dne přišel jesení double - větší kousek měl 51. Za zmínku stojí i bronzoš 56. Celkem se na břehu ukázalo asi 15 ryb - takže žádnej záběrovej maraton se nekonal, občas jsem si musel docela počkat a bralo to spíš ve vlnách. Kvalita ale těžce přebila kvantitu. Kromě plotic, jesenů a cejna se ukázalo i několik násaďáků. Chytal jsem na klasiku jeden s obyčejnou ploticovkou a červama, druhej s vymazlenou masovkou s trochou peletek. Na masovku to nešlo, ale ploticovka s červíkama šmakovala. Pasivnější prut jsem zkusil převázat na method, ale na ten to bylo marný úplně... Jinak místo nádherně přírodní, jedno z nejhezčích, na kterých jsem zatím chytal - ten správnej relax. :-)

NMilda - Profil | Út 14.5.2024 20:20:32 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

peterb >> Abych to tak nějak dokompletoval, tak táta je pro mě prostě nejen otec, ale skutečný táta v pravém slova smyslu, celý život mi byl oporou a nejlepším přítelem.
I když se v životě dost nadřel, tak mi šel dělat dozor v klukovských letech po noční atd.a občas mi odpustil práce na hospodářství, když jsem chtěl na ryby a přimhouřil oči nad mými mladickými průšvihy.
A já mu to nikdy nezapomněl a jsem mu vděčný a brávám ho na ryby zase já a jsou to ty nejhezčí chvíle, když sedíme mlčky u řeky při rozednění či západu slunce a oba víme a jen to vychutnáváme..
Jen prostě ten zpropadený čas poslední roky skoro nemám a moc mě to štve..
Ale věřím, že bude lépe a táta tu se mnou ještě nějaký čas vydrží, byť mu to zdraví už moc neslouží.

NMilda - Profil | Út 14.5.2024 19:54:44 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

peterb >> Nechytá, jen se mnou občas ráda jede. Má ráda přírodu, tak žvondrá kolem nebo se sluní a čte si. Jezdím s ní rád, dříve i s dcerou (ale ta už odrostla a baví ji lítat leda tak na motorce), ale na můj vkus s ní velmi pozdě vyjíždím a musím s sebou tahat moc krámů :)
Ale je to prostě jen relax a jsem s ní u vody rád (jen poslední roky na to prostě není čas).

NMilda - Profil | Út 14.5.2024 19:30:41 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

peterb >> No popravdě ho nosí na krku pro štěstí moje žena- na první rande jsem ji vzal před lety na ryby ((vážně)- to jsou foto níže, na kterých je vidět, že ještě neví, jak tu ryby chytit) a ten den přišlo několik solidních parem a bylo jasné, že už ji mám taky na háčku ;)

Npeterb - Profil | Út 14.5.2024 17:30:01 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Milda >> Triko s parmou. To musis mit. https://www.korum.co.uk/en/new-products/kp-00811

Nchřenovák - Profil | Po 13.5.2024 21:27:15 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Ciffik >> Karel 🤠

NMartinB105 - Profil | Po 13.5.2024 20:37:29 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dnes krásné místo, ryby bídnější malé plotky, perlinci, pár karásků, nejlepší ryba je na foto ale celodenní stín a krásné okolí to vyrovnají.
Každopádně na první návštěvu místa jsem si i zachytal.

Nigoo - Profil | Po 13.5.2024 19:19:47 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dnes parádní chytačka, dva slušní kapři, ale lysec zabral hned po nahození, byl stejně velkej jako šupík, ale nebyla nachystána ještě podložka, 20 vteřin foto a šup zpět do vody. Jeden vetší profesor po 5 minutách udělal otočku a byl volný, to mě mrzelo, pěkně tahal😁 Menších kaprů do 60 cm bylo asi 7. Na druhý prut cejni a lepší skaláci, po tření pěkně pomlácení. V 18:00 úprk na HOKEJ.

Nigoo - Profil | Po 13.5.2024 9:04:38 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Prvni lepší

Nvicx - Profil | Ne 12.5.2024 22:57:15 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dnes na chvíľku s malým k vode a podarila sa cieľová ryba na tento rok a hneď dva krát a krásnej veľkosti. K tomu pár pleskáčov, normálnych plotíc a pleskáčov malých. Lopaty iba na wafterky, plotice iba na kostňáky. Spolu tak dve-tri hoďky lovu. Po dlhej dobe rybačka na ľahko, iba ruksak so stoličkou a drobnosti.
Acolyte commercial 11ft, 0.25 hlavný, 0.16 a 0.20 nadväzce, háčiky Drennan acolyte, krmivo mix z minule (základ DB Swim stim + zmrznuté červy).

Na tento rok ostáva už iba jeden cieľ - jeseter z Dunaja.

Ndusan-feeder - Profil | Ne 12.5.2024 13:43:41 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dnes spokojnosť na rieke, aj slniečko sa podarilo. Všetko použité ako v príspevku zo včera.

NPraseodym - Profil | Ne 12.5.2024 12:27:58 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Milda >> tak ti musím říci nějaké reference.

Termoska, je pěkná, ale parmu na ní musíš důkladně hledat. Není na té flašce moc vidět... Protože mám rád na rybách nenápadné věci, tak mi to apriori nevadí, ale někomu by mohlo.

Hlásiče - oproti mým levným Foxům Mini micron zásadní nevýhoda. Ovládá se jen jedním tlačítkem. A nepamatuje si, na rozdíl od foxů. Takže zapínáš s nejhlasitější "muzikou", předpokládám, že také nejsi fanda řvoucích hlásičů, takže si to chceš ztlumit, což už je pro mě další rušivá věc - několik pípnutí navíc (dva hlásiče, x 2) - takže to dělám ještě u auta, aby na mě ostatní rybáři u vody nekoukali jako na debila, co si hraje s hračkou. U foxů, když dopínám vlasec ve vidličkách, tak si hlásič vypnu, došponuju a pak ho zapnu. Tady to nejde. Jinak fajn je to polohování i když to zase chtělo šroubovák a ty šroubky hodně dotáhnout, protože se to hrozně viklalo. Ale podobný problém jsem měl u jiné korum rohatinky, tak už jsem věděl odkud vítr vane. To polohování používám společně se zadními zavrtávacími korum kalíšky. Myslel jsem si původně, že je to zbytečnost - poprvé to bylo na videu, kde kdysi představovali expertní pruty, ale loni jsem to zkusil v jednom exempláři u fídru a funguje to při postavení "prut do nebe" skvěle a ryba to nemá šanci vytáhnout. Letos jsem dokoupil další dva a používám to, když jdu nalehko dál od auta. Což je teď už skoro pořád.

NCitronidlo - Profil | So 11.5.2024 22:19:57 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

V pátek po práci jsem si zašel na Labe k Litoměřicím. Počasí pěkné, jen to byla léčba topolovým květem, chvíli toho neteklo moc, ale k večeru toho byla te řeka plná v celé šířce hladiny a nebylo to pěkné chytání.
Chytal jsem díky průtoku oba pruty na method, jeden se 100g krmíkem a jeden s 80 g vylepšeným o 2 hroty z hřebíků, obě držela krásně. Krmení jedno masové a druhé Robin red.
Z počátku to bralo slušně na obě krmení, ale první ryba obligátně hlaváč. Pak nějací cejni, menší podoustev a jeden kapřík. Pěkná plotice se mi vyřízla u břehu. No ale kolem třetí to přestalo brát a to i na osvědčené nástrahy, na které byla záběry před tím, pak jich bylo pár ještě večer, ale kvality první vlny to nedosáhlo. I tak slušné chytání, potěší mě každá ryba.

Nnumen - Profil | So 11.5.2024 19:29:59 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Klobasa1 >> tohle byla zajímavá forma jesena. Dyje Pod Pálavou. Můj největší jesen jakého jsem chytl i viděl

NFeederman@ - Profil | So 11.5.2024 16:16:21 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Zdarec borci
Dal jsem přesnocku a něco jsem i pochytal…
Kapříků kolem 60cm bylo docela dost až mi záběry od nich vadily, plus nějaká ta parmička.
Tři trošičku lepší jsem i vyfotil😉.

Vidím, že to tady pořád žije a chytáte hezké ryby👍.

Ndusan-feeder - Profil | So 11.5.2024 11:26:48 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Konečne rybka ktorá ma fakt potešila a ktorú som roky nechytil, kapríky tiež išli. Veľa malých 25 - 30 cm jalčekov a nejaké karasy. Prúd vyžadoval 100g krmítko AS tunnel ale udržalo sa aj na skúšku zakúpené Feeder Pro - X-EDGE - L 75g a Feeder Pro - X-EDGE - XL 70g tie väčšie výstupky majú čosi do seba. Krmivo sonu spicy meaty + pelety red coppens 4,6 a 8mm naj nástraha stará spicy sausage O's 8mm.Klasická priebežka nadväzec to chcelo dlhší 60 - 70cm skúšal som 40cm no nedoberali to. Háčiky GAMAKATSU A1 Team Feeder Strong Carp 10 - 8.

NMirek.V - Profil | Pá 10.5.2024 22:20:44 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dnešní fotky dávám v pořadí, jak to odpoledne u vody šlo. Pěkných cejnů bylo víc, pak dva hubení karasí bratři a ostatní karasi už vypadali tak, jak mají. Chmýří z topolů bylo na hladině naštěstí jen dvě hodiny, předtím a potom to bylo lepší. Další druhy ryb přišly už jen v počtu cca 2ks od každého. Pak přestávka na jídlo a během ní jsem vyfotil, jak vypadá můj stolek :) Už mě prostě deprimovaly ty vaše fotky stolků s dokonalým pořádkem, co sem někteří dáváte :-)) Plotici jsem vytáhl i větší, měla 35+, ale fotit se bohužel nechtěla. Na závěr mi přišel tak hubený kapřík, že když jsem jeho siluetu zahlédl poprvé u podběráku ve vodě, na pár vteřin jsem zadoufal, že je to snad parma... Nebyla :-(
Šlo to na červy a kuku z plechovky, na dendrobeny vůbec. Celkem se povedlo šest druhů, několik bronzových cejnů 50-55, spokojenost. Jen ta 60tka zase ne...

NPindˇa - Profil | Pá 10.5.2024 19:10:17 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Pedro1 >> Já jo moc to nejde, dnes jen dva kousky tak se bavím lightem s cejnama.

NCitronidlo - Profil | Čt 9.5.2024 22:48:28 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Ve středu jsem byl ráno na řece, opět v jeden prut v tišině a druhý do proudu, oba pruty method, na obou jiné krmení. No ryba šla jen ráno do devíti hodin, ale za to střídavě na oba pruty, pak to usnulo, ale totálně, ani to už nebrnklo. Vytáhl jsem několi cejnů. Bohužel o 3 slušné ryby jsem přišel, protože byly silnější než moje jemné koncové montáže, nějak jsem s tak velkým možným úlovkem nepočítal, šel jsem na bílou rybu, no.
Co se nástrah týká, tak oproti minulé návštěvě ryba nepolkla vše, co jsem dal pod háček, bylo toho dost neúspěšného i u osvědčených nástrah.
Zítra odpoledne zas, tentokrát jiné mésto v proudnější části, tak snad ještě neco půjde, pokud teda i tady na řece nebude tření v plném proudu.

NCiffik - Profil | Čt 9.5.2024 21:25:50 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Něco málo od vody z posledních vycházek... konečně jsem vyvenčil responsku (max. spokojenost), patrně si udělal rekord u stříbrňáka a pochytal něco slušnějších cejnů. Kapři jsou ve tření do toho začíná ve větším padat květ z topolů... a kupa práce k tomu. Na nějaký čas asi zase k vodě bez prutů =/

Nigoo - Profil | Čt 9.5.2024 21:09:02 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dnes očistec, bordel plave na hladině i u dna, ale něco se podařilio a toho nejvetšího jsem před vázkou buď a nebo vyříznul. Na řeku než to odteče raději nechodit. Spodní kapr ze soboty.

Nčongr - Profil | Čt 9.5.2024 19:49:29 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Ahojky Feedraři, tak dnes trochu ryb, posílám foto, je to plotice nebo perlín, 35 cm? 🎣👍👍👍

Neifi - Profil | Čt 9.5.2024 19:47:32 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Zdar všem. Noční průzkum zda už kapři žerou..kapro feeder a 24mm nástrahy připraveny .

N_steppB_ - Profil | Čt 9.5.2024 18:19:09 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Budu muset poresit nejakou lepsi podložku na ty sutry…:-)
Nejaka vyzkoušena?
A asi i podberak na vetsi ryby, stává se mi, ze tam zaseknu ploutev:-(

N1Mara - Profil | Čt 9.5.2024 17:01:08 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak jak jsme slíbili, tak vam dáváme vědět kam šli i od vás vybrané peníze. Konečně dneska dorazil už i slibovaný traktůrek, takze jsme vám chtěli s Andrejkou ještě jednou poděkovat za pořìzeni na tyhle věci, aby jsne se dál mohli starat o rybník a okolí a ryby. Dneska šlo cca 200 ks. Slunek opět na další rozvoz do volné přírody. Moc díky. 😉😇

Nigoo - Profil | Čt 9.5.2024 14:06:23 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Trochu lepsi tesne u stromu.

Npeterb - Profil | Čt 9.5.2024 9:21:01 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Toto nebol gamakatsu. Mal som ho naviazany iba na 10ke a mala ryba je moc agresivna. Musel som zvacsit hacik aj nastrahu. Mal som hacik kamasan animal velkost 8. Moj oblubeny hacik na kapra.

NStarouš - Profil | St 8.5.2024 21:49:24 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dneska opet pokus o solidnejsiho lina. Tentokrat jsem zvolil jinej rybnicek,ale taktika zustala stejna - plavacka a method. Lin se bohuzel neukazal ani jeden... ale nenudil jsem se. Behem dopoledne jsem lapnul 12 solidnich karasu okolo 35 a podobne mnozstvi perlinku. Bralo to na oboji. Method byl tentokrat trochu uspesnejsi,aspon co se karasu tyce. Zkousel jsem dva druhy krmeni a ruzny nastrahy. Nejlepsi byla masovka a pod hackem hnojaci. Porad jsem doufal v toho lina,tak jsem hnojakum daval nejvetsi prostor. Jinak krasny posezeni v prirode... okolo neustale poletovala kukacka, zblizka si me prohlizela nutrie a na rakosi okolo me cerstve vylihnuty vazky (v okruhu asi 2 metru ode me jsem napocital 3 cerstve vylihly susici se kousky)... Parada... zelenac snad prijde priste. Jediny negativum byla slusna chumelenice chmyri z vrby...

Nlubo*93 - Profil | Po 6.5.2024 10:46:41 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Starouš >> odpol jsem Tě následoval ;) líni chodili, k tomu dost cejnu a dva kapři. Jeden 55 krasnej tlustej šupik a druheho jsem neotočil…
Holt držet revír v přírodě-blízké stavu se vyplácí…

NCiffik - Profil | Ne 5.5.2024 21:59:39 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Pro velký úspěch opětovně pracovní víkend. No krom práce jsme ve spolupráci s hasiči pomohli i uvíznuvším kachňatům. Biologická past jako z učebnice - pevně věřím bude sjednaná náprava.
Jako pěknou loďku s motorem hasiči měli... ( ve finále stačil větší podběrák 😅)

NStarouš - Profil | Ne 5.5.2024 21:56:54 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Po nekolika nemastnych neslanych chytackach na rece jsem dneska zbehnul na malej rybnicek... S jednim prutem jsem zkousel feeder,druhej plavacku. Cilovka lin. Nakonec splneno nadplan :-D Celkove to byl prekvapivej a pestrej lov. Na brehu se ukazalo 30+ ryb v 8 druzich. Plavacka co do poctu ulovku feeder tezce prevalcovala. Krome linu, kterych bylo nakonec 7 a nejvetsi mel solidnich 36cm mi na splavek prisel i nadhernej perlin 31cm. Feeder jsem zezacatku zkousel s klasikou a malym krmitkem zaklipovany kousek od brehu. Par zaberu sice prislo,ale cekal jsem vic. Zkusil jsem to predelat na method,zmenil krmeni i nastrahu (hotovy krmeni od Vaclavika a waftersku) a hned na druhy nahoz bum ... amur 65 (pekne vykrmenej)...pak jeste 3 kaprici okolo 45 a par dalsich ryb,takze nakonec vlastne i feeder docela bodoval... Od rana luxusni pocasi. Krasny dopoledne na rybach :-)

NFeederman@ - Profil | Ne 5.5.2024 20:17:15 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Navrc >> Chtěl jsem chytat kapry, ti ale nešli ani včera…

NFeederman@ - Profil | Ne 5.5.2024 19:39:25 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dnes u mě jenom hájané rybky plus kapřík…

Nkocak - Profil | Ne 5.5.2024 16:42:38 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dneska odpočinkově s nástrahami mimo háček. Method vyhrál 3:1. Jednoho jsem nevytáhal, dva okolo šesesáti a při balení to vzala ta práva paní máma na 8mm waftersku.

NKoller65 - Profil | Ne 5.5.2024 9:59:13 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Taktiež som po dlhšej dobe na riecke. Zatiaľ slabosť. Ale aspoň som pri vode.😉😉😉

Nvicx - Profil | So 4.5.2024 22:28:10 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

el.ou >> zástera a všetko je čisté 👌

Nigoo - Profil | So 4.5.2024 21:10:29 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dnes doslova očistec, řeka plná chmýří z topolů, zapomněl jsem podložku, největšího kapra jsem pouštěl 80m a mobil v tašce, ale posledniho kapra mě kolegové půjčili vaničku. Clkem slušnější 4 kousky se povedly a došlo i na koupačku.

Nchřenovák - Profil | So 4.5.2024 20:50:02 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Feederman@ >> Ok 👍
Alespoň bude tu pořád živo 😂
Dneska třetí místo 🤠

Npeterb - Profil | So 4.5.2024 13:40:40 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Ahoj na margo tych hacikov. Dnes som zacal na hrubo s hacikmi korda mixa 12. Predsa len som chcel mat lepsiu sancu na bielu rybu. Mixa je tenky kaprovy hacik a vybral som najmensi rozmer. Skoro rano bola cista hladina a biela ryba pekne brala. Prevazne brala plotica a pleskac. Hacik fungoval dobre. Zabery som mal do 15 minut na vacsie nastrahy 10mm a ryby mi nepadali. To ale netrvalo dlho. Ked vyslo slnko hore hladina zostala biela od kvetu a spravanie ryb sa zmenilo. S tym kaprovym hacikom som bol ochotny chytat tak hodinu bez zaberu. Dlhsie som to nevydrzal a praskol som tam znova guru super xs 12. V momente som tahal ryby dalej a nakoniec som aj vytiahol jedneho 76cm kapra. Guru hacik tento krat vydrzal bez chyby. Mozno pomohol aj novy prut. Ako bolo dnes vidno pri method feedri je hrubka a velkost hacika zasadny rozdiel.

NBery. - Profil | So 4.5.2024 9:45:48 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Filla >> diky.
Ja uz koncim,zitra rano balime a jedeme domu. Ja jsem si letos zvednul osobacek na 212 a navic prvni ryba primo z Padu,takze ja jsem spoko.

NCitronidlo - Profil | Pá 3.5.2024 22:11:55 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak dnes opět na řece. Díky nízkému průtoku jsem chytal na jeden prut a jeden na klasiku.
Nejdřív jsem si rozmíchal method a nahodil, apk se věnoval zakrmení místa na klasiku a nahodilk jsem také, ale to už se na methodu houpal první cejn. Bohužel jsem začal s malým háčem (12) a slabým návazcem, takže jsem přišel o pěknou rybu, když se vyřízla. Pak jsem to vyměnil za č. 10 a silnější vlasec, ale to už záběry nebyly takové, ale i potom přišel jeden, kdy i tohle bylo málo. Nějak jsem nečekal, vlastně vůbec nečekal, že mi to na samodo krmení a správně vypbranou 8 mm waftersku někdy bude brát takhle. Jinak method v kaprech brutálně převálcoval klasiku, občas jsem nestíhal 2 pruty. Popravdě mě ani jednou nenapadlo přejít na klasiku.
Na klasiku šli cejni, jedna malá podoustev. Bohužel bez tlouště a plotice, příště musím poladit montáž.
Jinak dnes to šlo téměř na všechno, co se dalo na vlas, bylo jen málo nástrah, na které to nešlo, ale zas byly jen 3, na které ty záběry byly opakované víc než 2x. Chytil jsem těch kaprů hodně, byli pěkně čistí, málo poškození. Nebýt těch vyžíslách velkých, tak bych si myslel, že nasadili. Cejni byli dost poškození a bohužel tam nebyl žádný slušně velký.